پارلر یک شبکه اجتماعی امریکایی می‌باشد که با شعار آزادی بیان کار خود را آغاز کرد ، این شبکه اجتماعی به دلیل استفاده طرفداران ترامپ از آن ، تقریبا از تمامی اپ استور های معروف حذف شده است . ( پارلر چیست ? دانلود و نصب )

پارلر به معنی « برای صحبت » می‌باشد ، با مراجعه آدرس سایت https://parler.com می‌توانید از نسخه وب پارلر استفاده نمایید .

نام شبکه اجتماعیparler
شعارFree speech and privacy
تعداد دانلود 15 میلیون
تعداد نصب فعال 2 میلیون
مالکینJohn Matze, Jr.
Jared Thomson
Rebekah Mercer
پارلر چیست ? دانلود و نصب

پارلر چیست ؟

پارلر در سال 2018 کار خود را آغاز کرد و هدفش این بود که جایگزین شبکه اجتماعی توئیتر شود ، پارلر خیلی سریع توانست تعداد نصب زیادی را به دست آورد اما اوضاع همین طور باقی نماند و فضای بسته امریکا حضور یک شبکه اجتماعی جدید را تحمل نکرد .

سرکوب پارلر

جان ماتز، مدیرعامل پارلر در مورد تصمیم شرکت اپل گفته است : این شرکت برای پارلر استانداردهایی را مشخص کرده که خود به آنها پایبند نیست.

مدتی قبل نیز گوگل، اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر را در گوگل پلی مسدود کرده بود. گوگل اپلیکیشن شبکه اجتماعی پارلر را به دلیل عدم اقدام این شرکت در تعدیل مطالبی که مخاطبان را به توسل به خشونت در ساختمان کنگره ترغیب می‌کردند، از گوگل پلی حذف کرد.

کمپانی آمازون نیز  اعلام کرد که از فوریه 2021 دیگر حاضر به میزبانی شبکه اجتماعی پارلر نخواهد بود . اگر پارلر نتواند در این فاصله کوتاه میزبان جدیدی پیدا کند، به‌طور کامل از دسترس کاربرانش خارج خواهد شد.

پارلر چیست ؟
پارلر چیست ؟

امنیت پارلر

مدیران پارلر در مورد اپلیکیشن خود گفته اند ما دقیقا از همان تکنولوژی هایی که توئیتر و فیسبوک برای حفظ امنیت استفاده میکنند بهره میبریم و قطعا حفظ امنیت کاربران اولین اولویت ما می‌باشد .

دانلود برنامه پارلر

اکنون به دلیل مسدود شدن این برنامه توسط تمامی اپ استور های معروف، امکان نصب آن وجود ندارد ، همچنین به دلیل مسدود شدن سرور های آن توسط آمازون استفاده از نسخه وب آن نیز مقدور نیست . اما مدیر عامل پارلر گفته است به زودی با تغییر سرور مجددا نسخه وب را در اختیار کاربران میگذارد و از این طریق می‌توان به فایل نصبی آن نیز دسترسی پیدا کرد .

به دلیل آشوب های پس از انتخابات امریکا ، شبکه اجتماعی پارلر از 10 ژانویه 2021 از روی سرور های آمازون پاک شده است .

دانلود برنامه پارلر
دانلود برنامه پارلر

نصب برنامه پارلر

عضویت در پارلر اکنون ممکن نیست ولی به زودی نسخه وب پرلر در دسترس کاربران قرار میگیرد .

در صورتی که شما فایل نصبی پارلر را داشته باشید پس از نصب با باز کردن برنامه صفحه زیر را مشاهده می‌کنید که با انتخاب Agree ساخت حساب کاربری را آغاز میکنید :

نصب پارلر
نصب پارلر

در این مرحله یک فرم ایمیل ، شماره موبایل و رمز از شما دریافت میکند . شماره موبایل خود را با کد +۹۸ و بدون صفر ابتدایی وارد کنید .

برای انتخاب رمز باید از 8 کاراکتر استفاده کنید و همچنین حروف بزرگ و کوچک و یک کاراکتر دیگر مانند  !@#$%^&*)( باید در رمز شما استفاده شود .

توجه داشته باشید رمز را باید در دو قسمت کاملا یکسان وارد کنید .

فرم ثبت نام پارلر
فرم ثبت نام پارلر

پس از وارد کردن اطلاعات دکمه Submit را کلیک کنید .

پس از این مرحله یک کد برای شما پیامک می‌شود که باید در کادر مورد نظر وارد نمائید .

اکنون تقریبا ثبت نام شما انجام شده و سایر مراحل را با زدن Skip میتوانید رد کنید .


ولاگ چیست ؟
واینر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir