بیوگرافی آیت بی غم

آیت بی غم سال 71 در تهران به دنیا آمده است ، دندانپزشک بوده و مدرک پزشکی خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته است او جدای از پزشکی کمدین و بازیگر تئاتر می باشد و از طریق برنامه خندوانه رامبد جوان معروف شده است . ( بیوگرافی آیت بی غم + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگی :آیت بی غم
تاریخ تولد :1371
محل تولد :تهران
وضعیت تاهل :مجرد
تحصیلات :دندانپزشک
بیوگرافی آیت بی غم + حواشی و اینستاگرام

عکس آیت بی غم
عکس آیت بی غم

تلویزیون

آیت در برنامه استعداد یابی خندوانه شرکت می کند ، و پس از پذیرفته شدن به اجرای استند آپ در آن برنامه میپردازد و به شدت مورد استقبال تماشاچیان تلویزیون قرار میگیرد .

خنداننده شو

رامبد جوان در سال ۱۳۹۷ سری دوم مسابقه خنداننده شو را برگزار کرد ، در این دوره علی صبوری ، ابوطالب حسینی ، امیرحسین قیاسی و وحید رحیمیان از برترین شرکت کنندگان بودند .

آیت بی غم
آیت بی غم

جنجال در خندوانه

در مرحله یک چهارم نهایی وحید رحیمیان با آیت باید رقابت می کرد ، وحید در گروه فرهاد آئیش و آیت در گروه رامبد جوان قرار داشت .

در شب مسابقه آیت بی غم در ابتدا استند آپ خود را اجرا کرد و پس از اجرایش رامبد جوان در مقابل وحید رحیمیان با تعریف و تمجید های بی مورد از آیت بی غم روحیه وحید رحیمیان را تخریب کرد .

پس از دقایقی وحید رحیمیان برای اجرا بر روی سن قرار گرفت اما با اتفاقی که افتاده بود تمرکزش را از دست داده بود و در میان اجرا گفت که همه چیز را فراموش کرده …

با نظر داوران با یک استراحت کوتاه مجددا بر روی صحنه آمد و اجرای خود را هر طور که بود به پایان رساند .

طبق نتایج اعلامی در برنامه خندوانه وحید رحیمیان بیش از دو میلیون رای را کسب کرد ، بخش عظیم این آرا به دلیل رفتار رامبد جوان بوده است .

وحید رحیمیان خندوانه
وحید رحیمیان خندوانه

تحصیل

میگوید سعی میکردم در زمان تحصیل خیلی زود درسم را تمام کنم و نمره بگیرم ، و هدف گذاری هایش را در زندگی غیر از دندان پزشکی بیان میکند زمان تحصیل در دوره راهنمایی تئاتر را آغاز کرده و پیش از ورود به دانشگاه در تعدادی از کارگاه های بازیگری تئاتر شرکت داشته است .

در دوره پیش دانشگاهی فیلم کوتاه کمدی برای جشن ورودش به دانشگاه میسازد .

زندگی شخصی

آیت بی غم مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

فیسبوک

زمان بازی در تئاتر شروع به نویسندگی کرده است ، و پس از رفتن به دانشگاه اوایل در وبلاگ خود و پس از آن در فیسبوک فعالیت میکند او آشنایی خود با هنرمندان تئاتر دانشگاه شریف سال 92 را باعث این میداند که به شکل حرفه ای به تئاتر نگاه کرده و آن را ادامه داده است .

می گوید در گذشته با چند تن از دوستانش در تلگرام کانالی به اسم « مزیوباکال » راه اندازی کرده که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته ولی بعد از گذشت مدتی کانال را تعطیل میکنند .

حسین کلهر

آیت از سال 94 در کنار نویسنده و طنزپردازان دیگر چون حسین کلهر به اجرای استندآپ کمدی در کافه ها میپردازد .

اینستاگرام آیت بی غم


اینستاگرام آیت بی غم
اینستاگرام آیت بی غم
آیت بی غم اینستاگرام
آیت بی غم

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir