لیندسی لوهان ۱۱ تیر ۱۳۶۵ در شهر نیویورک کشور امریکا به دنیا آمده است ، وی یکی از مشهور ترین بازیگران هالیوودی می باشد که بیشتر شهرت خود را از طریق حواشی به دست آورده است . ( بیوگرافی لیندسی لوهان + حواشی و اینستاگرام )

لیندسی لوهان
لیندسی لوهان

بیوگرافی لیندسی لوهان

نام نام خانوادگیلیندسی لوهان
LINDSAY LOHAN
نام کاملLindsay Dee Lohan
تاریخ تولد۱۱ تیر ۱۳۶۵
02 July, 1986
محل تولدنیویورک
محل سکونتنیویورک
پدرMichael Lohan
مادرDina Lohan
خواهر برادرMichael Lohan Jr – (برادر)
Dakota Lohan – (برادر)
Landon Major Lohan – (برادر)
Aliana Lohan – (خواهر)
Ashley Kristi Kaufmann – (خواهر)
اصالتایتالیایی – ایرلندی
نام هنریLinds, La Lohan, LL, LiLo
قد 165 ساتیمتر
وزن 52 کیلوگرم
رنگ چشمخاکستری
رنگ موقرمز
دینمسیحیت
بیوگرافی لیندسی لوهان + حواشی و اینستاگرام

عکس لیندسی لوهان
عکس لیندسی لوهان
18 ماهگی لیندسی لوهان
18 ماهگی لیندسی لوهان

 Mean Girls 

سال 2004 لیندسی لوهان با بازی در فیم  Mean Girls توانست به عنوان یک سوپر استار جوان خود را به اثبات برساند ، وی برای بازی در این فیلم یک میلیون دلار دستمزد دریافت کرد .

نوجوانی لیندسی لوهان
نوجوانی لیندسی لوهان
کودکی لیندسی لوهان
کودکی لیندسی لوهان

اوج موفقیت

لوهان در سال 2005 به اوج موفقیت دست پیدا کرد ، وی در این سال توانست مبلغ 18.5 میلیون دلار به ثروت خود اضافه کند که بیشتر این مبلغ از طریق تبلیغات کسب شد پس از این سال درآمد لیندسی به آرامی با کاهش روبرو بوده است به نحوی که در سال 2017 با درآمد یک میلیون دلاری وضعیت مالی خیلی بدی را تجربه کرد زیرا بدهی های انباشته ی وی به نطقه بحرانی رسید .

اوج موفقیت لیندسی لوهان
اوج موفقیت لیندسی لوهان
لیندسی لوهان
لیندسی لوهان

بیوگرافی لیندسی لوهان + حواشی و اینستاگرام

ارزان ترین بازیگر معروف

سال 2013 لیندسی لوهان برای بازی در فیلم « The Canyons » مبلغ 6480 دلار دستمزد دریافت کرد ، این دستمزد در میان بازیگر های معروف هالیوود یک رکورد به حساب می آید و برخی از مطبوعات او را ارزان ترین بازیگر هالیوودی نامیدند .

Lindsay Lohan
Lindsay Lohan

ثروت که بر باد رفت

لیندسی لوهان در یک خانواده با وضع مالی مناسب متولد شده است و در کودکی هرگز با فقر روبرو نبوده ، از زمانی که بازیگر شد ثروت شخصی او به شدت افزایش یافت به حدی که در هجده سالگی 30 میلیون دلار ثروت داشت .

زندگی لاکچری و بی تفاوتی نسبت به آینده باعث شد که این ثروت مدت زیادی دوام نیاورد و با یک بدهی بزرگ مواجه شود ، البته نزدیکان او گفته اند لیندسی به قمار معتاد است و باخت های بزرگ او در قمار بخش عمده ای از ثروتش را بر باد داده است .

لیندسی لوهان بازیگر
لیندسی لوهان بازیگر

مجله « فرایتی » فهرستی از ولخرجی های منتهی به ورشکستگی لیندزی لوهان را منتشر کرده است :

  • یک میلیون دلار برای سفر دریایی با کشتی تفریحی اختصاصی
  • اجاره لیموزین رولزرویس طلایی به مبلغ هفته ای 90 هزار دلار
  • اجاره یک پورشه مسابقه ای برای تفریح در یک جزیره به مبلغ هفته ای 80 هزار دلار
  • آرایش مو به مبلغ 40 هزار دلار

سرقت از یک جواهرفروشی

سال 2011 خبر سرقت یک گردنبند 2500 دلاری توسط لیندسی لوهان در رسانه ها مطرح شد ، گویا خانم بازیگر با رفتن به جواهرفروشی خود را مشغول به تماشا نشان میدهد اما یک گردنبند 2500 دلاری را مخفیانه برمیدارد که صاحب جواهر فروشی متوجه نبود گردنبند می شود و با چک کردن تصاویر دوربین ها متوجه می شود لیندسی لوهان آن را دزدیده است ، با شکایت صاحب جواهرفروشی لیندسی لوهان دستگیر می شود .

جالب است که خانم لوهان با این گردنبند تا قبل از دستگیری در چند مکان عمومی ظاهر شده بوده و تصاویر زیادی از وی و این گردنبند در رسانه ها منتشر شده بود .

با محاکمه ی لیندسی لوهان به جرم سرقت، وی به 4 ماه حبس تعلیقی و 480 ساعت انجام خدمات عمومی محکوم می شود با توجه به تکرار نشدن اقدام مجرمانه توسط وی حکم زندان وی باطل شده است ولی 480 ساعت خدمات عمومی برای او درس عبرت شد تا دیگر دزدی نکند .

لیندسی لوهان و محمد بن سلمان

در این سال ها خبر ارتباط لیندسی لوهان و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بار ها در رسانه ها مطرح شده است ، حتی گفته می شود که محمد بن سلمان برای سفر لیندسی لوهان به کاخ خود در عربستان یک هواپیما اختصاصی خریده است .

گفته می شود علاقه ی محمد بن سلمان به لیندسی لوهان از سال ها قبل که فیلم های او را تماشا میکرده است شکل گرفته است و اکنون که به قدرت رسیده است و از قضا لیندسی لوهان هم با بدهی های زیاد مواجه است این رابطه به صورت مخفیانه شکل گرفته است .

معشوقه ی محمد بن سلمان
معشوقه ی محمد بن سلمان

اظهارات پدر لیندسی لوهان

پدر لیندسی لوهان در مورد ارتباط دخترش با محمد بن سلمان گفته است : ارتباط آنها دوستانه و محترمانه است و در باب مهاجران مسلمان چند دیدار داشته اند .

حرف های پدر لیندسی لوهان بیشتر شبیه به یک سرپوش برای یک افتضاح بوده است زیرا رابطه دخترش با یک جنایتکار که به قتل و تکه تکه کردن خاشقچی به دستور خود اعتراف کرده است هرگز افکار عمومی را اقناع نمی کند .

حجم جنایات محمد بن سلمان به حدی هست که در زندان های عربستان به طور متوسط هفته ای 3 نفر از زندانی ها از شدت شکنجه جان خود را از دست میدهند ، بمباران مردم یمن ، کمک مالی به تروریست های داعش ، دوستی با صهیونیست ها و اعدام آیت الله نمر النمر تنها گوشه از جنایات وی می باشد .

لیندسی لوهان و محمد بن سلمان
لیندسی لوهان و محمد بن سلمان

مسلمان شدن لیندسی لوهان

همزمان با برقراری رابطه محمد بن سلمان با وی ، خبر هایی مبنی بر مسلمان شدن وی در رسانه ها مطرح می شود انتشار تصویری از لیندسی با یک قرآن و همچنین سفر او به ترکیه و استفاده از حجاب اسلامی به این موضوع دامن زد .

همزمان با این اتفاق ها لیندسی لوهان تمام پست های اینستاگرام خود را پاک میکند و تقریبا برای افکار عمومی قطعی شد که او به دین اسلام گرویده است ، اما گویا این اقدامات فقط برای جلب رضایت محمد بن سلمان و گرفتن مبالغ بیشتر از وی بوده است زیرا لیندسی لوهان در آن زمان به شدت بدهکار بوده است و این اقدامات را تنها راه نجات خود از زندان رفتن دیده است .

جالب است بدانید که پس از برطرف شدن مشکلات مالی ، لیندسی لوهان مجددا تصاویر نیمه برهنه خود را در اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد بخوبی محمد بن سلمان را بازی داده است .

مسلمان شدن لیندسی لوهان
مسلمان شدن لیندسی لوهان

اینستاگرام لیندسی لوهان

برای مشاهده صفحه اینستاگرام لیندسی لوهان بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/lindsaylohan/


اینستاگرام لیندسی لوهان
اینستاگرام لیندسی لوهان

فساد جنسی

 لیندسی لوهان در آخرین قسمت از حضورش در تاک شوی « لیندسی » ، اعلام کرد طی فیلمبرداری این تاک شو، یک مرتبه کورتاژ انجام داده است ، وی در حالی که گریه می‌کرد، گفت:

هیچ کس از این ماجرا خبر ندارد، آن چند روزی که هنگام ضبط برنامه غیب شدم، به خاطر کورتاژ بود. من به خاطر سقط جنین درد و رنج زیادی تحمل کردم مدام در یک گوشه نشسته بودم و نمی‌توانستم حرکتی بکنم.

پیش از این یکی از دوستان لیندسی با عکس گرفتن از کاغذی که اسامی افرادی که با آنها رابطه جنسی داشته است را نوشته بود رسوایی بزرگی را برای لیندسی و بازیگران هالیوودی به وجود آورد ، صحت دستخط وی تائید شده است .

نکته مشمئز کننده این است که لیندسی لوهان در جلوی اسم برخی از این افراد رفتار های جنسی آنها را نوشته است ،  در این فهرست ۳۶ نام از جمله اسامی زاک افرن، کالین فارل، هیث لجر و جیمز فرانکو به چشم می‌خورد.

فساد جنسی لیندسی لوهان
فساد جنسی لیندسی لوهان

مجله پلی بوی

لیندزی لوهان در سپتامبر ۲۰۰۸ میلادی، پیشنهاد ۷۰۰ هزار دلاری مجله پلی‌بوی مبنی بر عریان شدن در شماره مخصوص ژانویه ۲۰۰۹ میلادی به مناسبت ۵۵ سالگی این مجله را رد کرد، اما نهایتاً در پی دریافت مبلغی معادل با یک میلیون دلار آمریکا، به صورت عریان و با گریم مریلین مونرو، در شمارگان ژانویه ۲۰۱۲ مجله پلی‌بوی ظاهر شد.

لیندسی لوهان
لیندسی لوهان
لیندسی لوهان عکس
لیندسی لوهان عکس

بیوگرافی مارگو رابی + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 29

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir