پریچهر مشرفی

پریچهر مشرفی در روز 6 شهریور ماه سال 66 در شهر تهران به دنیا امده است ، مدرک گرافیک خود را از هنرستان و دانشگاه گرفته است . ( بیوگرافی پریچهر مشرفی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیپریچهر مشرفی
تاریخ تولد6 شهریور 1366
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی گرافیک
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی پریچهر مشرفی + حواشی و اینستاگرام

ابتدا عکاسی میکرده و بعد از آن به تئاتر رفته و در ادامه به سینما و تلویزیون راه میابد .

تاریخ تولد پریچهر مشرف
تاریخ تولد پریچهر مشرف

بیوگرافی پریچهر مشرفی + حواشی و اینستاگرام

اتفاق بازیگری

مشرفی در مورد اتفاقاتی که در بازیگری برایش تا کنون افتاده می گوید راضی نبوده و بایستی سه سال قبل این گونه میشد ولی از طرفی هم عقیده دارد که خیلی از بازیگران مثل او بوده و مدت های زیادی کار کردند ولی اصلا دیده نشده اند .

پریچهر مشرف
پریچهر مشرف

علاقه به بازیگری

او از کودکی به بازیگری علاقه داشته و می خواسته در دانشگاه درس مرتبط با آن را بخواند ولی خوانده اش مخالفت کرده و گرافیک می خواند .

زندگی شخصی

او محرد بوده و ازدواج نکرده است .

ویکی پدیا پریچهر مشرف
همسر پریچهر مشرف

گرافیک

مشرفی از کلاس دوم دبیرستان تا اتمام دانشگاه به مدت ده سال از عمر خود را به گرافیک اختصاص داده و پس از آن برای کار متوجه می شود که در بازار کار انجام گرافیک را کار مجانی میداند .

مادر

پریچهر مشرفی شباهت زیادی به مادر خود داشته به گونه ای که با انتشار عکسی از مادرش توجه کاربران را به خود جلب می کند .

مادر پریچهر مشرف
مادر پریچهر مشرف

تئاتر

ابتدا کار خود را از عکاسی فیلم آغاز کرده و زمانی هم به تمرین تئاتر میپردازد ، و چند مه برای آن وقت گذاشته ولی آن کار اجرا نشده و باعث دل زدگی او می شود .

شماره 6

پریچهر می گوید تاریخ تولدش 6/6/1366 است و عدد 6 برایش شانس می آورد و نقش عجیبی در زندگی وی داشته است و حتی اسمش هم از شش حرف تشکیل شده است و جالب است بدانید خودش هم شش ماهه به دنیا آمده است .

پریچهر مشرف عکس
پریچهر مشرف عکس

سینما

در ورکشاپ های گوناگون شرکت کرده و چندین مرتبه تست میدهد و بالاخره در سال 93 در فیلم سینمایی « مجرد 40 ساله » ساخته ی شاهین بابا پور بازی میکند که در آن نقش همسر برزو ارجمند را داشته است .

سریال عاشقانه

او پس از گذراندن ورکشاپ منوچهر هادی از طرف ایشان برای بازی در سریال عاشقانه به کار دعوت می شود ، مشرفی برای مدت زمانی هم در مدرسه هلیا فیلم دوره بازیگری را دیده است او از بازی در سریال عاشقانه به عنوان یک کارگاه عملی یاد کرده و می گوید به دلیل مشکل مالی نقش وی کوتاه شده و سانسور هم در کمتر شدن نقش وی موثر بوده است .

تلویزیون

مشرفی در سال 1395 با قصه های تبیان کاری از مرحوم فرج الله سلحشور وارد تلویزیون شده و در یکی از اپیزود های آن در نقش « شهره لاله زار » بازی میکند و دیده می شود .

پریچهر مشرف بازیگر
پریچهر مشرف بازیگر

اینستاگرام پریچهر مشرفی


بیوگرافی ماندانا سوری و همسرش + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی لاله مرزبان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir