بیوگرافی محمد حسین پویانفر

محمد حسین پویانفر در سال 63 در شهر تهران به دنیا آمده و مداح می باشد ، لیسانس روانشناسی داشته و در خانواده ای مذهبی رشد کرده در حال حاضر موسس هیئت ریحانه النبی می باشد . ( بیوگرافی محمد حسین پویانفر + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمحمد حسین پویانفر
تاریخ تولد1363
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی روانشناسی
وضعیت تاهلمتاهل
بیوگرافی محمد حسین پویانفر + حواشی و اینستاگرام

محمد حسین پویانفر
محمد حسین پویانفر

زندگی شخصی

پویانفر متاهل بوده و ازدواج کرده است .

خانواده

او می گوید که پدر بزرگ پدری و مادر وی هر دو هیئت داشتند ، پدرم خدابیامرز و خانوداه ایشان هیئت متوسلین به خانم سکینه را اداره میکردند ، جد مادری محمد حسین حاج میرزا حسن عسکریان بوده که حسینیه ایشان در حال حاضر فعال می باشد و پدر بزرگش در آن حسینه مداح بوده است .

خانواده موجب شده که از کودکی خود را در حال و هوای هیئت و سید الشهدا ببیند .

محمدحسین پویانفر
محمدحسین پویانفر

انتقاد از مسئولان

پویانفر می گوید یکی از مسائل و معضلات ما این است که نمی شود از مسئولان انتقاد کرد ، و بلافاصله ناراحت می شوند ، رهبر که شخص اول مملکت است مینشیند و صحبت بقیه افراد را گوش میدهد ولی آن کسی که از نظر فکری کوتوله است و با لابی به جایی رسیده است ترس آن را دارد که منصبش را از او بگیرند .

تلاوت قرآن

محمد حسین در سن نه سالگی پدر خود را از دست میدهد و از کودکی تلاوت قرآن را آغاز می کند و تا چندین سال به شکل حرفه ای قران می خواند .

مغازه در هفت تیر

پویانفر برای مدتی مغازه ای در میدان هفت تیر داشته که در آن شکلات میفروخته ولی اکنون آن را اجاره داده است .

مداحی محمد حسین پویانفر

وی سال 77 در یک مجلس سمنو پزان در شمیران بوده که در آن محفل حاج آقا حجت کسری پس از شنیدن قرآن خوانی به او پیشنهاد مداحی میدهد و همین سبب می شود که او در کلاس های ایشان شرکت کرده و پس از گذشت دو ماه مداحی را آغاز کند و بعد از شش ماه در جلسات بزرگ هم مداحی میکرده است .

پویانفر مداح
پویانفر مداح

روضه

پویانفر میگوید زنده ترین و شادترین قشر جوانانی هستند که به هیئت رفته و اهل روضه هستند ولی در مقابل آن نبود عدالت و حضور کسانی که در آمریکا و اروپا درس می خوانند باعث افسردگی جوانان دیگر می شود .

هیئت ریحانه النبی

محمد حسین در سال80 تصمیم میگیرد برای بچه های شمیران هیئتی راه اندازی کرده و پس از مشورت با حاج آقا کسری و برادر و بعضی از دوستانش برای انتخاب اسم هیئت با پیشنهاد حاج آقا کسری اسامی را در لای قرآن قرار داده که پس از باز کردن آن نام حضرت زهرا بیرون آمده و به این ترتیب اسم هیئت ریحانه النبی س انتخاب می شود .

خیریه و همدردی

او خیریه ای به اسم « همدردی » داشته و در این رابطه به کنایه می گوید هر کسی می خواد در میان مردم نظر سنجی کند با ماشینش به نقاط محروم تهران برود و کنایه اش در این مورد به حسن روحانی بوده است .

تهران

پویانفر عقیده دارد بایستی فرهنگ هیئت رفتن را در همه جای کشور رونق دهیم و در تهران خصوصا شمال شهر باید بیشتر کار کنیم ، چون به نظر وی شمال شهر تهران خط مقدم جنگ نرم است .

امام زاده قاسم

خیلی به زیارت حرم امام زاده قاسم میروم و جلسه هیئت را از همان جا شروع کرده و درباره امام زاده قاسم هم زیاد شنیده ام و با ایشان مانوس هستم .

محمد مجید عسکریان

وی دایی پویانفر می باشد که در امام زاده علی اکبر چیزر به خاک سپرده شده است ، او وقتی نوحه ی جدیدی مینویسد ابتدا سر قبر دایی خود رفته و آن را می خواند .

الگوی زندگی

محمد حسین میگوید که حاج علی قربانی برایم الگو هست و ایشان را دوست داشته و نظرم این است که هیچ زمانی به گرد پایش هم نمیرسم ولی حاج آقا کسری استادم هستند .

اینستاگرام محمد حسین پویانفر


اینستاگرام محمدحسین پویانفر
اینستاگرام محمدحسین پویانفر

نماهنگی «خیال روی تو»

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان 1399 ، نماهنگی «خیال روی تو» با نوای دلنشین محمد حسین پویانفر مداح اهل بیت منتشر شد. این نماهنگ با شعری از حافظ و با حال و هوایی از فراق و دلتنگی از زیارت علی بن موسی الرضا(ع) ساخته شده است که در سحرگاه امروز برای اولین بار در قاب تلویزیون پخش شد.

گفتنی است که پویانفر با بارگذاری این نماهنگ در صفحه اینستاگرام خود، از این قطعه رونمایی کرده و آن را به روح شهید بزرگوار حاج یونس حبیبی هدیه کرد.

خیال روی تو محمدحسین پویانفر

بیوگرافی کامل سردار اسماعیل قاآنی + ناگفته ها 

بیوگرافی کامل سردار سعید قاسمی

منبع : YJC

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 78

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir