کیم کارداشیان روز 29 مهر سال 1359 در امریکا به دنیا آمده است ، دیپلم خود را از دبیرستان مریمت ایالت کالیفرنیا گرفته ، او مدل ، کارآفرین و بازیگر است و تا کنون سه بار به شکل رسمی ازدواج کرده است .( بیوگرافی کیم کارداشیان + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی کیم کارداشیان

نام نام خانوادگیکیم کارداشیان
Kim Kardashian
تاریخ تولد29 مهر 1359
۲۱ اکتبر ۱۹۸۰
سن43 سال و 5 ماه
دین و مذهبمسیحی ارمنی
محل تولدامریکا
مدرک تحصیلیدیپلم
قد 159 سانتیمتر
وزن53 کیلوگرم
خواهران و برادرکورتنی کارداشیان (خواهر)
کلویی کارداشیان (خواهر)
راب کارداشیان (برادر)
کایلی جنر (خواهر ناتنی)
کندال جنر (خواهر ناتنی)
وضعیت تاهلمجرد
همسر:دیمون توماس (۲۰۰۰–۲۰۰۴)
کریس هامفریز (۲۰۱۱– ۲۰۱۳)
کاین وست Kanye West (2014 تا 2022)
فرزندانNorth West
Chicago West
Psalm West
Saint West
ثروت 480 میلیون دلار ( 2020 )
صفحه IMDBIMDB
بیوگرافی کیم کارداشیان + حواشی و اینستاگرام
قد کیم کارداشیان
قد کیم کارداشیان

علاقه مندی ها

به آهنگ only one علاقه داشته ، این آهنگ را پل مک کارتنی خوانده است ، او نفر نهم در میان صد زن جذاب جهان در سال 2010 بوده است .

از جنفیر لوپز خواننده و بازیگر امریکایی به عنوان الگوی خود نام میبرد ، کیم در سال 2006 اولین کارگردانی خود را با سریال BEYOND THE تجربه کرده است ، کارداشیان با تشویق و حمایت پدرش به سمت هنر کشیده می شود .

او در خواب به شکل عجیبی خر و پف می کند ، به زبان های انگلیسی ، عربی و آرژانتینی تسلط کامل دارد .

کیم کارداشیان
کیم کارداشیان

رابطه ها

او قبل از بیست سالگی با دامون توماس خواننده از خانه ی خود فرار می کند و مدتی با او رابطه داشته ، در سال 82 وقتی 23 ساله بوده با ری جی که او هم خواننده می باشد ارتباط برقرار کرده و پس از گذشت زمانی از هم جدا می شوند .

در سال 85 هم با چند خواننده دیگر به نام های : نیکلاچی و نیک کانن رابطه دوستی داشته است ، زمانی هم او را کریستیانو رونالدو هنگام صرف غذا در رستوران دیده اند و یکی دیگر از رابطه های او در سال 90 با کریس هامفری نامزد می شود که پس 72 روز جدا می شوند .

اینستاگرام

کیم حدود 110 میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که این رتبه ششم در جهان از این نظر می باشد ، نکته قابل توجه این که هیچ گاه در صفحه خود اجازه تبلیغات نداده است .

خانواده

اسم اصلی او کیم برلی کارداشیان وست موپار می باشد ، پدر وی رابرت کارداشیان وکیل ارمنی و امریکایی تبار است و مادرش هم کرین جنر اهل کشور هلند است که نویسنده تلویزیونی و تهیه کننده می باشد .

نوجوانی کیم کارداشیان
نوجوانی کیم کارداشیان

کارداشیان دو خواهر و یک برادر دارد ، خواهران او کورتنی و کلویی و برادرش راب نام دارد .

پدر و مادرش از یکدیگر جدا شده و پدرش در 1982 به دلیل ابتلا به سرطان مری فوت شده است ، مادر او پس از متارکه دوباره ازدواج کرده و کیم 2 برادر و 3 خواهر ناتنی از ازدواج دوم مادرش دارد .

کیم کارداشیان قبل از عمل
کیم کارداشیان قبل از عمل

عفونت مثانه

کارداشیان عمل جراحی دیواره رحم داشته که این به دلیل بافت نازک آن بوده ولی این عمل موفقیت آمیز نبوده و مثانه ی وی دچار عفونت می شود و مجبور می شود برای مدت سوند استفاده کند .

دادگاه جنجالی

پدر کیم پرونده فوتبالیست معروف امریکایی او جی سیمپسون را که به قتل متهم شده بود را پذیرفته بود و دادگاه آن بیشترین جنجال و خبرسازی را در امریکا داشته است .

بگونه ای که این دادگاه به محاکمه قرن معروف می شود .

جراحی زیبایی

کیم کارداشیان از بروز ترین متد زیبایی که تزریق خون خودش به صورت برای زیبا تر شدن بافت های آن استفاده می کند ، او به لب ، چانه و گونه ی خود ژل تزریق کرده تا حجم آنها را زیاد کند و از این طریق زیبا تر دیده شود و خیلی وقت پیش تر هم بینی خود هم عمل کرده است .

فیلم کیم کارداشیان
فیلم کیم کارداشیان

تلویزیون

کارداشیان توسط مادرش برای اولین بار در سال 1386در یک سریال بازی می کند به نام دگر سوی شکست پس از آن با تمام افراد خانواده خود در یک سریال بازی میکنند که بسیار بیشتر از قبل مشهور می شوند ، این سریال 69 قسمت داشته است .

کیم مجری و داور هم بوده و در چندین فیلم و سریال پرطرفدار بازی کرده است .

ورزش

او روزانه از ساعت شش صبح به ورزش در باشگاه بدنسازی پرداخته و رژیم غذایی خاصی دارد ، اندام کارداشیان همیشه مورد توجه دیگران بوده است و یکی از موارد خاص بودن او است .

ری جی

کارداشیان پس رابطه با ری جی خواننده معروف و پس از انتشار فیلمی از این رابطه شکایت کرده و از شرکت پخش کننده آن فیلم پنج میلیون دلار جریمه میگیرد .

ازدواج

کیم در سال 1391 با کای وست دوست می شود و دو سال بعد به شکل رسمی ازدواج می کنند ، آنها دو دختر به اسم نورث و شیکاگو و یک پسر به نام ساینت دارند نهایتا در سال 2020 این زوج از یکدیگر جدا شدند.

خانواده کیم کارداشیان
خانواده کیم کارداشیان

خانواده

بعد از ماجرای پخش شدن فیلم رابطه او و ری جی پدرش چون وکیل بوده و مادر هم در کار تلویزیونی همگی آنها به شکل خانوادگی در یک برنامه که به ویژگی های زندگی افراد معروف می پرداخته حضور میابند و همین موجب معروف شدن بیش از پیش آنها می شود .

اینستاگرام کیم کارداشیان

https://www.instagram.com/kimkardashian/


عکس کیم کارداشیان
عکس کیم کارداشیان
فیلم های کیم کارداشیان
فیلم های کیم کارداشیان
عکس جدید کیم کارداشیان
عکس جدید کیم کارداشیان

هنجار شکنی های کیم کارداشیان

کیم در اظهار نظر هایی هنجارشکنانه نشان داده است برای دیده شدن و زیبا شدن حاضر است هر کاری بکند:

اصلا برایم مهم نیست لباس راحتی نباشد. مهم نیست خیلی بلند باشد؛ اگر لازم باشد لباسی بپوشم که نتوانم دستشویی بروم و مجبور باشم پوشک بپوشم، برایم مهم نیست و این‌ کار را می‌کنم. (کیم کارداشیان)


همچنین در یک مصاحبه گفت:

اگر به من می‌گفتید که هر روز باید مدفوع بخورم تا جوان‌تر به‌نظر برسم، این‌ کار را می‌کردم. فقط انجامش می‌دادم. (کیم کارداشیان)

آموزش آرایش توسط کیم کارداشیان

آرایش کیم کارداشیان

نظر خاویر باردم

 خاویر باردم که از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر دنیای سینما به شمار می‌آید، در یک گفت و گوی تلویزیونی در پاسخ به صحبت مجری که می‌گوید من به تازگی فهمیده‌ام که از اکثر سلبریتی‌ها چیزی نمی‌دانی، عنوان می‌کند:

«بله، حتی به تازگی با نام کارداشیان آشنا شدم و قسم می‌خورم تا الان آنها را نمی‌شناختم. و واقعا چرا باید کسانی که تاثیر خاصی در زندگی‌مان ندارند را بشناسیم و به آنها اهمیت دهیم؟! آیا آنها واکسن و یا کاری خاصی برای افراد جامعه انجام داده‌اند که آنها را باید بشناسیم؟!» اسپوتنیک

جدیدترین عکس های کیم کارداشیان

بیوگرافی کامل دنیا جهانبخت + حواشی و اینستاگرام

توهین به کودکان غزه

آبان 1402 زمانی که کشتار کودکان توسط رژیم صهیونیستی در غزه خبر اول رسانه های آزاد بود، کیم کارداشیان برای شب هالوین چند عکس از پسرش با پیراهن نیمار بازیکن برزیلی در تیم الهلال عربستان منتشر کرد در حالی که پیراهن او پاره شده و بدنش خونین است گویی که مجروح شده است. (منبع: العالم)

این اقدام کیم کارداشیان با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی روبرو شد.

توهین کیم کارداشیان به کودکان غزه
توهین کیم کارداشیان به کودکان غزه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 3670

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir