بیوگرافی خاطره اسدی

خاطره اسدی 7 مهر سال 62 در شهر تهران به دنیا آمده است ،وی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشگاه آزاد می باشد اکنون به عنوان بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون شناخته می شود . ( بیوگرافی خاطره اسدی + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیKhatereh Asadi
خاطره اسدی
تاریخ تولد7 مهر 1362
September 29, 1983
محل تولدتهران
تحصیلاتکارشناسی بازیگری
قد167 سانتیمتر
وضعیت تاهلمجرد
همسر
بیوگرافی خاطره اسدی + اینستاگرام

خاطره اسدی
خاطره اسدی

آغاز فعالیت هنری

سال 1381 یک دوره بازیگری را در مدرسه هنر سازمان صدا و سیما گذرانده است ، پس از آن با ورود به دانشگاه تحصیل در رشته بازیگری را تا مقطع کارشناسی دنبال کرد .

آغاز فعالیت خاطره اسدی
آغاز فعالیت خاطره اسدی

هانیه توسلی

اولین تجربه بازیگری حرفه ای خاطره اسدی در فیلم « دیشب باباتو دیدم آیدا » به کارگردانی رسول صدرعاملی می باشد ، خاطره اسدی با هانیه توسلی در یک دانشگاه درس می خوانده و هانیه توسلی از همین طریق او را برای بازی در این فیلم به آقای صدرعاملی معرفی کرد .

این فیلم در سال 1383 تولید و اکران شده است .

سریال

هفت سال پس از بازی در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا توانست در سریال « سقوط یک فرشته » بازی کند و این کار باعث شهرت و شناخته شدنش شود .

بازیگران این سریال : مسعود رایگان ، مهرداد صدیقیان ، شبنم مقدمی ، داریوش کاردان ، هدی زین العابدین و فریبا کوثری بوده اند .

این سریال در ماه رمضان سال 1390 از شبکه اول سیما پخش شد و جذب مخاطب بالایی داشت.

خاطره اسدی عکس
خاطره اسدی عکس

نقش منفی

خودش به نقش های منفی علاقه دارد ولی بخاطر چهره اش بیشتر نقش هایی که به او پیشنهاد میشود مثبت یا خنثی هستند .

همسر خاطره اسدی

خانم خاطره اسدی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد ، دیده شدن وی با شهرام حقیقت دوست در چند مراسم و نمایش شایعه ازدواج آنها را به وجود آورد ولی هرگز توسط این دو تائید نشده است .

خاطره اسدی و شهرام حقیقت دوست
خاطره اسدی و شهرام حقیقت دوست
شایعه ازدواج شهرام حقیقت دوست
شایعه ازدواج شهرام حقیقت دوست

مخالفت پدر

زمانی که برای بازی در فیلم « دیشب باباتو دیدم آیدا »  انتخاب شد ، پدرش که با بازیگری دخترش مخالف بود رضایت نمیداد تا این که آقای صدرعاملی در گفتگو خصوصی وی را راضی کرد .

هنوز هم پدرش بازیگری را دوست ندارد ولی اعتراضی هم نمیکند .

خاطره اسدی بازیگر
خاطره اسدی بازیگر

دوران کودکی

بهترین دوره کودکی خود را دوازده سالگی خود میداند که با دوستانش در کوچه لی لی بازی میکرد و خیلی به کشیدن خطوط لی لی بر روی زمین علاقه داشت .

بازیگر مورد علاقه


در مورد بازیگر مورد علاقه اش گفته است نمی توانم از یک نفر نام ببرم ، هانیه توسلی ، مهتاب کرامتی ،ویشکا اسایش ، شهاب حسینی ، لیلا حاتمی و رویا نونهالی را بیشتر دوست دارم .

خاطره اسدی ویکی پدیا
خاطره اسدی

علت کم کاری

شهرت و دیده شدن برایم اولویت آخر را دارد و از زمانی که این کار را آغاز کردم خیلی آرمانگرا بودم .

شاید نگاه صفر یا صدی باعث این ماجرا شده باشد ، در ابتدای کار با بازی در دو فیلم خیلی خوب ( دیشب باباتو دیدم آیدا و تقاطع ) خیلی وسواس پیدا کردم که حتما کار های خیلی خوب را بپذیرم ، من برای این دو فیلم در همان شروع دو بار کاندید سیمرغ شدم .

همسر خاطره اسدی
خاطره اسدی

علایق خاطره اسدی

مهمترین کاری که در اوقات فراغت خود انجام میدهد کتاب خواندن و فیلم دیدن می باشد . فیلم مورد علاقه اش ، « سینما پارادیزو » می باشد که بارها تماشا کرده است .  

علایق خاطره اسدی
علایق خاطره اسدی

اینستاگرام خاطره اسدی

khatereh_asadi


اینستاگرام خاطره اسدی
اینستاگرام خاطره اسدی

سریال ممنوعه

 سریال نمایش خانگی ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر نجفی، محصول سال ۱۳۹۷ است جزء آخرین کار های خاطره اسدی می باشد .

بازیگران «ممنوعه» : امیرحسین آرمان، علیرضا استادی، بهاره افشاری ، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 8

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir