بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل


سارا و نیکا فرقانی اصل 8 مرداد سال 83 در شهر تهران به دنیا آمده اند ، این خواهران دوقلو با بازی در مجموعه سریال های « پایتخت » به شهرت رسیده اند و در این اواخر حواشی زیادی پیدا کرده اند . ( بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسارا و نیکا فرقانی اصل
تاریخ تولد8 مرداد 1383
محل تولدتهران
محل سکونتسوئد
مدرک تحصیلی
وضعیت تاهلمجرد
همسر
بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل + اینستاگرام

عکس سارا و نیکا
عکس سارا و نیکا
نیکا فرقانی
نیکا فرقانی

شروع بازیگری

سارا و نیکا در همان ماه های ابتدای زندگی خود وارد دنیای بازیگری شدند ، زمانی که هشت ماهه بودند در فیلم سینمایی « دوباره زندگی » به کارگردانی « نادر مقدسی » بازی کردند .

نوزادی سارا و نیکا
نوزادی سارا و نیکا

شهرت با سریال پایتخت

زمانی که سیروس مقدم در سال نود قصد ساخت فصل اول سریال « پایتخت » را داشت به دنبال دوقلو های دختر با سن 6 – 7 سال میگشت که از طریق آقای رسول حاتمی با سارا و نیکا آشنا می شود و آنها را برای نقش دوقولو های خانواده ی معمولی انتخاب می کند .

گفته می شود در آن زمان برزو نیکنژاد ( نویسنده پایتخت ) از سارا و نیکا تست گرفته است و آنها را تائید کرده است .

سارا و نیکا فرقانی اصل
سارا و نیکا فرقانی اصل

بازی در تمام فصل ها

سارا و نیکا فرقانی اصل با وجود مهاجرت از ایران به همراه خانواده ، هر بار که فصل جدید از سریال پایتخت تولید می شود از سوئد به ایران می‌آیند تا در این سریال بازی کنند ، آنها صرفا در این سریال بازی میکنند و طبق قولی که به آقای سیروس مقدم داده اند حتما در پایتخت ها حضور پیدا میکنند .

سارا و نیکا پشت صحنه سریال پایتخت
سارا و نیکا پشت صحنه سریال پایتخت

سخت ترین سکانس

سارا و نیکا معتقد هستند در میان شش فصل از پایتخت ، فصل پنجم که در مورد سوریه بود سخت ترین فصل و سکانس عبور نفربر از رودخانه سخت ترین سکانس بوده است .

پدر

سارا و نیکا پدری فوتبالیست دارند که سابقه پانزده سال بازی در لیگ جوانان ایران را داشته ولی به دلیل یک حادثه نتوانسته است فوتبال را در سطح حرفه ای ادامه دهد .

مهاجرت به سوئد

بعد از فصل دوم پایتخت ( سال 92 ) خانواده فرقانی اصل به کشور سوئد مهاجرت کرده اند ، پدر و مادرشان علت مهاجرت را تحصیل فرزندان خود مطرح کرده اند اکنون سارا و نیکا در مقطع دبیرستان در سوئد مشغول به تحصیل می باشند .

سارا و نیکا خارج از کشور
سارا و نیکا خارج از کشور
سارا و نیکا پایتخت 6
سارا و نیکا پایتخت 6
نیکا فرقانی اصل
نیکا فرقانی اصل

فرصت طلایی که هدر رفت

بسیاری از افراد در آرزوی فرصتی هستند که سارا و نیکا داشته اند تا بتوانند خود را به عنوان بازیگر به اثبات برسانند ، اما سارا و نیکا در این مدت کمترین پیشرفتی در بازیگری نداشته اند و به عنوان نقش های غیر قابل حذف شدن از سریال پایتخت هر فصل جلوی دوربین حاضر شده اند .

فرصت سوزی سارا و نیکا به حدی می باشد که ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوانی که در فصل ششم به سریال اضافه شد خیلی بیشتر از آنها دیالوگ موثر داشت و به عنوان یک بازیگر خود را اثبات رساند .

ابوالفضل رجبی
ابوالفضل رجبی

دیالوگ های کم

در مورد دیالوگ های کمشان گفته اند این موضوع دست نویسنده است و ما نمی توانیم کاری کنیم .

سارا و نیکا سریال پایتخت
سارا و نیکا سریال پایتخت

فیلم سارا و نیکا در استخر مختلط

مرداد 1399 انتشار تصاویر نامناسب سارا و نیکا در یک استخر مختلط در کشور سوئد حواشی زیادی برای آنها به وجود آورد تا حدی که پدر آنها اعلام کرد که از افردی که این فیلم را منتشر کرده است شکایت میکند .

پیش از این آزاده نامداری با حضور در کشور سوئیس بی حجاب در پارکی حضور پیدا کرده بود که یک ایرانی از وی فیلم گرفته بود و همین موضوع باعث شد از صدا و سیما کنار گذاشته شود ولی موضوع جالب این بود که بعد از بازگشت به ایران باز هم با چادر دیده شد .

سارا و نیکا در استخر
سارا و نیکا در استخر

واکنش سارا و نیکا

آن ها تمام عکس ها و فیلم های منتشر شده از خود در میهمانی ها و مکان های دیگر که باعث حاشیه سازی شده است را کذب و فتوشاپ می دانند.

نیکا در یک گفت و گویی گفت: ” همان آقایی که اسمشان را در لایو نمیبرم، کلا کارش این است که آبروی سلبریتی ها را ببرد و تمام عکس و فیلم هایی که در این چند روز از ما پخش شده است، همه فتوشاپ است و آشناها و نزدیکان می فهمند که فتوشاپ است”

اینستاگرام سارا و نیکا


عکس های سارا و نیکا

سارا و نیکا و آرش عدل پرور
سارا و نیکا و آرش عدل پرور
نیکا
نیکا
عکس سارا و نیکا در استخر
عکس سارا و نیکا در استخر
سارا
سارا
نیکا فرقانی اصل با آرایش
نیکا فرقانی اصل با آرایش
تولد سارا فرقانی اصل
تولد سارا فرقانی اصل
سلفی سارا فرقانی اصل
سلفی سارا فرقانی اصل
sara forghani
sara forghani
مهدی قایدی و همسرش و نیکا
مهدی قایدی و همسرش و نیکا

رکنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 38

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir