نیلی افشار ( نیلوفر صفری زاده چوکامی ) 7 اردیبهشت 1373 در کرج به دنیا آمده است ، وی به عنوان یکی از چهره های اینستاگرامی در زمینه سایت های قمار فعالیت می‌کند وی به دلیل رابطه با پویان مختاری در فضای مجازی به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی نیلی افشار + اینستاگرام )

نام نام خانوادگینیلوفر صفری زاده چوکامی
نیلی افشار
Nili Afshar
تاریخ تولد7 اردیبهشت 1373
April 26, 1993
محل تولدکرج
محل سکونتترکیه
تحصیلاتدیپلم انسانی
قد160 سانتیمتر
وضعیت تاهلمجرد
همسرانهمسر اول نامشخص
همسر دوم پویان مختاری
فرزندیک فرزند
بیوگرافی نیلی افشار + اینستاگرام
نیلی افشار
نیلی افشار
ویکی پدیا نیلی افشار
ویکی پدیا نیلی افشار

اصالت نیلی افشار

نیلوفر صفری زاده چوکامی اصالتا اهل روستای چوکام از دهستان های اشکیک شهر خمام استان گیلان می‌باشد ، پدر وی اسماعیل صفری زاده چوکامی می‌باشد .

رها کردن فرزند در بهزیستی

درباره نیلی افشار شایعه‌ای وجود دارد که پس از آنکه همسرش او را ترک کرد، فرزند خود را بی رحمانه در بهزیستی گذاشت و به ترکیه مهاجرت کرد. [اقتصاد 24]

تحصیلات نیلی افشار

نیلی افشار دیپلم علوم انسانی دارد و با وجود دو بار شرکت در آزمون کنکور نتوانست در دانشگاه مورد نظرش قبول شود همین موضوع باعث شد تا وی به عنوان منشی مشغول به کار شود .

منشی دکتر زیبایی

نیلی افشار در زمانی که منشی یک کلینیک زیبایی بود ازدواج می‌کند و صاحب یک فرزند می‌شود ، پویان مختاری به عنوان بازاریاب برای همان کلینیک کار میکرد در سال 1397 به صورت ناگهانی همسر نیلی افشار او را طلاق میدهد و نیلی هم برای خروج از کشور با پویان مختاری فرزند خود را در بهزیستی کرج رها می‌کند .

نیلی افشار و پویان مختاری
نیلی افشار و پویان مختاری

رقاصی در اینستاگرام

نیلی با خروج از کشور در فضای مجازی شروع به رقاصی کرد و از این طریق توانست فالوور های زیادی جذب کند ، پس از مدتی پست های مشترک و جنجالی خود با پویان مختاری را آغاز کرد پست هایی که با سناریو نویسی همراه بوده و همگی ساختگی و برای جذب فالوور بوده است .

آنها حتی با انتشار تصاویری از عروسی خود خواستند رابطه خود را رسمی نشان بدهند که البته با واکنش کاربران فضای مجازی بعدا ازدواج رسمی خود را انکار کردند .

پویان مختاری و نیلی افشار
پویان مختاری و نیلی افشار

امیر تتلو

امیر تتلو در سال 98 تصاویری از خود همراه با پویان و نیلی منتشر کرد ، پس از مدتی شایعه ارتباط نیلی و امیر تتلو در فضای مجازی مطرح شد .

در پاییز 99 پس از جدایی نیلی و پویان ، مجددا رابطه نیلی و امیر تتلو مطرح شده است حتی گفته می‌شود قرار است نیلی در ویدیو موزیک جدید تتلو حضور داشته باشد .

نیلی افشار و تتلو
نیلی افشار و تتلو

درآمد

نیلی افشار با تبلیغ سایت های شرطبندی در این سال ها توانسته است درآمد بسیار زیادی کسب کند ، جالب است بدانید که شاخ های مجازی 40% از پول هایی که مردم در قمار از دست می‌دهند را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنند ، گفته می‌شود نیلی افشار از سایت های قمار ماهیانه رقمی در حدود 3 میلیارد تومان دریافت میکند .

درآمد نیلی افشار
درآمد نیلی افشار

دلیل جدایی از پویان مختاری

با مهاجرت ریحانه پارسا و ارتباطش با پویان مختاری ، خبر جدایی نیلی افشار توسط امین فردین مطرح شد ، پویان در ابتدا این خبر را تکذیب کرد اما یک هفته بعد پویان این خبر را تائید کرد و نیلی افشار هم در صفحه شخصی خود خبر جدایی از پویان را منتشر کرد .

پویان مختاری پس از این ماجرا از ریحانه پارسا هم جدا شد و اکنون شایعه ارتباطش با آناشید حسینی مطرح می‌باشد ، آناشید حسینی عروس سابق سفیر ایران در دانمارک بوده .

شایعه دستگیری

21 آذر 1399 برخی از رسانه های داخلی خبر دستگیری نیلی افشار توسط اینترپل را در کشور مالدیو دادند ، این خبر شایعه ای بیش نبود زیرا چند ساعت بعد نیلی در اینستاگرام استوری هایی منتشر کرد .

پیش از این ، خبر دستگیری امیر تتلو در ترکیه نیز مطرح شده بود که آن هم شایعه ای بیش نبود که البته رسانه های داخلی هر بار فریب این خبر های ساختگی را میخورند و کمک می‌کنند فالوور بیشتر برای این افراد جذب شود .

نیلی افشار
نیلی افشار

اینستاگرام نیلی افشار

جهت مشاهده صفحه نیلی افشار در اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/p.niliafshar/

اینستاگرام نیلی افشار
اینستاگرام نیلی افشار
nili afshar
nili afshar
نیلی افشار
نیلی افشار

بیوگرافی استلا ماکسول + اینستاگرام

بیوگرافی نگین پارسا نوازنده و بازیگر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 244

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir