بیوگرافی رامسین کبریتی

رامسین کبریتی 26 اردیبهشت سال 48 در شهر تهران به دنیا آمده است ، در رشته گرافیک فوق دیپلم داشته و کارش را از تئاتر آغاز کرده سپس به تلویزیون وارد شده و با سریال ستایش معروف می شود . ( بیوگرافی رامسین کبریتی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیرامسین کبریتی
تاریخ تولد26 اردیبهشت 1348
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکاردانی گرافیک
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی رامسین کبریتی + حواشی و اینستاگرام

رامسین کبریتی
رامسین کبریتی

مهاجرت

رامسین در سال 93 در سریال « آسمان » بازی کرده و پس از آن دوسال بیکار میماند ، سپس در سال 95 شبکه جم از او دعوت به کار میکند و او هم پذیرفته و به ترکیه میرود .

فریبا نادری در این مورد میگوید : رامسین بدهکاری زیادی داشته و بیشترین دلیل رفتن او به شبکه جم اقتصادی بوده است .

آموزش بازیگری

کبیرتی در کانون تئاتر تجربی به استادی حمید سمندریان دوره ی چهار ساله بازیگری را گذرانده و پس از آن دوسال در کلاس های بهمن اسکویی آموزش بازیگری دیده است .

تاریخ تولد رامسین کبریتی
تاریخ تولد رامسین کبریتی

بازگشت به ایران

میگوید اگر مطمئن باشم که ممنوع الکاری من بخشیده می شود ، و می توانم دوباره کار کنم حتما و در اولین فرصت به ایران بر میگردم ، من مانند خانم رابعه اسکویی کسانی را نمیشناسم و رابطه ندارم که حتی در فرودگاه به استقبالم آمده و پس از بازگشت مشکلی نداشته باشم و دوباره بتوانم کار کنم .

تئاتر

او در سال 71 به شکل حرفه ایروی صحنه تئاتر رفته با نمایشی از دکتر محمود عزیزی به نام هم سرایی مختار که این نمایش در تالار وحدت اجرا شده است .

شبکه جم

کبریتی زمان فعالیت در شبکه جم در چند سریال بازی کرده است ، و بعد از این که مدیر آن شبکه ترور می شود ، از آن شبکه رفته و به کانادا مهاجرت کرده و تحصیل میکند و در کنار آن در یک موسس مهاجرت هم کار میکند .

رامسین کبریتی در سریال های جم
رامسین کبریتی در سریال های جم

سینما و تلویزیون

او در سریال 73 برای اولین بار با سریالی از جواد انصافی به اشتباه به تلویزیون راه میابد ، و اولین کار سینمایی خود را با بازی در فیلم « شب های تهران » در سال 79 شروع کرده است ، پس از آن با بازی در سریال ولایت عشق به کارگردانی مهدی فخیم زاده بازی کرده و یکسال بعد در سال 80 در سریال شب دهم کاری از حسن فتحی به ایفای نقش پرداخته ولی با بازی در سریال ستایش در نقش صابر مشهور می شود .

زندگی شخصی

رامسین ازدواج نکرده ولی در سال 92 شایعه ای بر سر زبان ها افتاد که او همسر فریبا نادری است که این خبر بلافاصله تکذیب شد .

قد رامسین کبریتی
قد رامسین کبریتی

اینستاگرام رامسین کبریتی


رامسین کبریتی بازیگر
رامسین کبریتی بازیگر
عکس رامسین کبریتی
عکس رامسین کبریتی
رامسین کبریتی کیست ؟
رامسین کبریتی کیست ؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 23

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir