زینب موسوی معروف به « امپراتور کوزکو » 12 اسفند 68 در شهر قم به دنیا آمده است ، وی فارغ التحصیل رشته کامپیوتر در مقطع کارشناسی می باشد و اکنون به عنوان یک کمدین در فضای مجازی فعالیت میکند . ( بیوگرافی زینب موسوی ( امپراتور کوزکو ) )

بیوگرافی زینب موسوی

نام نام خانوادگیسیده زینب موسوی
تاریخ تولد12 اسفند 1368
محل تولدقم
وضعیت تاهلمجرد
همسر
مدرک تحصیلیکارشناسی کامپیوتر نرم افزار
بیوگرافی زینب موسوی ( امپراتور کوزکو )

امپراتور کوزکو
امپراتور کوزکو

امپراتور کوزکو

کوزکو در اصل یک شهر در کشور پرو می باشد که در نزدیکی « ماچوپیچو » قرار دارد ، ماچوپیچو نیز به عنوان یکی از عجایب هفت گانه جدید مطرح می باشد ویژگی اصلی ماچوپیچو این است که یک شهر باستانی بر روی کوه بنا شده است و دسترسی به آن برای اقوام مهاجم بسیار دشوار و سخت بوده است .

زینب موسوی با دیدن یک انیمیشن از والت دیزنی که زندگی امپراتور کوزکو را نمایش میداد ، تحت تاثیر قرار میگیرد و سال ها بعد برای خلق یک شخصیت کمدی از این اسم استفاده میکند .

ماچوپیچو
ماچوپیچو

شوخی مبتذل

زینب موسوی در این سال ها در بسیاری از ویدیوهایی که منتشر کرده است به مسائل سیاسی پرداخته است ، در یکی از این موارد گفته است : مردم اسم بچه هاشون رو متفاوت از دیگران انتخاب میکنند و بعید نیست در آینده برجام هم اسم شود ، اما وقتی بچه نتیجه تلاش جامع و مشترک بدون طرح برای اقدام باشد …

این جمله بعدا برای او دردسر های زیادی را به وجود آورد تا جایی که او را تهدید کردند .


سیده زینب موسوی
سیده زینب موسوی

توهین به فرهنگ مردم ایران

زینب موسوی در یک مصاحبه اینترنتی گفته بود : می گوییم مردم ایران بافرهنگ هستند ولی وقتی 2 میلیون فحش در صفحه مسی میگذارند چطور با فرهنگ و با ادب هستیم …

این صحبت های او موافقین و مخالفین زیادی پیدا کرد و باعث شد سیل کامنت های حمایت و مخالفت به صفحه ی او روانه شود .


عکس امپراتور کوزکو
عکس امپراتور کوزکو

درآمد از اینترنت

او در مورد اینکه از شبکه های مجازی چه مقدار درآمد دارد گفته است : « خدا رو شکر » .

با توجه به 500 هزار فالووری که دارد می توان تخمین زد که در حدود ماهی 50 تا 100 میلیون تومان درآمد دارد ، بسیاری از شرکت ها و مشاغل استان قم به طور پیوسته در صفحه او تبلیغات دارند و به نوعی از نظر مالی وضعیت مناسبی دارد .

امپراتور کوزکو کیست ؟
امپراتور کوزکو کیست ؟


شروع

در مورد این که چگونه وارد دنیای استندآپ شده است گفته : چند سال پیش در دانشگاه کلیپ های طنز بدون هیچ سناریو و کاملا بداهه ضبط میکردم ولی جایی منتشر نمیکردم و فقط برای دیدن خودم و دوستانم کاربرد داشت ولی یک بار یکی از ویدئو ها را در توئیتر منتشر کردم ، اصلا انتظار نداشتم که با استقبال گسترده مردم مواجه بشم ، استقبال به حدی بود که شاخ های آن دوران بهم پیام دادند که اگر باز هم ویدیو دارید بفرستید تا ما هم منتشر کنیم …

تا مدت ها اکثر مردم تصور میکردند که این شخصیت در اصل مرد است ولی بعدا با حضور در برنامه خندوانه و انجام چند مصاحبه متوجه شدند من این شخصیت را اجرا میکنم .

زینب موسوی
زینب موسوی

لوکیشن امپراتور کوزکو

مکانی که برای ضبط ویدیو ها استفاده میکند اتاق شخصی او در خانه است که همیشه با پس زمینه کمددیواری می باشد و تنها طراحی صحنه ای که انجام داده است این است که درب یکی از کمد ها همواره باز است و در بعضی از مواقع همین را هم سوژه میکند .

کمد امپراتور کوزکو
کمد امپراتور کوزکو

همسر زینب موسوی

او هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد ، در مورد شرط ازدواجش گفته است که تا زمانی که صفحه اش در اینستاگرام یک میلیون دنبال کننده نداشته باشد ازدواج نمی کند .


زینب موسوی کمدین
زینب موسوی کمدین

اینستاگرام زینب موسوی

https://www.instagram.com/iamkuzcooo/


اینستاگرام امپراتور کوزکو
اینستاگرام امپراتور کوزکو
امپراتور کوزکو در خندوانه
امپراتور کوزکو در خندوانه

آرزوی مرگ رضوانی

زمانی که در بهمن 1399 علی رضوانی خبرنگار صدا و سیما به بیماری کرونا مبتلا شده بود ، زینب موسوی به دنباله روی از یک فوتبالیست بدنام ، برای وی آرزوی مرگ کرد و نشان داد تا چه حد از اخلاقیات به دور افتاده است . البته میتوان حدس زد ثروت انبوهی که در مدت کوتاه و بی زحمت به دست آورده است در تغییر خوی او موثر بوده است .

زینب موسوی - علی رضوانی
زینب موسوی – علی رضوانی
کرونا علی رضوانی
کرونا علی رضوانی

بیوگرافی نازنین بنیادی + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.6 تعداد آرا: 67

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir