بیوگرافی سید مهدی صدرالساداتی

سید مهدی صدرالساداتی سال 66 در شهر قم به دنیا آمده است ، لیسانس دروس حوزوی دارد معروف بودن وی برمیگردد به صحبت و افشاگری در مورد آقازاده ها برادر او عضو مجلس خبرگان رهبری است ، صدرالساداتی دانش آموز سال هشتم خارج از فقه است . ( بیوگرافی سید مهدی صدرالساداتی + حواشی )

نام نام خانوادگیسید مهدی صدرالساداتی
تاریخ تولد1366
محل تولدقم
مدرک تحصیلیتحصیلات حوزوی
وضعیت تاهلمتاهل
بیوگرافی سید مهدی صدرالساداتی + حواشی

عکس صدرالساداتی
عکس صدرالساداتی

گم شدن

شهر سال 98 او برادرش وقتی به فرودگاه مهرآباد میروند تا به قم بازگردند مفقود می شوند ، به مدت دو روز تلفنشان هم خاموش بوده پس از این مدت او در استوری اینستاگرامش میتنویسد نه در قم و نه مخفی شدن اختیاری هستم ، خدا به همه رحم کند .

نکته جالب این است که صدرالساداتی در این وضعیت به گوشی خود برای استوری گذاشتن دسترسی داشته است و در استوری خود چیزی برای کمک به خود مطرح نمیکند و حتی مکان خود را بیان نمی کند .

استوری مهدی صدرالساداتی
استوری مهدی صدرالساداتی

انتشار تصویری از دوربین مداربسته یک مغازه که گفته شده است صدرالساداتی را در حال خرید قلیان نشان میدهد ابهام در مورد این موضوع را بیشتر کرد .

صدرالساداتی در حال خرید قلیان
صدرالساداتی در حال خرید قلیان

المیرا شریفی مقدم

الیمرا شریفی مقدم در زمانی که صدرالساداتی ها گم شده بودند در فضای مجازی نوشت : شمال و جنوب تفاوتی ندارند ، هدف چیز دیگری است …

غفار عباسی

غفار عباسی (معروف به غفاری) استاد اخلاق برادران صدرالساداتی است که در مسجد رضایی قم حلقه درس خود را تحت عنوان “جمال آفتاب” تشکیل می‌داد. غفاری متولد سال 1341 در شهر مراغه است و سال 1366 وارد حوزه علمیه قم شد و مدعی بود شاگرد مرحوم آیت‌الله بهجت و آیت‌الله سعادت پرور است. (این ادعای او از سمت شاگردان نزدیک این دو استاد برجسته اخلاق و دفاتر آنها رد شده بود.)

مطالب عنوان شده از سوی غفاری بر روی منبر، به‌دلیل تناقض شدید با عرفان اسلامی و همچنین عدم تسلط وی بر تلفظ آیات و روایات، از سوی اساتید برجسته حوزه از جمله آیت‌الله تحریری تولیت مدرسه مروی و آیت‌الله ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین و سایر اساتید مورد انتقاد قرار گرفت.

به‌رغم مخالفت اکثریت حوزه با رفتارهای این مدعی درس اخلاق، برادران صدرالساداتی حمایت خود را از او قطع نکردند. پس از انتشار کلیپی در ایام نوروز امسال  از همسر غفاری که مدعی حمله نیروهای امنیتی به خانه وی و جمع‌آوری تقویم‌هایی با تمثال غفاری شده بود، (ادعای حمله و بی‌حرمتی از سوی دادگاه ویژه رد شد) هواداران غفاری همزمان با حضور رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس اقدام به تجمع و تحصن در مقابل نمایندگی ولی‌فقیه در این شهر کرده و سید روح‌الله صدرالساداتی نیز از سخنرانان این تجمع بود. 

غفار عباسی
غفار عباسی

بی توجه به استکبار

منتقدان صدرالساداتی یک مشکل بزرگ در تفکر او را این طور معرفی کرده اند که اگر صدرالساداتی به واقع حقگرا می باشد چرا به موازات افشاگری و رسوا کردن آقازاده ها و فاسدین داخلی هیچ حرفی در مورد امریکا ، اسرائیل و استکبار جهانی مطرح نمیکند …

زندگی خانوادگی

پدر سید مهدی هم روحانی بوده و ساکن یزد می باشد ، سید روح الله صدرالساداتی برادر بزرگ وی و متولد سال 62 است ، او نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری است ، سید مهدی همیشه از آیت الله شب زنده دار و آیت الله مدرسی به عنوان استادان خود نام میبرد .

اینستاگرام

سید مهدی حدود 300 فالور در اینستاگرام دارد ، و هنوز هم دست به افشاگری در مورد آقازاده ها میزند او به این خاطر چندین بار توسط اشخاص ناشناس مورد حمله قرار گرفته و کتک خورده است .

فضای مجازی

سال 93 او در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرده و به نقد موضوعات اجتماعی میپرداخته از سال 96 کمپینی به نام « نه به انتقال آب کارون » راه اندازی می کند ، او همچنین کلیپی از جشن عروسی لاکچری آناشید حسینی و محسن مرادیان فرزند سفیر ایران در دانمارک را منتشر کرده که بسیار دیده شده و سوالات زیادی در ذهن مردم به وجود آورده است .

آناشید حسینی عکس
آناشید حسینی عکس

قم

او در مورد تفاوت وضع مالی طلبه ها در قم و تهران می گوید ، روحانیونی که در تهران هستند چون زیاد منبر میروند ، و در کنار آن فعالیت های دیگر هم دارند از درآمد به مراتب بهتری نسبت به روحانیونی که در قم هستند برخوردار است .

مهدی مظاهری

افشاگری های صدرالساداتی ادامه دارد تا سال 97 که عکس هایی از مهدی مظاهری پسر بانک مرکزی سابق را نشر میدهد و از او توضیح می خواهد که این همه ثروت را از کجا آورده است که موضوع هم جنجال زیادی به پا کرد .

وضع مالی

وی مستاجر بوده و یک ماشین دارد ، حقوق طلبگی خود را که مبلغش یک میلیون تومان است را دریافت میکند و به شکل نیمه وقت هم در موسسه پژوهشی مشغول به کار است .

صدرالساداتی
صدرالساداتی

زندگی شخصی

سید مهدی سال 89 ازدواج کرده و همسرش دختر آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی است حاصل این ازدواج دو فرزند دختر است که سال 90 و 94 به دنیا آمدند .

اینستاگرام سید مهدی صدرالساداتی


صدرالساداتی ها
صدرالساداتی ها
سلفی صدرالساداتی
سلفی صدرالساداتی
حسن عباسی و صدرالساداتی
حسن عباسی و صدرالساداتی

منبع : صراط نیوزمشرق

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 38

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir