بیوگرافی مهدی صارمی

مهدی صارمی روز 18 مرداد سال 53 در تهران به دنیا آمده است ، او مدرک فوق لیسانس برق داشته و در حال حاضر مجری برنامه کودک می باشد . ( بیوگرافی مهدی صارمی (عمو خشی) + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمهدی صارمی
تاریخ تولد18 مرداد 1353
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
تحصیلاتفوق لیسانس برق
بیوگرافی مهدی صارمی (عمو خشی) + اینستاگرام

جوانی مهدی صارمی
جوانی مهدی صارمی

کتاب

صارمی به مطالعه علاقه داشته بخصوص در حوزه روانشناسی و همینطور مجلات ورزشی را دنبال می کند ، او ورزش کاراته انجام داده و به فوتبال هم علاقه مند است .

در ایران هوادار تیم استقلال و در خارج از کشور طرفدار رئال مادرید اسپانیا است .

پیانو می نوازد و ایکس باکس بازی میکند ، و به گفته ی خودش رقابت او با باجناق هایش در این بازی به یک چالش تبدیل شده است .

تئاتر

صارمی کار خود در تئاتر را با کمدین معروف « سعدی افشار » از سال 70 آغاز کرده ، پس از این که دیپلم خود را میگیرد ، به خدمت سربازی می رود در اواخر دوره سربازی پس از دیدن آگهی صدا و سیما با دادن تست و قبولی به تلویزیون راه میابد .

زندگی شخصی

او سالهاست که ازدواج کرده و همسرش « منصوره فراهانی » می باشد ، آنها 2 فرزند به نام متین و ملودی دارند ، همسر وی لیسانس شیمی داشته و دوره تافل زبان انگلیسی را گذرانده و به ترجمه و آموزش زبان هم مشغول بوده وی با به دنیا آمدن دخترشان به خانه داری پرداخته است از نظر مهدی همسرش دارای قلب پاکی بوده و انسان متعهد و مهربانی می باشد .

مجری

او در سال 86 با نقش آقاجون سلیمون شناخته می شود ، و بعد از آن با داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) به همکاری میپردازد ، صارمی برای مدت 2 سال از سال 1388 برنامه « جمعمون جمعه » را اجرا میکند و در سال 90 از شبکه 2 مسابقه گنج امیر اجرا کرده است .

مهدی صارمی و عموپورنگ
مهدی صارمی و عموپورنگ

آشپزی

صارمی میگوید آشپز خوبی است و استانبولی را بسیار خوب میپزد در کنار آشپزی چون در مغازه قنادی پدرش کار میکرده توانایی پخت کیک و شیرینی را هم دارد .

مشهور شدن

از سال 90 صارمی با برنامه « رنگین کمان » که از شبکه 5 سیما پخش میشده در نقش عمو خشی به شهرت میرسد ، و برای مدت 5 سال نزدیک به هزار قسمت برنامه رنگین کمان پخش می شود .

بیوگرافی مهدی صارمی
بیوگرافی مهدی صارمی

کلیپ طنز

او با سارا اطهری به طور مشترک کلیپ های کمدی اجرا کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارد ، که طرفداران بسیاری دارد .

سارا اطهری خواهر زاده مهدی صارمی است .

عمو خشی
عمو خشی

اینستاگرام مهدی صارمی


اینستاگرام عمو خشی
اینستاگرام عمو خشی
عکس مهدی صارمی
عکس مهدی صارمی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir