مجموعه ای از نمونه نامه درخواست افزایش حقوق در این صفحه گردآوری شده است، امیدواریم برای مقاصد مورد نظر شما مفید و موثر باشند. سعی شده است تنوع کافی در نمونه نامه ها وجود داشته باشد .

متن نامه افزایش حقوق
متن نامه افزایش حقوق

نوشتن نامه درخواست افزایش حقوق می‌تواند راهی مؤثر برای نشان دادن تعهد شما به کارتان و درخواست رسمی برای افزایش حقوق باشد. در اینجا نکاتی برای نوشتن نامه درخواست افزایش حقوق ارائه می‌شود:

مواردی که باید قبل از نوشتن نامه در نظر بگیرید:

  • عملکرد خود را ارزیابی کنید: قبل از نوشتن نامه، عملکرد خود را در طول سال گذشته ارزیابی کنید. به دستاوردها، ابتکارات و تعهد خود به کارتان فکر کنید.
  • تحقیق کنید: حقوق و مزایای متوسط ​​برای موقعیت شغلی خود را در منطقه خود تحقیق کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا یک درخواست واقع‌بینانه داشته باشید.
  • محدودیت‌های بودجه شرکت را در نظر بگیرید: در حالی که تحقیق در مورد حقوق متوسط ​​مهم است، به یاد داشته باشید که شرکت شما ممکن است محدودیت‌های بودجه‌ای داشته باشد.
  • اعتماد به نفس داشته باشید: هنگام نوشتن نامه، لحنی قاطع و مثبت داشته باشید.

نکات نگارشی:

  • نامه را کوتاه و مختصر نگه دارید.
  • از لحنی رسمی و مودبانه استفاده کنید.
  • از غلط‌های نگارشی و املایی خودداری کنید.
  • قبل از ارسال نامه، آن را به دقت بررسی کنید.

نمونه نامه درخواست افزایش حقوق

جناب آقای / سرکار خانم ….

رییس محترم ……..

موضوع : تقاضای  افزایش حقوق

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار آن مقام محترم می رساند نظر به افزایش حقوق کارکنان در سال جدید ، تا کنون حقوق اینجانب افزایشی نداشته است.

لذا از آن مقام محترم تقاضا دارم درصورت صلاحدید دستورات لازم درخصوص افزایش حقوق اینجانب را به امور اداری صادر فرمایند.

پیشاپیش از بذل محبت و همکاری صمیمانه جنابعالی  کمال تشکر را داشته و امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و مدیریت مدبرانه حضرتعالی و تلاش تمامی همکاران گرامی در رسیدن به اهداف عالیه شرکت موفقیت روز افزون حاصل گردد.

امضا / نام نام خانوادگی


جناب آقای/خانم [نام مدیر]

با سلام و احترام

موضوع: درخواست افزایش حقوق

با کمال افتخار، در طول [مدت زمان] گذشته در [نام شرکت] مشغول به کار بوده‌ام و همواره تلاش نموده‌ام تا با تعهد و پشتکار، وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهم و در راستای تحقق اهداف شرکت گامی مؤثر بردارم.

در طی سال گذشته، مفتخرم که به [شرح دستاوردها و ابتکارات] دست یافته‌ام. همچنین تعهد خود را به کارم با [شرح تعهدات] نشان داده‌ام.

با عنایت به عملکرد اثربخش و تعهد مستمر اینجانب، تقاضا دارم که حقوق من به میزان [مبلغ افزایش حقوق مورد نظر] افزایش یابد.

از توجه و عنایت شما سپاسگزارم و امیدوارم با تداوم همکاری و تعامل سازنده، شاهد پیشرفت روزافزون شرکت باشیم.

با احترام [نام شما]

متن درخواست افزایش حقوق

جناب آقای فلانی

رییس محترم ……..

موضوع : درخواست افزایش حقوق

با سلام و احترام

بدینوسیله ضمن تبریک سال نو و آرزوی شادباش برای جنابعالی و خانواده محترم به استحضار آن مقام محترم می رساند؛ اینجانب کارمند بخش خدمات هستم که از تاریخ ../../.. مشغول بکار می‌باشم و طی این مدت با صداقت و پشتکار سعی در انجام تمام امور محوله بنحو شایسته داشته‌ام تا بتوانم رضایت مسئولین محترم را جلب نمایم.

نظر به افزایش هزینه ها و تورم در سال گذشته و سال جاری و به جهت دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر از آن مقام محترم تقاضا دارم درصورت صلاحدید دستورات لازم درخصوص افزایش حقوق اینجانب را به واحد امور کارکنان صادر فرمایند.

پیشاپیش از بذل محبت و مساعدتهای صمیمانه جنابعالی  کمال تشکر را داشته و آرزوی توفیق روز افزون حضرتعالی و دیگر مسوولین محترم را از خداوند متعال خواستارم.

با تشکر و امضا

درخواست رسمی افزایش حقوق

جناب آقای ……..
مدیریت محترم شرکت ……..

با سلام و عرض ادب
ضمن تشکر و قدردانی از محبت‌های بی دریغ و همیشگی جنابعالی، به استحضار می‌رساند، افزایش روز افزون نرخ تورم و تحمیل آن به پیکر قشر حقوق بگیر، تناسب دخل و خرج خانواده را به نحوی بر هم ریخته که به هیچ عنوان دریافتی جاری حداقل نیازهای اولیه را نیز تامین نمی‌نماید.

لذا خواهشمند است با توجه به این که اینجانب منبع درآمد دیگری غیر از این شرکت برای تامین معاش خود ندارم، عنایت فرموده دستور تجدید نظر در حقوق دریافتی بنده را امر به ابلاغ فرمایید. باشد که این لطف جنابعالی، دلگرمی پشتکار و ارتباط خوب مرا با این مجموعه چندین برابر نماید.

تشکر و امضا

متن درخواست افزایش حقوق کارمند

جناب آقای / سرکار خانم ……

مدیر محترم ………

موضوع : درخواست افزایش حقوق

با سلام

احتراما به استحضار می‌رساند، با توجه به اینکه جناب آقای ……… که هم اکنون بعنوان ………… در واحد ……………. مشغول انجام وظیفه می‌باشند از حقوق و مزایای مناسبی برخوردار نیستند. لذا با توجه به سابقه کار ایشان و رضایت از عملکرد ایشان، از آن مقام محترم تقاضا دارم تا درصورت صلاحدید درخصوص افزایش حقوق ایشان دستورات لازم را صادر فرمایید.

با تشکر و سپاس

نامه برای افزایش حقوق در سال جدید

موضوع: درخواست افزایش حقوق

جناب آقای/خانم [نام مدیر]

با سلام و احترام

همانطور که مطلع هستید، سال جدید فرا رسیده و فرصتی برای ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سال گذشته و تعیین اهداف جدید برای سال پیش رو است.

در سال گذشته، من با تلاش و تعهد خود به وظایف محوله، به طور مداوم به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافتم که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنم:

  • [مورد اول از دستاوردهایتان را ذکر کنید]
  • [مورد دوم از دستاوردهایتان را ذکر کنید]
  • [مورد سوم از دستاوردهایتان را ذکر کنید]

علاوه بر موارد ذکر شده، من در طول سال گذشته با ارتقای مهارت‌های خود در زمینه‌های [ذکر مهارت‌های جدید]، سهم بسزایی در ارتقای [ذکر شاخص‌های مرتبط با کارتان] داشته‌ام.

با توجه به عملکرد قوی و تعهد من به شرکت، تقاضا دارم که حقوق من در سال جدید [میزان افزایش حقوق درخواستی] افزایش یابد.

اطمینان دارم که با افزایش حقوق و انگیزه مضاعف، در سال جدید نیز با تلاش و پشتکار خود به نفع شرکت گام برداشته و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود.

با تشکر

نام و نام خانوادگی

تاریخ

نامه برای افزایش حقوق به دلیل تورم

تاریخ: 1403/03/25

نام و نام خانوادگی: [نام خود را اینجا بنویسید]

سمت: [سمت خود را اینجا بنویسید]

نام شرکت: [نام شرکت خود را اینجا بنویسید]

جناب آقای/خانم [نام مدیر خود را اینجا بنویسید]

مقام محترم [سمت مدیر خود را اینجا بنویسید]

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می‌رساند که با توجه به افزایش روزافزون نرخ تورم در سال‌های اخیر، قدرت خرید حقوق دریافتی بنده به طور قابل توجهی کاهش یافته است. به طوری که در حال حاضر، تامین نیازهای اولیه زندگی برای من و خانواده‌ام با دشواری همراه شده است.

با توجه به سابقه کار و تعهدی که به این شرکت دارم، تقاضا دارم که حقوق دریافتی بنده به میزان [میزان افزایش حقوق درخواستی را اینجا بنویسید] درصد افزایش یابد.

اطمینان دارم که با افزایش حقوق، شاهد افزایش راندمان و بهره‌وری شرکت خواهیم بود.

با تشکر و قدردانی [نام و نام خانوادگی]

مطالب پیشنهادی

نامه درخواست افزایش حقوق

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 746

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir