بیوگرافی علیرضا واحدی نیکبخت

علیرضا واحدی نیکبخت روز نهم تیر سال 59 در مشهد به دنیا آمده است ، ورزش فوتبال را از تیم استقلال آغاز کرده و کاپیتان این تیم هم می شود و برای مدت سه سال هم در تیم رقیب یعنی پرسپولیس بازی کرده است . ( بیوگرافی علیرضا واحدی نیکبخت + حواشی )

نام نام خانوادگیعلیرضا واحدی نیکبخت
تاریخ تولد9 تیر 1359
محل تولدمشهد
قد185 سانتیمتر
وزن82 کیلوگرم
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلی
بیوگرافی علیرضا واحدی نیکبخت + حواشی

تاریخ تولد علیرضا نیکبخت واحدی
علیرضا نیکبخت واحدی

فیلم حاشیه ساز

چند سال پیش فیلمی از او به همراه برخی دیگر از بازیکنان استقلال پخش می شود که موجب منشوری شدن وی می گردد ، او می گوید آن شب نامزدی آقای قاسمی بوده و بازیکنان را به همراه خانواده شان دعوت کرده بود .

نام خانوادگی

نام خانوادگی او « واحدی نیکبخت » می باشد ولی چون معمولا نام خانوادگی های ایرانی به « ی » ختم می شوند بسیاری از افراد او را « نیکبخت واحدی » می نامند و این موضوع وقتی از سوی جواد خیابانی در یک گزارش بیان شد دیگر به یک اشتباه عادی تبدیل شد .

خانواده

علیرضا در یک خانواده پر جمعیت متولد شده و می گوید به دایی خود به نام صمد که از او پنج سال کوچکتر است بسیار علاقه دارد .

بازی

نیکبخت تا این زمان در چند فیلم و سریال به عنوان بازیگر شرکت داشته و یک فیلم کوتاه هم در سال 96 بازی کرده است .

مدلینگ نیکبخت واحدی
نیکبخت واحدی

بیوگرافی علیرضا واحدی نیکبخت + حواشی

والیبال

در زمان بچگی به دکتر شدن فکر میکرده و دوست داشته روزی پزشک شود ولی در نوجوانی به والیبال کشیده می شود و برای بازی به تیم ملی نوجوانان والیبال هم دعوت شده ولی در آخر به سمت فوتبال میرود که این گرایش توسط کاظم قیاثیان مربی اش بوده است .

تهران

شهر مورد علاقه او تهران است ، و از زندگی در خارج از ایران متنفر بوده و می گوید فقط برای مسافرت لس آنجلس و نیویورک را دوست دارد .

فوتبال

ابتدا در تیم فوتبال توربو مشهد تست میدهد و آن زمان پانزده سال داشته و بعد از آن به مدت یکسال به ابومسلم میرود ، در سال 76 با دعوتی که اکبر میثاقیان از او به عمل می آورد به تیم بزرگسالان ابومسلم میپیوندد .

هواپیما

علیرضا از هواپیما و موتور میترسد و تا میتواند از آ«ها استفاده نمی کند ، ولی ماشین را دوست داشته و عشق سرعت دارد ، از میان ماشین ها به آئودی ، پورشه و ب ام و علاقه دارد .

استقلال

او پس از اولین بازی خود در تیم ابومسلم در سال 77 به تیم ملی جوانان دعوت می شود و یکسال بعد در سال 78 بازیکن تیم استقلال تهران می شود ، برای 6 سال در این تیم بازی میکند و لقب « وینگر » را به او میدهند .

او کاپیتان دوم استقلال پس از علیرضا منصوریان بوده و بعد از آن به تیم پرسپولیس میرود .

ویکی پدیا علیرضا نیکبخت واحدی
ویکی پدیا علیرضا نیکبخت واحدی

علاقه مندی ها

از قرمه سبزی به عنوان غذای محبوبش اسم میبرد ، در میوه ها عاشق موز است و به چای هم علاقه داشته طوری که در روز 2 تا 3 فنجان چای مینوشد .

قدم زدن یکی دیگر از علاقه مندی های او است ، از میان گل ها رز را دوست دارد و عاشق فضای آرام بوده و تا ظهر می خوابد .

ادکلن اولترا ویلت 212 ، آدامس اوربیت ، برند زارا و دیزل از دیگر علایق او می باشد و همچنین عاشق طبیعت و فضای سبز و درختان است .

پرسپولیس

نیکبخت از سال 85 تا 86 بعد از حضور شش ساله در استقلال و زمانی که دیگر این تیم او را نمی خواهد به تیم قرمز ها میرود و مدت حضورش در این تیم سه سال به طول می انجامد .

می گوید در فصل آخر با استقلال مبلغ قراردادم 170 میلیون تومان بود اما همان زمان با پرسپولیس 500 میلیون تومان قرارداد بستم که فقط 250 میلیون تومان آن را گرفته ام .

علیرضا واحدی نیکبخت
علیرضا واحدی نیکبخت

بازیگران

نیکبخت با بسیاری از بازیگران مخصوصا کمدین ها ارتباط دوستانه داشته مثل مهران غفوریان ، مجید صالحی و مصطفی راد .

بعد از پرسپولیس

او بعد از جدا شدن از پرسپولیس به تیم های صباباتری ، پیکان تهران ، گهر زاگرس ، داماش گیلان و استیل آذین میپیوندد و سرانجام در 35 سالگی در سال 1394 به تیم خونه به خونه بابل پیوسته و پس از آن از دنیای فوتبال خداحافظی میکند .

ازدواج

علیرضا پس از آشنایی با یک دختر در فیسبوک با او ازدواج کرده ولی هنوز به سه سال نرسیده از هم جدا می شوند ، و به دلیل این که تمام دارایی خود را به اسم همسرش کرده بود بسیار متضرر می شود .

مدتی بعد عاشق دختری که 12 سال از او بزرگتر بوده می شود ، و برای شش سال به شکل ازدواج سفید با او زندگی کرده ولی سرانجام آن دختر قبول نکرد با وی ازدواج کند و به ایتالیا مهاجرت کرد .

اینک به گفته خودش چند سال است که یک رابطه عاشقانه دیگر داشته که امیدوار است به زودی به ازدواج ختم شود .

سینما

به تماشای فیلم سینمایی بسیار علاقه دارد طوری که در هفته دو یا سه فیلم خارجی میبیند و می گوید به مطالعه کتاب علاقه ای ندارد

نیکبخت واحدی
نیکبخت واحدی

اینستاگرام علیرضا واحدی نیکبخت


علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست
علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست

بیوگرافی شجاع خلیل زاده و همسرش + حواشی

برنامه دورهمی

واحدی نیکبخت در تاریخ 5 خرداد 1399 در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حاضر شد و گفتگوی پر چالشی را با مدیری به نمایش گذاشت .

کتکاری پدرم در استادیوم

نیکبخت واحدی درباره حضور پدرش در ورزشگاه گفت: پدرم اصلا علاقه‌ای به دیدن فوتبال من نداشت، یک بار خواهش کردم از نزدیک بازی تیم ما را ببیند. پدرم قبول کرد و به ورزشگاه آمد، در جایگاه ویژه نشست و بازی را تماشا کرد.

وی افزود: در آن بازی من سه گل هم زدم، بعد از بازی که به خانه رفتم دیدم همه ناراحت هستند. متوجه شدم پدرم به خاطر توهین‌هایی که به من شده بود. چند نفر را کتک می‌زند و او را کلانتری می‌برند. از آن روز پدرم دیگر استادیوم نیامد و فوتبال من را ندید!.

مدیری درباره اینکه علی پروین باعث شده نیکبخت واحدی به استقلال بیاید سوال کرد و او پاسخ داد: علی آقا در تیم ملی امید همراه با آقای درخشان و حاجیلو بودند، بعد از حضور در تیم ملی امید قرار بود با پرسپولیس قرارداد ببندم، اما، چون خانواده من استقلالی بودند اجازه امضاء نداشتم. دایی من با پدرم به تهران آمدند و قرار داد پنج ساله با استقلال تهران بستند. من به جای اینکه به پرسپولیس بروم به استقلال آمدم!

منبع : yjc

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 58

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir