نظرات استفاده کنندگان سرویس سینی برنز ورکاده در این صفحه گردآوری میشود . شما نیز در صورت تجربه استفاده از این سرویس سینی را داشته اید در پایین مطلب نظر خود را ثبت نمائید . ( نظرات استفاده کنندگان سینی ورکاده )

سرویس سینی ورکاده
سرویس سینی ورکاده

سینی ورکاده

سینی های ورکاده در دو مدل گرد و چهارگوش از جنس برنز تولید می‌شود . این سینی ها در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ و به صورت سرویس های 2 و 3 پارچه عرضه می‌شود .

سینی ورکاده
سینی ورکاده

توضیحات سازنده سینی ورکاده

سرویس سینی برنزی ورکاده دارای سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ است تا شما در هر لحظه بر حسب نیاز بتوانید از سایزهای مختلف استفاده کنید و از طرفی جنس ورق سینی آبکاری شده اس تی است که رنگ برنز آنتیک دارد تا علاوه بر درخشندگی خود از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد زیبایی و کیفیت دو فاکتوری است که ورکاده برای این سینی در اولویت قرار داده است.

سینی برنزی ظاهر آشپزخانه شما را آراسته میکند و شما را به عنوان یک فردی که به زیبایی و جذابیت آشپزخانه اهمیت می دهد مشخص میکند. یکی از ضروری ترین لوازم به هنگام پذیرایی سینی است اما در بازار تنوع بیشمار سینی، شما را احتمالا به هنگام خرید سردرگم میکند. در نظر داشتن این نکته که چه ویژگی هایی باید از یک سینی توقع داشت بسیار به راحتی انتخاب ما کمک میکند.

سینی وسیله ای است چه خانم های خانه دار چه عروس خانم ها علاقه وافری به خرید آن برای تغییرات در ظروف خود دارند. در ادامه سعی شده نکات جامعی که به هنگام خرید سینی احتیاج پیدا میکنید گردآوری کنیم .

سوالات متداول سرویس سینی ورکاده

قیمت سرویس سه پارچه سینی گرد ورکاده چقدر است ؟

سرویس سینی برنزی سه پارچه گرد ورکاده اکنون با قیمت 249 هزار تومان می‌باشد .

قیمت سرویس دو پارچه سینی چهارگوش ورکاده چقدر است ؟

سرویس سینی برنزی دو پارچه چهارگوش ورکاده اکنون با قیمت 168 هزار تومان می‌باشد .

شماره پیامک خرید سینی ورکاده چند است ؟

عدد 3 را به شماره 10001535 پیامک کنید .

شماره شرکت ورکاده چند است ؟

02191008024 شماره پشتیبانی شرکت ورکاده

سرویس بلور ورکاده

معنی واژه ورکاده

روستای ورکاده روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل در استان مازندران ایران. این روستا در دهستان پائین خیابان لیتکوه قرار گرفته است . دشت های سرسبز و گلزار های بهاری به روستای ورکاده جلوه ی خاصی بخشیده است ، افرادی که برای یکبار پا به این روستای زیبا گذاشته اند حتما از زیبایی ها و فضای آرامش بخش آن برای دیگران تعریف کرده اند.

👇👇نظر و تجربیات خود در مورد سینی ورکاده را در قسمت نظرات ثبت کنید 👇👇

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 281

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir