بیوگرافی نیما کرمی

نیما کرمی خرداد سال 56 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس مهندسی عمران داشته و یک دوره ای تئاتر بازی میکرده است همسرش هم مجری می باشد و طراح لباس است . ( بیوگرافی نیما کرمی و همسرش )

نام نام خانوادگینیما کرمی
تاریخ تولدخرداد 1356
محل تولدتهران
پدرشهریار
مدرک تحصیلیکارشناسی مهندسی عمران
همسرزینب زارع
فرزنداننیل – محمد کیا مهر
بیوگرافی نیما کرمی و همسرش

نیما کرمی مجری
نیما کرمی مجری

نیما خودش نیز طراح اکسسوری منزل می باشد .

چلاق

نیما میگوید من در برنامه صبح دیگر ی روز در مورد معضل حرکت می خواندم و موضوع آن این بود که دانشمندان قادر نیستند حرکت کنند ، من در آنجا گفتم مثل کسانی که چلاق هستند که بعد از آن برایم نامه توبیخ آمد و خود من هم آن را قبول کردم حرف خوبی نبود مثل آن که قد بلند را بگویی قد دراز ، مفهوم یکی است ولی استفاده از واژه دراز در رسانه درست نبود .

شهریار کرمی

پدر نیما ، شهریار کرمی گوینده و تهیه کننده پیشکسوت رادیو می باشد نیما تنها زمانی که 5 سال داشته در رابطه با واکسیناسیون در یک تیزر رادیویی صحبت می کند ، او پس از آن در یک سریال مربوط به سیمای اصفهان بازی کرده است و در سال 74 در بخش دوبلاژ شبکه 5 فعالیت خود را آغاز می کند .

پدر و مادر نیما کرمی
پدر و مادر نیما کرمی

ظریف

نیما میگوید دلم می خواهد اگر در برنامه ای به میل خودم مهمان دعوت کنم آن فرد آقای ظریف باشد به همراه همسر و برایم جالب است از همسر ایشان بپرسم زندگی با کسی که به طور دائم در سفر است چگونه است ؟

بازیگری

او تجربه بازی در تله فیلم و تئاتر را داشته و کار نمایش را بسیار دوست دارد ولی برای بازی در سینما و تلویزیون منتظر یک پیشنهاد خوب است .

کارگاه

نیما یک کارگاه به طور مشترک با همسر خود دارد که ایده ی آن از آینه شمعدان ازدواجمان شکل گرفت زیرا یکی از اقوان آن را ساخته بود و بسیار مورد توجه دیگران واقع شد .

ما کارمان را با شیشیه های رنگی آغاز کردیم و اسم برند خود را « خورشید » گذاشته و در حال حاضر با کاشی و چوب و فلز کار میکنیم .

همسر وی میگوید که به واسطه خواهر خود که طراح پارچه و لباس است طراحی میکند و بنا به سفارش مشتری لباس هایی که طراحی خاصی دارند را تولید میکنند و نام برندشان « میس سان » است به معنی بانوی خورشید.

زندگی شخصی

نیما چندین سال است که ازدواج کرده و همسر او « زینب زارع » مجری تلویزیون و رادیو می باشد ، آنها دو فرزند دختر به نام « نیل » و پسر به نام « محمد کیا مهر » دارند .

زیبب زارع مجری
زیبب زارع مجری
فرزندان نیما کرمی
فرزندان نیما کرمی
نیل کرمی
نیل کرمی

تاک شو

نیما کرمی از شبکه های خارجی تاک شو ها را می بیند و می گوید همسرش از او بیشتر به این برنامه ها علاقه دارد ، زیرا بسیار جذاب هستند ولی هر کشوری قوانین خود را داشته و ما نمی توانیم مانند مجریان آنها رفتار کنیم .

مجری برنامه صبحی دیگر
مجری برنامه صبحی دیگر

همکاری با زینب زارع

نیما کرمی در سال 85 زمانی که در رادیو کار میکرده با زینب زارع آشنا می شود و پس از به دست آوردن شناخت از ایشان به این نتیجه میرسد که می تواند با هم زندگی مشترک داشته باشند .

زینب زارع
زینب زارع

اجرا با همسر

زینب زارع می گوید کار اجرا سخت بوده ، علی الخصوص اگر زنده باشد ، اجرا های دو نفره با نیما را دوست دارم چون همانی هستیم که در واقعیت با هم رفتار میکنیم و هیچوقت نقش بازی نکردیم .

نیما کرمی مجری شبکه آموزش
نیما کرمی مجری شبکه آموزش

چگونگی مجری شدن زینب زارع

زارع می گوید وقتی در دانشگاه تئاتر میخواندند به پیشنهاد یکی از دوستان خود برای برنامه نیمرخ تست دادم آن زمان مجری برنامه مژده لواسانی بود ، دست اندر کاران برنامه نیمرخ به دنبال مجری دوم بودند و مرا قبول کردند ، بعد از آن به رادیو رفتم و کارم را ادامه دادم .

احسان کرمی

نیما کرمی هیچ نسبتی با احسان کرمی نداشته و صرفا تشابه نام خانوادگی است .

حضور در دورهمی

28 دی 1396 مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان زوج نیما کرمی و زینب زارع بود.

لکه پیشانی نیما کرمی

 نیما کرمی : لکه پیشانی من از یک جوش شروع شد و در کنارش روی صورتم جوش های دیگری هم زد. بیماری کم کم به اوج رسید، طوری که نفسم هم بالا نمی آید و مدام سرفه می کردم. ناگهان متوجه شدم از جوش هایی که روی پیشانی ام است، در ریه هم دارم‌. این بیماری حدود ۵ تا ۶ سال طول کشید و در آن مدت خیلی اذیت شدم. یکسری از مردم حرف هایی می زدند که برایم خوشایند نبود.

درآمد مجری ها

نیما کرمی با بیان اینکه درآمد مجریان تلویزیون مانند تیم های فوتبال است، گفت: درآمد مجریان می تواند خوب باشد و مثل بازیکن ها و لیگ های مختلف فوتبال هستند. اگر یک مجری به تیم ملی برسد، درآمدش خوب است.

وی افزود: تلویزیون برای یک مجری ویترین است و باعث می شود استیج های مختلفی هم جدای از تلویزیون داشته باشیم. ممکن است یک ماه ۲ تومان باشد و یک ماه ۱۵ میلیون باشد.

نیما کرمی در کازان
نیما کرمی در کازان

اینستاگرام نیما کرمی


نیما کرمی
نیما کرمی
نیما کرمی و همسرش
نیما کرمی و همسرش
جوانی نیما کرمی
جوانی نیما کرمی

بیوگرافی رضا رشیدپور و همسرش + حواشی

منبع : yjc

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir