مژده لواسانی روز 20 آبان سال 68 در تهران به دنیا آمده است، او تک فرزند بوده و با بازیگری به اجرا رسیده است لواسانی لیسانس حقوق خود را از دانشگاه علامه طباطبایی گرفته است ( بیوگرافی مژده لواسانی + حواشی و اینستاگرام ).

عکس مژده لواسانی
عکس مژده لواسانی

بیوگرافی مژده لواسانی

نام نام خانوادگی:مژده لواسانی
تاریخ تولد:20 آبان 1368
سن مژده لواسانی:34 سال و 5 ماه
محل تولد:تهران
مدرک تحصیلی:لیسانس حقوق
وضعیت تاهل:مجرد
بیوگرافی مژده لواسانی + حواشی و اینستاگرام
بیوگرافی مژده لواسانی
بیوگرافی مژده لواسانی

مژده لواسانی کیست ?
مژده لواسانی کیست ?

نویسنده

مژده کتابی به اسم خون انار گردن پاییز است را که مجموعه از شعر و متون کوتاه خودش از دوره نوجوانی تا به امروز است را منتشر کرده است .

زندگی خانوادگی

پدر مژده وکیل است و هیچگاه در محیط صدا و سیما حضور نداشته است ، او در محله شهرآرا به دنیا آمده است، و گفته می شود که از یک خانواده ثروتمند است .

عکس های مژده لواسانی
عکس های مژده لواسانی

زندگی شخصی

او مجرد است و دلش می خواهد که زمانی ازدواج کند که با همه ی توان خود به طور صد در صد وارد یک زندگی شده و در آن کم نگذارد و می گوید در حال حاضر چنین احساس و آمادگی ندارد .

برنامه مژده لواسانی
برنامه مژده لواسانی

رادیو

لواسانی زمانی که سه ساله بوده در سال 71 مهمان برنامه ی کودک رادیو می شود ، شیرین زبانی او حاضران را متعجب کرده و به دنبال آن به رادیو رفت و آمد پیدا می کند ، و شش سال بعد در سال 77 در نه سالگی در جشن عاطفه ها که از رادیو پخش میشده همراه آقای « علیرضا جاویدنیا » و خانم « ژاله صادقیان » برای اولین بار به اجرای برنامه میپردازد .

مجریان محبوب او

لواسانی از علی ضیاء، محمد جعفر خسروی، فرزاد حسنی، ژیلا صادقی ، محمد سلوکی و احسان علیخانی به عنوان مجریانی که اجرای خاص خود را دارند نام میبرد و از محمدرضا شهیدی فرد این طور یاد میکند که اجرای او استاندارد داشته و فقط برای یک قشر خاص از جامعه نیست و همه طبقات را دربر میگیرد .

مژده لواسانی مجری
مژده لواسانی مجری

بازیگری

مژده زمانی که ده ساله بوده در سریالی از مهران مدیری به نام پلاک چهارده بازی میکند، در رابطه با این کار می گوید آقای مدیری او را در رادیو میبیند و برای سریالش دختر بچه ای خوش سر و زبان لازم داشته و این می شود که او را به کار دعوت می کند .

چادر

می گوید نوع پوششی که دارم ، هیچگاه به اجبار نبوده و در خانواده ام هم پوشش عجیبی نیست از کلاس دوم دبستان چادر سر میکرده و این حجاب را دوست دارد.

مژده لواسانی مجری
مژده لواسانی مجری

تلویزیون

لواسانی در 14 سالگی برای زمانی کوتاه در تلویزیون برنامه ای مربوط به نوجوانان به نام کبوتر دات کام و بخشی از برنامه سیمرغ را اجرا می کند .

او در یازده سالگی در رادیو به اجرای برنامه گل آفتاب و پس از آن به طور مستقل برنامه من میتوانم را اجرا و نویسندگی کرده است .

پس از حضور در تلویزیون از این رو که برنامه ای مربوط به نوجوانان بایستی فضای شاد داشته باشد چادری بودن او برای آن فضا جور در نمی آمده و به همین خاطر به رادیو بر میگردد او در 16 سالگی عنوان جوان ترین سردبیر تاریخ رادیو را از آن خود می کند .

پس از گذشت 7 سال در سال 79 به اجرای برنامه به خانه برمیگردیم شبکه 5 پرداخته و مجری برنامه سه نقطه هم بوده که پس از این اجرا ها در تلویزیون معروف می شود .

تاریخ تولد مژده لواسانی
تاریخ تولد مژده لواسانی

ویژگی ها

مژده لواسانی میگوید والدینش خیلی سختگیر بودند و می خواستند که فرزندشان لوس و ننر نباشد، از سوسک نمیترسد، به کتابخوانی علاقه داشته و ضمنن آشپزی هم بلد نیست.

عکس مژده لواسانی مجری
عکس مژده لواسانی مجری

ترس

ترس جدی او از گربه است، به حدی که نزد روانشناس هم رفته و فکر میکند که در زمان کودکی، گربه روی کالسکه اش پریده است، و می گوید شب ها هم کابوس گربه میبیند.

اینستاگرام مژده لواسانی


اینستاگرام مژده لواسانی
اینستاگرام مژده لواسانی

مژده لواسانی اینستاگرام
مژده لواسانی اینستاگرام
قد مژده لواسانی
قد مژده لواسانی

جمع آوری کمک های مردمی

یک ماه پیش درگیر زندگی خانمی بروجردی شدم که سرپرست خانوار بود و به خاطر بیماری سرطان و هزینه‌های شیمی درمانی از بانکی ۲۰ میلیون تومان وام گرفت، اما چون نتوانست قسط وام را پرداخت کند، حکم جلب برایش صادر شد، همان موقع بود که استوری ای در صفحه اینستاگرام خودم گذاشتم و در آن از مردم درخواست کردم که هرکس هر مبلغی که می‌تواند از ۱,۰۰۰ تومان کمک کند، و خدا رو شکر دو شب بیشتر طول نکشید که این هزینه جمع شد.

تبلیغات فضای مجازی

به نظرم اگرچه خیلی‌ها این تبلیغات را می‌پذیرند و با استقبال مردم هم روبرو می‌شوند، اما چه خوب است در کنار این بخش مادی، جایی برای پویش‌های انسان دوستانه اختصاص دهیم و به فکر این مشاغل خانگی هم باشیم.

به بنده هم پیشنهادهای وسوسه انگیزی در باب تبلیغات پیشنهاد شده که می‌توانست زندگی‌ام را جابجا کند، قراردادهای سالیانه! اما واقعیتش این است که قبول کردن این پیشنهادات به شخصیت فرهنگی من خدشه وارد می‌کند.

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 1111

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir