بیوگرافی پرویز مظلومی

پرویز مظلومی روز 26 شهریور سال 33 در آبادان به دنیا آمده است ، از مدرسه عالی ورزش فارغ التحصیل شده و همسرش هم استاد دانشگاه است در زمان مربیگری او استقلال به شکل متوالی چهار بار پرسپولیس را میبرد و عدد چهار به این صورت نماد استقلال می شود . ( بیوگرافی پرویز مظلومی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیپرویز مظلومی تنگستانی
تاریخ تولد26 شهریور 1333
محل تولدآبادان
محل سکونتتهران
وضعیت تاهلمتاهل
بیوگرافی پرویز مظلومی + حواشی و اینستاگرام

عکس جوانی پرویز مظلومی
عکس جوانی پرویز مظلومی

امرار معاش

می گوید سال 1362 و اوایل جنگ ایران و عراق فوتبال وضع مناسبی نداشته و با وجود آنکه کاپیتان استقلال بوده است ، دستمزدی نمیگرفته و مجبور می شده در روز ساعاتی را به مسافرکشی اختصاص دهد تا بتواند زندگی خود را بگذراند .

جوانی پرویز مظلومی
جوانی پرویز مظلومی

زندگی خانوادگی

او در خانواده ای یازده نفره بزرگ شده ، و فرزند پنجم می باشد مادرش خانه دار و پدرش در شرکت نفت آبادان راننده تریلر بوده برادران وی غلام عباس ، غلام حسین ، علیرضا ، جمشید ، محمد و کامران هستند و همچنین دو خواهر دارد .

پرویز مظلومی عکس
پرویز مظلومی عکس

تیم خارجی

او طرفدار تیم رئال مادرید است و تیم ملی اسپانیا را دوست داشته ولی می گوید اهل کری خوانی با تیم بارسلونا نیست .

علاقه به فوتبال

در خانواده پدرش فوتبال بازی میکرده و به همین دلیل برادر بزرگش غلام عباس در تیم تاج بازی میکرده ، و سپس فوتبال را رها کرده پس از آن غلام حسین وارد این ورزش می شود ابتدا در تیم تاج آبادان بازی میکرده و بعد از آن به استقلال و در ادامه به تیم ملی میرود .

پرویز هم بعد از آن به سوی فوتبال کشیده می شود ، او هم مانند دو برادر بزرگش بازی خود را از تیم تاج آبادان آغاز کرده است ، سال 55 به تیم تراکتورسازی تبریز رفته و به مدت سه سال در این تیم بازی میکند .

سال دوم در این تیم با زدن 9 گل به تیم ملی جوانان دعوت می شود ، سال 58 در 25 سالگی زمانی که رایکوف مربی تیم تاج بوده به این تیم پیوسته و به مدت 11 سال تا سال 69 در این تیم بازی میکرده است پست او در این تیم مهاجم بوده .

مظلومی
مظلومی

فرد مذهبی

پرویز مظلومی انسانی معتقد به مذهب بوده و نماز را همیشه اول وقت می خواند ، و روزه گرفته او علاوه بر مذهبی بودن اهمیت زیادی به نظم میدهد و با بازیکنان خود رابطه دوستانه دارد .

عکس پرویز مظلومی
عکس پرویز مظلومی

منصور پورحیدری

مظلومی در سال 69 پس از بازنشستگی در بازی فوتبال برای 9 سال دستیار زنده یاد منصور پورحیدری در تیم استقلال می شود ، او در سال 81 برای دو فصل سرمربی تیم صباباتری بوده است .

سپس در سال 84 و 85 سرمربی صنعت نفت بوده و در سال 86 برای چند ماه در تیم ملی ب سرمربی بوده ، سال 86 – 87 در تیم ابومسلم و سال 87 تا 88 سرمربی گری تیم مس کرمان را به عهده داشته است .

زندگی شخصی

مظلومی در سال 55 در سن 22 سالگی با یکی از دانشجویان دانشگاهشان ازدواج می کند ، و دارای دو فرزند دختر به اسم « شقایق » در سال 56 و « شبنم » سال 61 می باشد .

استقلال

سال 89 سرمربی تیم استقلال می شود ، او در آن سال استقلال ضعیف را نایب قهرمان کرده و تیم پرسپولیس را در رفت و برگشت شکست میدهد ، در فصل 90 – 91 در بازی رفت پرسپولیس را برده و با چهار برد لقب « پرویز سوبله چوبله » را به خود اختصاص میدهد .

در فصل 91 – 92 در آلمینیوم هرمزگان و مس کرمان بوده و در سال 94 تا 95 به استقلال برمیگردد ولی در آن دوره موفقیتی کسب نمی کند .

توهین علی ضیا به مظلومی

پرویز مظلومی و علی ضیا
پرویز مظلومی و علی ضیا
توهین علی ضیا به پرویز مظلومی

علی ضیا پس از انتشار ویدیو توهینش به پرویز مظلومی در یک پست اینستاگرامی نوشت :

“سلام اميدوارم همه ي دوستان حالتون خوب باشه تا حالا توي هيچ موضوعي و به هيچ كسي و هيچ وقت من بي ادبي نكردم
اتفاقي كه توي بازي افتاد از هيجان زياد بود و البته كه كار اشتباهي هم بود با اقاي مظلومي حرف ميزنم و امروز ميبينمشون و تمام تلاشم روميكنم از دلشون در بيارم و از همه ي طرفدار هاي تيم استقلال هم خيلي معذرت ميخوام كه ناراحتشون كردم و بهشون ميگم واقعن تا چند روز پيش اصلن همچين شعاري رو نشنيده بودم وبلدم نبودم و من هم شروع نكردم و از بد دلي هم نگفتم.
فقط ميخوام منو ببخشيد چون برام خيلي مهم هستيد و محترم ممنونم از مهربوني و بزرگواريتون.”

سپس علی ضیا به صورت تلفنی با پرویز مظلومی صحبت کرد و به او گفت: «شما از من بزرگتر هستید. اگر خوشحالی من بابت گلزنی پرسپولیس باعث ناراحتی شما شده، عذر می خواهم…»

مظلومی هم پاسخ داد: «آدم زودرنجی نیستم و می بخشم. بهتر است دیگر ادامه ندهی و همه چیز تمام شده است.»

دربی پرویز مظلومی
دربی پرویز مظلومی
ماشین پرویژ مظلومی
ماشین پرویژ مظلومی

بیوگرافی ناصر محمدخانی و چهار همسرش + حواشی

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir