بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد روز 20 شهریور ماه سال 69 در شهر رشت به دنیا آمده است ، او لیسانس کارگردانی دارد و در رشته شیمی کاربردی درسش را تمام کرده است او به وسیله مهران مدیری به دنیای بازیگری معرفی شد . ( بیوگرافی جوانه دلشاد + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیجوانه دلشاد
تاریخ تولد20 شهریور 1369
محل تولدرشت
مدرک تحصیلیکارشناسی شیمی کاربردی
کارشناسی کارگردانی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی جوانه دلشاد + حواشی و اینستاگرام

قد جوانه دلشاد
جوانه دلشاد

آثار

از کار های جوانه دلشاد می توان به فیلم سینمایی بهمن ، آپاندیس و فیلم کوتاه عروس و سریال های نمایش خانگی : ویلای من و شوخی کردم و سریال تلویزیونی درحاشه اشاره کرد .

تئاتر

جوانه کارش را با نمایش در رشت شروع کرد و زمانی که در شیمی تحصیل میکرد به کلاس های بازیگری فن بیان هم میرفته ، او در تئاتر هایی چون راز های پنهانی ، قتل با طعم ماکارونی و سه خواهر چخوف در رشت بازی کرده است .

مهران مدیری

جوانه می گوید از کار با مهران مدیری بسیار راضی بوده ، چون او خیلی مهربان است و کار با ایشان بسیار راحت بوده و در عین مهربانی در کارشان جدی هستند و به دلیل اینکه خودشان بازی هم میکنند درک خوبی از بازیگر دارند و محیط خوبی برای کار فراهم می آورند .

جوانه دلشاد
جوانه دلشاد

قلب یخی

او اولین کار جلوی دوربین خود را با کاری از مهران مدیری به نام ویلای من تجربه کرده است ولی در ابتدا برای سریال « قلب یخی » تست داده بود ویلای من در سال 92 ساخته شد ، جوانه پس از آن در نمایش خانگی « شوخی کردم » و مجموعه در حاشیه با مهران مدیری همکاری کرده است .

پرسپولیس

او طرفدار تیم پرسپولیس است ، به مطالعه علاقه ی زیادی داشته و قلم « چارز بوکوفسکی » را دوست داشته و بدمینتون هم بازی میکند .

جوانه دلشاد کیست ؟
جوانه دلشاد کیست ؟

مهاجرت

دلشاد در سال 1392 از رشت به تهران می آید ، در ابتدا پدرش مخالف آمدن او به تهران بوده ولی پس از پیشنهاد مهران مدیری و اعتمادی که به وی داشته با مهاجرت جوانه به این شهر موافقت می کند .

انتخاب سینما یا تلویزیون

می گوید بسته به حسم دارد ، و یک زمانی علاقه مند به بازی در سینما هستم و زمانی دوست دارم در تلویزیون بازی کنم و یک دوره ای هم به تئاتر بیشتر گرایش دارم .

سینما

بازی در سینما را با یک فیلم از فرزاد موتمن شروع می کند ، و در فیلم آاندیس هم بازی کرده و در چند فیلم کوتاه مثل بهمن کاری از مرتضی فرشباف سابقه بازی در کنار بازیگرانی چون فاطمه معتمد آریا را دارد .

عکس جوانه دلشاد
عکس جوانه دلشاد

زندگی شخصی

جوانه مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

نقشی که دوست دارد

می گوید علاقه مند است که در نقش یک دختر معتاد بازی کند و چون از اعتیاد چیزی نمی داند و می خواهد ببیند به چه شکلی باید این نقش را از آب دربیاورد .

عاطفه در سریال حوالی پاییز

سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی و تهیه‌کنندگی سعید پروینی با موضوع حادثه منا ساخته شده است، که از شبکه سوم سیما پخش شد این سریال در آبان ۱۳۹۷ از شبکه سه به پخش شد.

جوانه دلشاد در نقش عاطفه بازی کرده است ، بسیاری از مردم او را با این نقش بخاطر می آورند .

دوستان

لیلا ایرانی دوست صمیمی جوانه دلشاد است ، او در سینما خانم « ژاله صامتی » و « فاطمه معتمد آریا » را دوست داشته و در تئاتر « پانته آ پناهی ها » الگوی اوست .

اینستاگرام جوانه دلشاد


اینستاگرام جوانه دلشاد
اینستاگرام جوانه دلشاد
اینستاگرام جوانه دلشاد
اینستاگرام جوانه دلشاد

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir