لیلا اوتادی 14 مرداد سال 62 در تهران به دنیا آمده است ، از دانشگاه هنر تهران لیسانس معماری خود را گرفته ، فعالیتش در بازیگری را از تئاتر آغاز کرده ، شاعر بوده و کتاب شعری هم به چاپ رسانده است ، اصالتا ترک قشقایی است و در یک خانواده ی هفت نفره به دنیا آمده است یک برادر و سه خواهر دارد . ( بیوگرافی لیلا اوتادی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی لیلا اوتادی

نام نام خانوادگیهمایون ارشادی
تاریخ تولد۵ فروردین ۱۳۲۶
محل تولداصفهان
مدرک تحصیلیلیسانس معماری
وضعیت تاهلمجرد
قد164 سانتیمتر
بیوگرافی لیلا اوتادی + حواشی و اینستاگرام

لیلا اوتادی و پدرش
لیلا اوتادی و پدرش
لیلا اوتادی بازیگر
لیلا اوتادی بازیگر

خرید

با خرید کردن احساس خوبی پیدا می کنم ، و حالم خوب می شود حتی اگر خیلی خسته هم باشم ، موقع رفتن به خانه شده از سوپر مارکت هم چیزی بخرم .

بازیگری

می گوید با وجود این که در معماری تحصیل کرده ولی بخاطر عشق به بازیگری به تئاتر رفته و از آن طریق وارد سینما و تلویزیون شده است ، این علاقه از کودکی در وی بوده حتی در سال 69 هم قرار بوده که در فیلمی از احمدرضا درویش به نام « کیمیا » بازی کند که پدرش مخالفت کرده و این فرصت را از دست میدهد .

مطالعه

به کتاب خوانی علاقه مند بوده و کتاب های تاریخی و روانشناسی را دوست دارد .

فیلم سینمایی

اولین تجربه سینمایی او بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری سال 81 بوده و دو سال بعد در سال 83 در سریالی به اسم « مهر و ماه » بازی کرده ، و به این ترتیب وارد تلویزیون می شود .

شباهت

به عقیده بسیاری اسکارلت جوهانسون خواننده و بازیگر زن امریکا شباهت زیادی به لیلا اوتادی دارد .

کمدی

اوتادی به ژانر های مختلف علاقه داشته و دلش می خواهد در نقش کمدی، اکشن و ترسناک هم بازی کند و این البته در صورتی است که فیلم نامه ی خوبی در هر یک از موارد به دستش برسد .

حساسیت بازیگری

وی حرفه ی بازیگری را حساس میداند زیرا مورد قضاوت مردم قرار میگیرد و هم این که باید زندگی انسان های مختلف را تجربه کنی که این اتفاق در زندگی آدم های عادی پیش نمی آید .

لیلا اوتادی عکس
لیلا اوتادی عکس

بیوگرافی لیلا اوتادی + حواشی و اینستاگرام

پیتزا مخلوط

خبری در باشگاه خبرنگاران جوان سال 89 منتشر می شود که لیلا اوتادی گران قیمت ترین بازیگر زن ایرانی بوده و برای 25 روز بازی در فیلم سینمایی پیتزا مخلوط 75 میلیون تومان گرفته اما این رقم از سوی وی تکذیب شده و می گوید من گفتم هر رقمی که درخواست میکردم برای بازی در این فیلم تهیه کننده قبول میکرد .

مافیا

به نظر اوتادی در جشنواره فجر مافیا وجود داشته و تا به حال در هیچ یک از جشنواره های فجر شرکت نکرده است و به گفته خودش شاید این حرف وی باعث شود که هیچوقت به وی جایزه ندهند ولی برایش اهمیتی ندارد .

بدنسازی

اوتادی ورزش و آمادگی جسمانی را یکی از کارهای واجب برای بازیگر دانسته و معتقد است از نظر بدنی بایستی همیشه آماده باشد برای دوسال هم مربی بدنسازی بوده که بخاطر زمان زیادی که بازی از او میگرفته نتوانسته ادامه دهد و به سوارکاری و تنیس پرداخته است .

شاعر

کتابی شعری از او به اسم « در بهشتی که کلاغ نیست ، مترسک هم نیست » به زبان انگلیسی و فارسی در سال 93 به چاپ رسیده است این کتاب دارای 35 قطعه شعر سپید است ، و 76 صفحه دارد و خوب است بدانید که اوتادی از 17 سالگی و در سال 69 شروع به سرودن شعر کرده است .

زندگی شخصی

لیلا اوتادی مجرد بوده و علی رغم شایعاتی که پیرامون ازدواجش شنیده شده هنوز متاهل نشده است .

عمل زیبایی لیلا اوتادی

تا کنون به هیچ عنوان عمل جراحی زیبایی نداشته ، و به این خاطر خدا را شکر میکند و می گوید صحبت های زیادی در مورد این که من عمل های زیبایی زیادی داشته ام در فضای مجازی پخش شده که تمام آنها را به شدت تکذیب میکنم .

عکس لیلا اوتادی
عکس لیلا اوتادی

کودکان بی سرپست

لیلا عکاسی را از دوران دانشجویی انجام داده و به دلیل رشته تحصیلی اش که معماری بوده به هر جایی که میرفته با دوربین خود عکاسی میکرده و روزی به این فکر می افتد که نمایشگاهی از عکس های خود برپا کند و درآمد حاصل از آن را به کودکان بی سرپرست اختصاص دهد .

برنامه غذایی

او وعده غذایی صبحانه را با اهمیت ترین بخش برنامه ی غذایی روزانه خود میداند ، نوشیدن آب میوه تازه در روز برای او بسیار مهم است و در طول هفته دو یا سه بار برنج خورده و شام معمولا گوشت سفید آب پز و سالاد مصرف میکند .

مسافرت

اوتادی از سفر به مناطق مختلف به عنوان بهترین سرگرمی در زمان فراغت نام برده و آشنا شدن با مردمان و فرهنگ های گوناگون را جذاب میداند .

سفر به نقاط کمتر شناخته شده و جزایر از علاقه مندی های اوست .

تولید عطر

کمپانی عطر فرانسوی تمپتیشن به لیلا اوتادی پیشنهاد همکاری تولید عطری به اسم وی برای هوادارانش میدهد که در سال 95 از طرف وی مورد قبول واقع میشود .

عطر لیلا اوتادی
عطر لیلا اوتادی

شاسی بلند

به ماشین شاسی بلند علاقه زیادی دارد و زمانی که یک لندکروزر سفید خریده مورد تمسخر دوستان خود واقع می شود چون به او میگویند چرا آمبولانس خریدی ، اوتادی پس از این صحبت ها لندکروزر را فروخته و یک ماشین کوچک میخرد ولی چون از رانندگی با آن لذت نمیبرده دوباره یک لندکروزر مشکی میخرد .

شباهت به اسکارلت جوهانسون

بسیاری عقده دارند که لیلا اوتادی به اسکارلت جوهانسون بازیگر معروف هالیوودی بسیار شباهت دارد .

چهره اسکارلت جوهانسون
چهره اسکارلت جوهانسون

اینستاگرام لیلا اوتادی

leilaotadii


اینستاگرام لیلا اوتادی
اینستاگرام لیلا اوتادی

صحبت جنجالی

لیلا اوتادی در گفت‌وگویی ادعا کرده بود یکی از بازیگران خانم سریال- مسابقه «۱۳ شمالی» با مجری و بالادستی‌ها ارتباطی خاص داشته و به همین دلیل او تصمیم گرفته از سریال جدا شود.

خانم های بازیگر در این پروژه :

  • سحر قریشی
  • سمانه پاکدل
  • بهاره افشاری
  • لیلا اوتادی
  • سارا منجزی

 رضا جاپلقی، تهیه‌کننده این مجموعه گفت : «اولا همگان شاهد بوده‌اند هر دو برنده این مسابقه آقا بودند، پس اگر به قول ایشان، «ارتباط خاص» وجود داشت چرا از خانم‌های بازیگر برنده نداشتیم؟

ثانیا خانم اوتادی می‌بایست به صراحت نام خانم بازیگر و بالادستی را اعلام کنند و این موضوع را اثبات نمایند، چون بنده به عنوان تهیه‌کننده وظیفه دارم از سلامت پروژه‌های خود اطمینان حاصل و از کلیه عوامل آن دفاع کنم و در برابر ادعای خانم اوتادی از ایشان در دادگاه شکایت خواهم کرد و چنانچه نتوانند چنین مسئله‌ای را ثابت کنند نسبت به ادعای ایشان اعاده حیثیت خواهم کرد و تا پایان، بدون هیچگونه اغماض و گذشتی تا گرفتن حکم پیگیر خواهم بود.»

آرایش لیلا اوتادی
آرایش لیلا اوتادی

اسفندیار رحیم مشایی

امین فردین لیلا اوتادی را تهدید کرده بود که افشا خواهد کرد که این بازیگر صیغه اسفندیار رحیم‌مشایی بوده است، لیلا اوتادی هم در پاسخ پستی در اینستاگرامش منتشر کرد که با واکنش شدید امین فردین مواجه شد.

این بار امین فردین با انتشار یک ویدیو که در آن با الفاظ رکیک ادعاهایی در مورد روابط و فساد لیلا اوتادی مطرح میکرد مجددا به این جنجال دامن زد.

نکته جالب این که پس از چند هفته از این ماجرا اینستاگرام صفحه امین فردین را مسدود کرد و لیلا اوتادی هم فقط امکان کامنت گذاشتن را در اینستاگرامش غیر فعال کرد تا این جنجال بیشتر ادامه پیدا نکند.

با توجه به اینکه امین فردین نتوانست مدرکی برای ادعای خود ارائه کند، کذب بودن حرفهایش اثبات شد. البته پیش از این هم ثابت شده بود امین فردین حرف های جنجالی و بدون سند و مدرک را صرفا برای کسب درآمد از یوتیوب، بیان میکند.

بیوگرافی امین فردین
بیوگرافی امین فردین
تاریخ تولد لیلا اوتادی
اسفندیار رحیم مشایی

سریال های لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در سریال گاندو
لیلا اوتادی در سریال گاندو
سالسریالکارگردان
١٣٩٧گاندوجواد افشار
۱۳۹۷حوالی پاییزحسین نمازی
۱۳۹۵آرام می‌گیریمروح‌الله سهرابی
۱۳۹۵چرخ فلکبهرام عظیم‌پور
۱۳۹۳زخممسعود آب‌پرور
۱۳۸۷اشک‌ها و لبخندهاحسن فتحی
۱۳۸۵خون‌بهاجواد مزدآبادی
۱۳۸۵تله‌فیلم بیرون از بهشتحسین سهیلی‌زاده
۱۳۸۵آخرین گناهحسین سهیلی‌زاده
۱۳۸۳مهر و ماهسید فیاض موسوی
سریال های لیلا اوتادی

منبع : دنیای اقتصاد

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 106

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir