بیوگرافی سروش جمشیدی

سروش جمشیدی روز 20 اسفند سال 58 در یزد به دنیا آمده است ، دانشگاه در رشته برق تحصیل میکرده که انصراف میدهد او اصالت یزدی دارد و پدرش هم در تئاتر بازی میکرده است . ( بیوگرافی سروش جمشیدی + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسروش جمشیدی
تاریخ تولد20 اسفند 1358
محل تولدیزد
محل سکونتتهران
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندسیاوش
بیوگرافی سروش جمشیدی + اینستاگرام

سروش جمشیدی بازیگر
سروش جمشیدی بازیگر

علی نصیریان

به استاد علی نصیریان علاقه داشته و از مرام و اخلاق ایشان به نیکی یاد کرده و همچنین در مورد مرحوم جمشید مشایخی می گوید اگر این عزیزان به درجه ی بالایی از هنر دست یافته اند به علت این است که درست کار کرده اند .

آغاز فعالیت

پدر سروش در یکی از نمایش هایی که اجرا میکرده به یک پسر بچه نیاز داشته و آن زمان که سروش شش ساله بوده برای آن نقش انتخاب می شود همین جرقه ای می شود برای علاقه مند شدن سروش به تئاتر به گونه ای که وقتی هشت ساله بوده یک نمایشنامه 5 دقیقه ای مینویسد و با دوستان خود در مدرسه اجرا می کند .

وقتی دوره راهنمایی بوده در یک فیلم به نام « فرشته ی سلامتی » بازی میکند ، سازندگان فیلم با رفتن به مدرسه آنها پس از تست گرفتن او را به علاوه چند تن دیگر برای بازی در آن فیلم انتخاب میکنند .

آغاز فعالیت سروش جمشیدی
آغاز فعالیت سروش جمشیدی

بغض جمشیدی

وی برنامه حالا خورشید که توسط رضا رشیدپور اجرا میشد ، با دیدن عکس مهران مدیری احساساتی شده و گریه می کند ، و او را یک مرد واقعی مینامد و می گوید که تنها کسی که مرا باور کرد و به من اعتماد کرد و تا آخر عمر کاری خودم مدیون او هستم مهران مدیری است .

معتقد است که برای ایکه نقش خوبی به وی پیشنهاد شود بایستی در نوبت بماند ولی از خدا می خواهد که زیاد دیر نشود ، می گوید به شانس اعتقاد زیادی نداشته و هنوز درب خانه اش را نزده و اتفاقی بازیگر نشده است .

فوق دیپلم

سروش رتبه 9 کنکور بوده و در دانشگاه آزاد یزد تحصیل میکرده ، که متوجه می شود که روحیه فنی نداشته و دوست ندارد که در رشته برق تحصیل کند که بعد از پاس کردن 90 واحد فوق دیپلم گرفته و از دانشگاه بیرون می آید .

زندگی شخصی

وی ازدواج کرده و یک فرزند پسر به اسم « سیاوش » دارد .

پسر سروش جمشیدی
پسر سروش جمشیدی

تلویزیون

برای نخستین بار در سال 77 وقتی دانشجو بوده توسط یکی از مجریان تلویزیونی که تهیه کننده بوده است به کار دعوت می شود ، آن کار یک برنامه ترکیبی بوده که دارای آیتم های نمایشی مختلف هم بوده است و او از پاییز سال 77 کار خود را تلویزیون یزد آغاز می کند و به این ترتیب اولین فعالیت حرفه ای وی شکل میگیرد .

سروش جمشیدی و مه لقا باقری
سروش جمشیدی و مه لقا باقری

در حاشیه

سروش جمشیدی در تله فیلمی از وحید حسینی دستیار خانم درخشان بوده که ایشان به دلیل این که یک کار کمدی از او به نام وروجک ها رو دیده بود ، او را به دستیار مهران مدیری برای کار جدیدی که در دست ساخت داشت و برای نقش هایی که نیاز به بازیگر جدید داشت معرفی می کند جمشیدی می گوید من برای معرفی به آقای مدیری انگیزه چندانی نداشتم ولی زمانی که خانم درخشان با من صحبت کرد پذیرفتم .

رادیو

سروش نمایش های رادیویی نوشته و اجرا کرده است ، او در تلویزیون دستیار کارگردان هم بوده و در یزد به خوبی شناخته شده است ، در سیمای استانی یزد در کاری به نام آقای پیله بازی کرده که برای مدت نه ماه مردم شهر یزد هر شب آن را تماشا میکردند و می گوید مردم آنجا او را به نام آقای پیله میشناسند .

همکاری با مدیری

در ابتدای همکاری با مهران مدیری قرار بر این شد که در سه قسمت از سریال « در حاشیه » به عنوان دوست مهران غفوریان بازی کند ، ولی پس از اتمام بازی ام در آن سه قسمت دستیار آقای مدیری گفت که ایشان می خواهد برای 90 قسمت با شما قرارداد ببندد و با این قرارداد یقین داشتم که با سریال نود شبی آن اتفاق که منتظرش بودم برایم خواهد افتاد .

مهاجرت به تهران

سروش جمشیدی پس از کار در صدا و سیمای یزد احساس می کند که دارد درجا میزند ، و برای همین تصمیم میگیرد که به تهران آمده و بتواند شانس خود را برای بازیگری امتحان کند .

او برای مدت دو سال در خانه مادربزرگش که بیمار هم بوده ساکن می شود ، و بایستی علاوه بر کار خودش از وی نیز هم مراقبت میکرده و برای این که بتواند درآمد داشته باشد حدود 4 سال در مدارس گوناگون کار نمایش کودک انجام میداده است .

عکس سروش جمشیدی
عکس سروش جمشیدی

دورهمی

سریال درحاشیه به علت به اعتراض پزشکان کوتاه می شود ، و نقش سروش هم به همان نسبت کوتاه شده و در سری دوم در حاشیه بازی میکند که آن هم باعث شهرت او نمی شود تا این که در مجموعه دورهمی مهران مدیری با نقش « قیمت » بالاخره معروف می شود .

قیمت در دورهمی
قیمت در دورهمی

شروع به کار در تهران

جمشیدی در تهران در تعدادی تله فیلم و تئاتر و سکانسی در سریال پر بیننده متهم گریخت رضا عطاران بازی کرده او به صدا پیشگی عروسک میدونه در مجموعه « شادونه در سرزمین دونه ها » و صدا پیشه کلاغ در مجموعه « شادونه در سرزمین پرندگان » پرداخته است و جدای از این ها در چند سریال و فیلم نقش هایی را بازی کرده که هیچ کدام باعث دیده شدن او نشدند .

او یک دوره هم به تدوین میپرداخته و منشی صحنه هم بوده است ، می گوید در آن دوره منشی صحنه مرد بسیار کم بوده و او سعی کرده تا کارش را به خوبی انجام دهد و به همین دلیل پرکار می شود .

سروش جمشیدی و شیلا خداداد
سروش جمشیدی و شیلا خداداد

اینستاگرام سروش جمشیدی

سروش جمشیدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکند برای مشاهده صحفه ی سروش جمشیدی بر روی لینک زیر کلیک کنید .

/soroush.jamshidy/


سروش جمشیدی
همسر سروش جمشیدی

هک صفحه سالومه

صفحه سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو که در لندن زندگی می‌کند، در اینستاگرام هک شد و تصویر پروفایل آن به پرچم ایران تغییر کرد. بر اساس تصاویری که هکر پیج سیدنیا منتشر کرده است، این مجری با برخی هنرمندان ایرانی ارتباط مجازی داشته که متن گفت‌وگوهای او فاش شده است.

پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، شهره سلطانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، برزو ارجمند، رضا صادقی، علی اوجی، مهراب قاسم‌خانی، حامد پهلان، سروش جمشیدی، مهناز افشار و علی انصاریان از جمله افرادی هستند که با مجری «من و تو» گفت‌وگو داشته‌اند. 

چت سالومه

چت سالومه و سروش جمشیدی
چت سالومه و سروش جمشیدی

سریال 021

سریال 021 به کارگردانی سیامک انصاری و سید جواد رضویان و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 32

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir