بیوگرافی لوئیس همیلتون

لوئیس همیلتون ۱۷ دی ۱۳۶۳ در شهر استیونج انگلستان به دنیا آمده است ، وی تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است و از کودکی به مسابقات اتومبیلرانی علاقه بسیار زیادی داشته است اکنون یکی از قهرمان های رکوردار فرمول یک جهان می باشد . ( بیوگرافی لوئیس همیلتون + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیلوئیس همیلتون
Lewis Hamilton
تاریخ تولد۱۷ دی ۱۳۶۳
January 7, 1985
محل تولداستیونج انگلستان
اصالتآفریقایی – انگلیسی
محل سکونتلندن
مدرک تحصیلیدیپلم مکانیک خودرو
وضعیت تاهلمجرد
قد175 سانتیمتر
وزن73 کیلوگرم
بیوگرافی لوئیس همیلتون + اینستاگرام

کودکی لوئیس همیلتون
کودکی لوئیس همیلتون

در میان اسطوره های

لوئیس همیلتون با شش قهرمانی فرمول یک نام خود را در کنار اسطوره های فرمول یک همچون میشائیل شوماخر و خوان مانوئل فانخو قرار داده است و در سال 2019 توانست از فانخو پیشی بگیرد و احتمال آن وجود دارد که تا چند سال آینده رکورد شوماخر را نیز بشکند .

نام نام خانوادگیتعدادی قهرمانی در فرمول یکقهرمانی ها
میشائیل شوماخر 71994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
لوئیس همیلتون62008, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019
خوان مانوئل فانخیو 51951, 1954, 1955, 1956, 1957
سباستیان فتل 42010, 2011, 2012, 2013
آلن پروست 41985, 1986, 1989, 1993

ماشین کنترلی

لوئیس می گوید عشق او به اتومبیل و اتومبیلرانی از زمانی شروع شد که پدرش برای تولد 6 سالگیش یک ماشین کنترلی برای او هدیه خرید ، لویس با همان ماشین کنترلی رویای قهرمانی در مسابقات اتومبیلرانی را در سر پروراند .

خانواده همیلتون

پدرش « آنتونی » یک فرد آفریقایی تبار سیاه پوست و مادرش « لاربالیستر » یک انگلیسی سفید پوست می باشد، زمانی که لوئیس دو سال بیشتر نداشت پدر و مادرش از هم جدا می شوند و لوئیس با مادرش به همراه یک برادر و دو خواهر ناتنی خود زندگی می کند و ماهی 2 بار با پدرش ملاقات میکند .

شروع با مسابقات کارتینگ

لوئیس همیلتون مانند بسیاری از قهرمان های اتومبیلرانی از مسابقات کارتینگ شروع کرده است وقتی هشت ساله بود توانست قهرمان مسابقات کارتینگ شهر خود شود .

اعتماد بنفس

همیلتون پس از دوسال حضور در مسابقات کارتینگ توانست قرمانی انگلستان را کسب کند و زمانی که کاپ قهرمانی را دریافت کرد ، ران دنیس مسئول بخش مسابقات فرمول یک شرکت مک لارن در آن مراسم حضور داشت ، لوئیس برای گرفتن عکس نزد وی رفت و پس از عکس گرفتن به دنیس گفت : من یک روز برای تیم شما رانندگی خواهم کرد. دنیس در پاسخ شماره خود را برای او نوشت و گفت : 8 – 9 سال دیگر با من تماس بگیر تا ببینم برای تیم ما مناسب هستی یا نه ؟

سه سال از این ماجرا گذشت و ران دنیس خود مجبور شد با لوئیس همیلتون تماس بگیرد تا او را برای رانندگی ماشین های فرمول 3 شرکت مک لارن دعوت کند ، اینگونه بود که همیلتون مراحل ترقی را در تیم مک لارن به سرعت طی کرد و اکنون راننده و قهرمان فرمول یک جهان می باشد .

اعتماد بنفس لوئیس همیلتون
اعتماد بنفس لوئیس همیلتون

بیوگرافی لوئیس همیلتون + اینستاگرام


دنیای فرمول یک

همیلتون از سال 2007 توانسته است در مسابقات فرمول یک جهان شرکت کند ، وی سال 2013 به تیم مرسدس پیوست ، همیلتون پر افتخار ترین راننده مرسدس بنز به حساب آمد که تا کنون 6 قهرمانی جهان را کسب کرده است .

عکس لوئیس همیلتون
عکس لوئیس همیلتون

ازدواج

لوئیس همیلتون در سال 2007 ( 15 سالگی ) با نیکول شرزینگر که شش سال از او بزرگتر بود وارد رابطه عاشقانه شد ، رابطه ی آنها تا سه سال ادامه پیدا کرد اما سال 2010 از یکدیگر جدا شدند و سال 2013 مجددا با یکدیگر ارتباط برقرار کردند این بار هم بعد از دوسال از یکدیگر جدا شده اند .

همیلتون پس از نیکول شرزینگر با هیچ دختری وارد رابطه نشده است و حدود 5 سال است که تنها زندگی میکند .

نیکول شرزینگر
نیکول شرزینگر

شایعاتی در مورد رابطه او با « ریتا اورا » ، « سوفیا ریچه » و « ریحانا » همگی در حد شایعه باقی مانده اند و هیچکدام صحت نداشته اند .

همیلتون و بیلی آیلیش

همیلتون و بیلی آیلیش
همیلتون و بیلی آیلیش

درآمد و ثروت لوئیس همیلتون

مجله فوربس در سال 2018 و 2019 به ترتیب درآمد سالیان همیلتون را 48 و 55 میلیون دلار تخمین زده است ، در جدول پردرآمد ترین ورزشکاران جهان همیلتون رتبه 13 را به خود اختصاص داده است .

مجموع دارایی وی 285 میلیون دلار می باشد ، لوئیس جزء ورزشکارانی است که برای خود جت شخصی خریداری کرده است ، او یک هواپیمای جت مدل Bombardier Challenger 605 به قیمت 16.5 میلیون دلار خریداری کرد و طبق سفارش وی این هواپیما با رنگ قرمز رنگ آمیزی شد ، تزئینات داخلی این هواپیما نیز به رنگ قرمز تغییر پیدا کرد همین تغییرات 300 هزار دلار برای همیلتون هزینه ی بیشتر در پی داشت .

هواپیمای لوئیس همیلتون
هواپیمای لوئیس همیلتون

براساس تحلیل انجام‌شده توسط نشریه ساندی تایمز در سال 2019 ، لوئیس همیلتون ، عنوان ثروتمندترین ورزشکار تاریخ بریتانیا را به خود اختصاص داد.

ثروت لوئیس همیلتون
ثروت لوئیس همیلتون

گیاه خواری و حمایت از حیوانات

همیلتون از سال 2017 رسما اعلام کرده است دیگر گوشت نمیخورد و به رژیم گیاهخواری روی آورده است ، او پرورش حیوانات را برای خوردن انسان امری نادرست میداند و در کنار این ها به حمایت از حیوانات نیز میپردازد ، لوئیس در سال 2020 در زمان آتش سوزی جنگ های استرالیا به این کشور رفت تا از نزدیک وضعیت حیوانات را مشاهده کند و کمک های لازم برای نجات آنها فراهم کند .

این راننده پرافتخار فرمول 1 از سال 2017 اعلام کرد پیرو رژیم وگن شده است او علت اینکار را حمایت از حقوق حیوانات و جلوگیری از آلودگی محیط زیست با پرورش گاو عنوان کرد

گیاه خواری و حمایت حیوانات
گیاه خواری و حمایت حیوانات

علاقه به فوتبال

لوئیس همیلتون در میان رشته های ورزشی به فوتبال علاقه ی زیادی دارد و حتی گفته است اگر راننده فرمول یک نبود حتما فوتبالیست میشد ، او طرفدار تیم باشگاه آرسنال می باشد و برای تماشای بازی این تیم بعضی وقت ها به استادیوم هم میرود .

همیلتون
همیلتون
مدلینگ لوئیس همیلتون
مدلینگ لوئیس همیلتون

اینستاگرام لوئیس همیلتون

lewishamilton

اینستاگرام لوئیس همیلتون
اینستاگرام لوئیس همیلتون

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 12

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir