بیوگرافی پاوان افسر

پاوان افسر 27 تیر ماه سال 63 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس مدیریت بازرگانی داشته و کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است و می گوید می خواهد در سینما و تلویزیون بدرخشد . ( بیوگرافی پاوان افسر + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیپاوان افسر
(پاوانه)
تاریخ تولد27 تیر 1363
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیلیسانس مدیریت بازرگانی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی پاوان افسر + حواشی و اینستاگرام
عکس پاوان افسر
عکس پاوان افسر

فعالیت در اینستاگرام

او شبکه ی اجتماعی اینستاگرام فعال بوده و به دلیل آنکه فردی کتاب خوان است کتاب هایی که خوانده به هواداران خود معرفی کرده و از این طریق آنها را به مطالعه علاقه مند می کند .

پاوان افسر بازیگر
پاوان افسر بازیگر

خانواده

او اصالت کردی داشته از شهر مهاباد استان آذربایجان غربی ، یک برادر به اسم سینا و یک خواهر به نام پرنگ دارد ، نام کامل او « پاوانه » است .

زندگی شخصی

پاوان مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

آموزش بازیگری

او در کلاس های بازیگری پانته آ پناهی ها شرکت کرده و فارغ التحصیل آنجا می باشد .

خانواده پاوان از او در زمینه بازیگری حمایت کرده اند .

پاوان افسر کیست ؟
پاوان افسر کیست ؟

بازی در سریال

پاوان در سریال ماه و پلنگ در سال 95 نقش کوتاهی ایفا می کند ، در سریال زیر پای مادر در سال 96 بازی اش دیده می شود و یکسال بعد در سریال بانوی عمارت با نقش پروین در سال 97 بازی میکند .

پدر پاوان افسر

پاوان می گوید بایستی از پدرم قدردانی کنم ، بخاطر اینکه در راه بازیگری پشتم بوده و این اجازه را به من داد تا مسیری را که در زندگی می خوام ادامه دهم .

سینما

او برای نخستین بار در سال 95 در فیلم « ایستگاه اتمسفر » در سینما بازی کرده است و یکسال بعد در فیلمی به نام در وجه حامل و فیلم سینمایی دریا زدگی بازی می کند .

پاوان افسر ویکی پدیا
پاوان افسر

نمایشنامه خوانی

پاوان افسر سال 92 نمایشنامه خوانی شهر و شکر را انجام داده است و در نمایش زندگی یک رویاست و مرگ بازی خود را در تئاتر بازی کرده است .

اینستاگرام پاوان افسر


پاوان افسر
پاوان افسر

قد پاوان افسر
پاوان افسر

 فیلم جهان با من برقص

 اولین ساخته سروش صحت در مقام کارگردان است برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. این فیلم از ۱۱ دی در سینماهای کشور نمایش داده خواهد شد.

اسامی بازیگران فیلم جهان با من برقص : پاوان افسر ، جواد عزتی ، پژمان جمشیدی ، سیاوش چراغی پور ، کاظم سیاحی ، بهار کاتوزی و… می باشند .

بیوگرافی نیکی نصیریان + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir