مجموعه ی تعبیر خواب خرده شیشه در دهان منابع معتبر در این صفحه قرار داده شده است. در این مجموعه حالت های مخلتف از مشاهده شیشه و وضعیت های گوناگون آن وجود دارد، امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد (تعبیر خواب خرده شیشه در دهان).

خواب خرده شیشه
خواب خرده شیشه

خواب شیشه در دهان

مشاهده خرده شیشه در دهان بطور کلی نماد تنبیه و عذاب دنیایی می‌باشد، هرگاه کسی در دهان شما خرده شیشه بریزد به این تعبیر است که از طریق او دچار عذاب و مصیبتی می‌شوید.

اما اگر خودتان شیشه خرده در دهانتان بریزید به این تعبیر است که بزودی دست به اقدامی خواهید زد که ضرر بزرگی به دنبال خواهد داشت.

آیا خواب شیشه خرده در دهان یک خواب منفی است ?

بله، این خواب به کلی منفی است و در بسیاری از منابع نحس مطلق خوانده شده است.

این خواب نماد جنسیت خاصی است ?

بر اساس آنچه در بیشتر منابع ذکر شده است، این خواب نماد زن پست و حقیر هست.

تعبیر شیشه خرده ابن سیرین

ابن سیرین در باب شیشه خرده در دهان میگوید: شیشه نماد زن پست و بی ارزش است و خرده شیشه در دهان نشانه این است که زنی پست آبروی فرد خواب بیننده را خواهد برد و رسوایی بزرگی به وجود می‌آید.

کتاب رسالت یک رویا

در کتاب رسالت یک رویا تعبیر این خواب را اینگونه آورده اند که عذاب الهی به واسطه اعمال فرد به سراغش خواهد آمد. اگر در دهان خود خون مشاهده کنید فردی که ظاهرا دوست شما است راز های شما را برملا خواهد کرد.

تعبیر خواب خرده شیشه
تعبیر خواب خرده شیشه

خواب جویدن شیشه

جویدن شیشه در عالم خواب به این معنی است که کاری که مدت ها برای آن تلاش کرده اید به شکست و خسارت فراوان ختم می‌گردد. اگر خواب بیننده زن باشد علت شکستش دشمنی دوست و اگر مرد باشد دشمنی خانوادگی علت آن است.

تعبیر خواب خرده شیشه در بدن

باید به اطرافیانتان دقت کنید و آن‌ها را بهتر بشناسید، هر کسی که ادعای دوستی دارد الزاما خیرخواه شما نیست. تعبیر خواب خرده شیشه در بدن این است که از اعتماد بیش از حد ضربه میخورید و زندگی خود را از دست میدهید. مدتی از امورد کاری و خانوادگی خود با دیگران سخن نگویید تا بتوانید فرد بدخواه را پیدا کنید.

خواب خرده شیشه در غذا

به روایت آنلی بیتون نشانه ی مرگ و یا مبتلا شدن به بیماری های ناعلاج و سخت هست دیدن غذا در دهان توام با شیشه تعبیر بسیار نحس و بدی دارد.

در تعبیر معبرین شرقی نیز این خواب بسیار بد توصیف شده است، توصیه می‌شود با پرداخت صدقه و قربانی کردن، دفع بلا کنید.

تعبیر راه رفتن روی خرده شیشه

این خواب به این معنی است که در راه زنگی با سختی های زیادی مواجه خواهید شد و علت این سختی ها صرفا تنبلی در گذشته است، باید از همین امروز با تلاش بسیار زیاد گذشته را جبران کنید.

خواب خرد شدن شیشه

خرد شدن و یا شکستن شیشه در خواب نشانه مرگ زود هنگام است، اگر در خواب تنها باشید در مورد خودتان صدق میکند ولی اگر در عالم رویا فرد دیگری در زمان شکسته شیشه کنارتان باشد یعنی عمر او به پایان خواهد رسید.

بارش خرده شیشه

اگر در خواب ببینید که از آسمان خرده شیشه میبارد و افراد زخمی می‌شوند، نشانه بیماری است و اگر خرده شیشه ببارد ولی کسی زخمی نشود نشانه مشکل مالی بزرگ است.

خوردن اشیاء شیشه ای

خوردن اشیاء شیشه ای مانند لیوان در خواب علامت خیانت افراد نزدیک به فرد است، اگر در زمان خوردن این اشیاء حلقه ازدواج خود را ببینید این خیانت از سوی همسر یا فرزندان خواهد بود.


مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 120

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir