آناشید حسینی روز 4 بهمن سال 1370 در شهر اهواز به دنیا آمده است ، لیسانس معماری داشته و سپس به طراحی لباس روی می آورد، او مدل نبوده و فقط طراح لباس می باشد ( بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش + اینستاگرام ).

نام نام خانوادگیسیده آناشید حسینی
تاریخ تولد4 بهمن 1370
January 24, 1992
محل تولداهواز
قد168 سانتیمتر
تحصیلاتکارشناسی معماری
بیوگرافی آناشید حسینی و همسرش + اینستاگرام

شایعه نامزدی دکتر چلبیانلو تهیه کننده سینما وجراح دندانپزشک متخصص ایمپلنت با اناشیدحسینی

همسر آناشید حسینی
همسر آناشید حسینی
عکس آناشید حسینی
عکس آناشید حسینی

بیوگرافی اناشید حسینی 

اناشید حسینی 4 بهمن  سال 1370 در اهواز متولد شد. او فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی و فارغ التحصیل لرشته مدیریت فشن در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه بین المللی مد آرت پاریس می باشد.

خانم حسینی به عنوان یکی از طراحان مطرح مد و همچنین مدل های موفق ایرانی ست که در زمینه طراحی لباس نیز فعال است. طراحی های آناشید در زمینه لباس عروس نیز قابل توجه است. او صاحب برند هیبا می باشد که در زمینه تولید و فروش  کیف و لباس های کژوال است

دکتر امین رضا چلبیانلو
دکتر امین رضا چلبیانلو

بیوگرافی دکتر امین رضا چلبیانلو

 دکتر امین رضا چلبیانلو  20 مرداد سال 1362 در شهر تبریز متولد شد.ایشان تهیه کننده سینما و چهره رسانه ای صدا و سیما در امور پزشکی و ایشان مدیر و‌ موسس بزرگترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی تهران و مقیم کشور کانادا و ترکیه و در حال افتتاح شعبات کلینیک خود در کشورهای همسایه می باشد

او جراح دندانپزشک و متخصص ایمپلنت و همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از آمریکا می باشد. دکتر امین رضا چلبیانلو  علاوه بر دندانپزشکی در عرصه سینما نیز فعالیت می کنند

از آثار ایشان می توان به تهیه کنندگی فیلم های آب،آتش،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار اشاره کرد.

مزون آناشید حسینی
مزون آناشید حسینی

شایعه نامزدی اناشید حسینی با دکتر چلبیانلو

این روزها با انتشار عکس هایی از اناشید حسینی و دکتر امین رضا چلبیانلو شایعاتی مبنی بر نامزدی این دو در شبکه های مجازی دست به دست می شود. اناشید حسینی چندین بار برای لمینت دندان هایش به کلینیک دکتر چلبیانلو رفته است و هر دو عکس هایی از یکدیگر در صفحه اینستاگرامی خود گذاشته اند. هیچ یک از این دو این خبر را رد یا تایید نکرده اند. موضوع نامزدی این دو فعلا در حد شایعه باقی مانده و قابل تایید نیست.

بیوگرافی آناشید حسینی
بیوگرافی آناشید حسینی
آناشید حسینی عکس
آناشید حسینی عکس
آناشید حسینی عکس جدید
آناشید حسینی عکس جدید

معنی آناشید

 آناشید مرکب از کلمه ترکی « آنا » به معنای مادر و کلمه فارسی « شید » به معنای خورشید دختر زیباروی مادر، مایه دلگرمی و روشنایی زندگی مادر.

کودکی

می گوید از دوران کودکی به طراحی لباس علاقه مند بوده و برای عروسک هایش هم خودش لباس میدوخته ، پس از اتمام تحصیلات به دنبال خواسته اش که طراحی مدل لباس بوده میرود .

اناشید حسینی
اناشید حسینی

برند

لباس هایش بیشتر برند خارجی می باشد چون به گفته او در ایران نه برند داریم و نه نمایندگی برند خارجی و ایرانی ها هم قوی وارد این عرصه نشده اند که از میان آنها انتخاب کنم .

ویکی پدیا آناشید حسینی
آناشید حسینی

فعالیت

او به دلیل نوع پوشش و حجاب خود و در کنار آن به روز بودن ، بیشتر لباس های موجود در بازار را با سلیقه ی خود جور نمی بیند ، به همین جهت برای خودش به طراحی لباس پرداخته و پس از طراحی آن را به خیاط میداده که برایش بدوزد پس از مدتی به آموزش خیاطی میرود ، و در کلاس های طراحی هم حضور میابد او خود را مدل نداسته و می گوید که در فضای مجازی از اسم او به عنوان مدل با حجاب ایرانی نام میبرند که این موضوع او را ناراحت میکند .

حجاب آناشید حسینی

حسینی می گوید من نوع پوششم به این شکل است و شاید خودم هم خیلی از موارد حجاب را رعایت نکنم ولی به نظر میرسد که مبلغ حجاب هستم و حتی عده ای با تماشای عکس های من می گویند که به داشتن حجاب علاقه پیدا کرده اند .

اینستاگرام

آناشید در اینستاگرام بیش از 1.1 میلیون فالور داشته و پیج خود را در آبان ماه سال 1396 راه اندازی کرده است ، که استقبال خیلی خوبی هم از او در فضای مجازی شده است .

عکس اناشید حسینی
عکس اناشید حسینی

اینستاگرام آناشید حسینی

برای مشاهده صفحه آناشید حسینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

anashidhoseini


اینستاگرام آناشید حسینی
اینستاگرام آناشید حسینی

عکس های آناشید حسینی

آناشید حسینی
آناشید حسینی
عکس های آناشید حسینی
عکس های آناشید حسینی
آناشید حسینی عکس
آناشید حسینی عکس
سیده آناشید حسینی
آناشید حسینی

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی داوتزن کروس + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 128

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir