یکی از پرسش های رایج در میان پسران و مردان این است که طول آلت تناسلی مردان به صورت طبیعی باید چه مقدار باشد؟ در این مطلب به طور کامل به این سوال پاسخ داده می شود . ( اندازه آلت تناسلی مردان / اندازه طبیعی )

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان

طول آلت تناسلی طبیعی
طول آلت تناسلی طبیعی

عوامل تعیین کننده اندازه آلت مردانه

اصلی ترین عامل تعیین کننده در اندازه آلت مردانه ژنتیک یا همان نژاد می باشد ، آلت پسران در 10 تا 15 سالگی به حداکثر رشد خود می رشد .

در هنگام رشد ابتدا بیضه ها رشد خود را کامل میکنند سپس آلت در جهت طولی رشد می کند در این زمان رویش مو در اطراف آلت تناسلی آغاز می شود ، سپس در مراحل آخر افزایش قطر در آلت اتفاق میافتد .

آلت تناسلی نرمال در حالت آزاد ( تحریک نشده ) باید 3.5 تا 8 سانتی متر طول داشته باشد .

روش اندازه‌گیری طول آلت مردانه

برای اندازه گیری طول آلت تناسلی مردان با استفاده از یک خطکش در حالتی که آلت به حداکثر طول خود رسیده است ، خطکش را روی آلت قرار میدهند به صورتی که انتهای آن به پایه آلت برسد .

عددی که با این روش به دست می آورید طول آلت تناسلی می باشد .

برای اندازه گیری قطر آلت تناسلی نیز می توان از خطکش در این حالت استفاده کرد .

برخی از منابع پزشکی اندازه گیری آلت تناسلی مرد را در سه حالت : « عادی – بدون تحریک » ، « کشیده شده با دست » و « تحریک شده به طور کامل » بیان کرده اند اما آنچه برای افراد مهم می باشد حالت سوم می باشد .

اندازه گیری طول آلت تناسی
اندازه گیری طول آلت تناسی

اندازه آلت طبیعی در نژاد ایرانی تقریبا مطابق جدول زیر می باشد :

2 سالگی2.5 سانتی متر
5 سالگی3.5 سانتی متر
10 سالگی4.5 سانتی متر
افراد بالغ9 تا 10 سانتی متر
اندازه های فوق در حالت نعوظ ( تحریک شده ) می باشد
چه اندازه طول آلت مردانه کوتاه حساب می شود ؟

اگر آلت فرد در حداکثر تحریک کمتر از 7.5 سانتیمتر باشد ، می توان گفت طول آلت کوتاه می باشد .
در برخی موارد گفته شده است طول آلت مردانه بدون تحریک باید بیش از 4 سانتیمتر باشد ، تقریبا 95% مردان از این نظر طول آلت قابل قبولی دارند.

آلت پنهان چیست ؟

آلت پنهان حالتی می باشد که به دلیل وجود توده چربی زیر شکم آلت تنهاسلی مرد در چربی مخفی شده است و بخش زیادی از طول واقعی آن دیده نمی شود .

درمان آلت پنهان چیست ؟

ساده ترین راه درمان لاغری و کاهش وزن می باشد ، در موارد با جراحی و خارج کردن چربی نیز می توان این مشکل را برطرف کرد .

اندازه آلت تناسلی مردان / اندازه طبیعی

تاثیر فیلم های غیراخلاقی

با گسترش اینترنت و انتشار فیلم های غیراخلاقی ( پورن ) بسیاری از افراد خود را با بازیگران این فیلم ها مقایسه می کنند و دچار سرخوردگی و افسردگی می شوند .

باید دانست که افراد در نژاد های مختلف و وضعیت جسمانی مختلف طول آلت تناسلی متفاوتی دارند ، بازیگران فیلم های پورن افراد انتخاب شده هستند مقایس خود با این افراد کار اشتباهی می باشد .

روش های افزایش طول آلت تناسلی مردان

  • جراحی
  • تزیرق ژل
  • لاغری
  • داروها
  • پمپ آلت
  • اکستندر
  • روش‌های فیزیکی
  • جلکینگ

جراحی افزایش طول آلت تناسلی

افزایش طول آلت تناسلی مردان با جراحی به روش قطح نگهدارنده های آلت می باشد ، در این روش طول آلت 2 سانتیمتر افزایش پیدا می کند اما عوارض زیادی به همراه دارد .

توجه : برای انجام عمل افزایش طول آلت تناسلی صرفا با پزشک متخصص مشورت کنید .

تزریق ژل

در مورد تزریق ژل به آلت تناسلی تبلیغات زیادی می شود ، اما این روض صرف می تواند قطر ظاهری آلت را افزایش دهد و در طول آن هیچ تاثیری ندارند در ضمن ژل ها امکان ایجاد عفونت دارند .

لاغری

تنها روش عملی افزایش طول آلت تناسلی لاغری می باشد . بسیاری از افراد به دلیل چاقی مقداری از طول آلت تناسلی خود را در میان چربی ها بلا استفاده گذاشته اند . شاید باورش کمی سخت باشد که چاقی بتواند تا این اندازه تاثیرگذار باشد. با افزایش میزان چربی در بدن یک فرد ، یکی از نقاطی که توده چربی را در خود جمع می کند اطراف آلت تناسلی می باشد .

مقدار چربی اطراف آلت تناسلی می تواند به اندازه ای زیاد شود که آلت تناسلی را دربر بگیرد و طول آن را کمتر از آنچه هست نشان دهد.

اگر فردی هستید که اضافه وزن دارید علاوه بر این که برای سلامتی خود به دنبال کاهش وزن باید باشید یک انگیزه ثانویه هم می توانید داشته باشید و آن این که با کاهش وزن می توانید مقداری از آلت تناسلی خود که در چربی ها زندانی شده است را آزاد کنید.

دارو ها

یک تحقیق در انگلستان نشان داد که 268 دارو مختلف در سطح اینترنت با ادعای افزایش دهنده طول آلت به فروش میرسد ، از این میان تنها 52 مورد مجوز های لازم را داشتند .

محقیقان انگلیسی با بررسی دارو های مجوز دار متوجه شدند این دارو ها صرف با افزایش فشار خون در ناحیه آلت تناسلی موجب می شوند آلت همیشه پر از خون باشد و از نظر روانی به فرد طوری القا می کند که گویی طول آلتش افزایش پیدا کرده است .

مصرف این دارو ها می تواند به قلب و سیستم گردش خون آسیب وارد کند به همین دلیل مصرف آنها به هیچ عنوان توصیه نمی شود .


پمپ خلاء آلت تناسلی

این وسیله با ایجاد خلاء در اطراف آلت تناسلی باعث می شود تا به طور موقت آلت حجم پیدا کند ، آمار ها نشان میدهد سالانه 30 میلیون عدد از این دستگاه به فروش میرسد و تبلیغات گسترده ای برای آن انجام می شود .

کارخانه های سازنده ادعا می کنند این دستگاه با ایجاد خلاء باعث می شود، خون بیشتری وارد بافت آلت تناسلی شده و این بافت به مرور زمان حفره های خونی بزرگتری پیدا می کند البته این موضوع از نظر پزشکی هنوز اثبات نشده است ، و فقط یک تحقیق نشان داده است این وسیله صرفا 0.5 سانتی متر پس از 4 ماه استفاده به طول آلت افراد اضافه می کند البته در این تحقیق در مورد پایداری این افزایش طول هیچ صحبتی به میان نیامده است .

متاسفانه دیده شده برخی از افراد با شنیدن این حرف ها از جارو برقی برای ایجاد خلاء استفاده می کنند که به دلیل خلاء بسیار زیاد به خودشان آسیب های جبران ناپذیر وارد کرده اند .

کاندوم دهانی

دستگاه اکستندر

این دستگاه یا ایجاد یک کشش محدود ولی مستمر بر وری آلت سعی دارد بافت و لیگامان های اطراف آلت را مجبور به افزایش طول بنماید .

این روش نیز مانند اکثر روش ها از نظر پزشکی اثبات نشده است .

روش‌های فیزیکی افزایش طول آلت

از قرن ها پیش انسان ها تصور میکردند که ماساژ آلت تناسلی باعث افزایش طول آن می شود ، در صورتی که از نظر پزشکی این کار هیچ تاثیری بر افزایش طول آلت ندارد .

جلکینگ

جلکینگ در واقع نوعی ماساژ برای افزایش طول آلت تناسلی می باشد ، در این روش مانند دوشیدن شیر ، یک کشش تکرار شونده از پایه تا کلاهک به آۀت وارد می شود ، در برخی از کشور ها مانند چین این روش برای مردانی که از کوتاهی آلت رنج میبرند توصیه می شود .

روش موثر در افزایش طول آلت تناسلی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 707

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir