در این مقاله بیوگرافی سئول این آه را به صورت دقیقی بررسی میکنیم، لطفا در انتها با نظرات خود ما را در بهبود کیفیت این بیوگرافی یاری کنید.

عکس سئول این آه
عکس سئول این آه
نام نام خانوادگی:بنگ یه رین
نام هنری:سول این آه
Seol In-Ah
설인아
تاریخ تولد:۳ ژانویه ۱۹۹۶
۱۳ دی ۱۳۷۴
محل تولد:گیونگی، کره جنوبی
🇰🇷
سن سول این آه:28 سال و 6 ماه
صفحه در IMDB:IMDB
سئول این آه

سول این آه

سول این آه، بازیگر کره‌ای متولد ۳ ژانویه ۱۹۹۶ در گیونگی است. او از سال ۲۰۱۵ فعالیت هنری خود را با بازی در نقش‌های کوچک آغاز کرد و در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ تجربه اجرا را نیز کسب کرد.

این بازیگر با ۱۶۷ سانتیمتر قد و ۵۰ کیلوگرم وزن، در سال ۲۰۲۰ با بازی در سریال «آقای ملکه» (Mr. Queen) به شهرت رسید. او در این سریال نقش یک آشپز سلطنتی در دوره چوسون را ایفا کرد که روحش به بدن یک مرد مدرن منتقل می‌شود.

سول این آه در سال ۲۰۲۲ نیز با بازی در سریال «عشق زیباست، زندگی فوق‌العاده ست» (Beautiful Love, Wonderful Life) به موفقیت‌های خود ادامه داد. او در این سریال نقش یک دختر یتیم را ایفا کرد که با یک مرد ثروتمند ازدواج می‌کند.

این بازیگر جوان که به تازگی ۲۸ ساله شده است، با استعداد و تلاش خود توانسته در مدت کوتاهی به موفقیت دست یابد. او یکی از بازیگران آینده‌دار کره جنوبی محسوب می‌شود.

عکس سلفی سئول این آه
عکس سلفی سئول این آه

خانواده سول این آه

سول این آه، بازیگر کره‌ای، در ۱۳ دی ۱۳۷۴ در گیونگی، کره جنوبی به دنیا آمد. نام اصلی او «بنگ یه رین» است و گاهی او را با نام «سورینا» نیز صدا می‌زنند.

خانواده سول این آه متشکل از پدر، مادر، یک برادر بزرگتر و خودش است. پدر و مادر او از طبقه متوسط جامعه هستند و از مشاغل معمولی روزمره امرار معاش می‌کنند. برادر بزرگتر سول این آه نیز در همان شهر محل زندگی آنها زندگی می‌کند و به عنوان یک مهندس مشغول به کار است.

سول این آه از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در دوران دبیرستان در چندین نمایش مدرسه‌ای بازی کرد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در رشته بازیگری در دانشگاه دونگوک کره جنوبی تحصیل کرد.

او در سال ۲۰۱۵ با بازی در سریال تلویزیونی «مدرسه ۲۰۱۵» به شهرت رسید. پس از آن، در سریال‌های تلویزیونی دیگری مانند «زن قوی دو بونگ سون»، «فردا هم آفتابیه» و «عشق زیباست، زندگی فوق‌العاده است» بازی کرد و به یکی از بازیگران محبوب کره جنوبی تبدیل شد.

سول این آه در حال حاضر یکی از بازیگران پرکار کره جنوبی است و در چندین پروژه تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار است.

سریال های سئول این آه
سئول این آه

تحصیلات سئول این آه

سول این آه در فوریه ۲۰۱۴ از دبیرستان هنرهای هانلیم فارغ التحصیل شد. او سپس به تحصیل رشته بازیگری در موسسه هنر سئول پرداخت و در سال ۲۰۲۲ از این موسسه فارغ التحصیل شد.

سول این آه هنگامی که یک دانش آموز مقطع راهنمایی بود، پس از قبولی در تست به عنوان یک کارآموز خوانندگی در یک کمپانی مشغول به یادگیری مهارت های لازم شد. او در این مدت حتی با عضو گروه کارا، یعنی یونگجی تمرین می کرد.

با این حال، او پس از مدتی تصمیم گرفت که به جای خوانندگی، بازیگری را دنبال کند. او معتقد بود که بازیگری حرفه رویاهای اوست.

آغاز موفقیت ها

سول این آه، بازیگر جوان کره‌ای، با بازی در نقش‌های کوچک در سریال‌های «تهیه‌کنندگان» و «افسانه اوک نیو» در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، اولین تجربه‌های بازیگری خود را کسب کرد. او در سال ۲۰۱۷ با ایفای نقش مکمل در سریال‌های «زن قوی بونگ سون» و «مدرسه»، به موفقیت چشمگیری دست یافت و جایگاه خود را در عرصه بازیگری تثبیت کرد.

حضور سول این آه در فیلم اینترنتی «چشمان بسته» (Closed Eyes) نشان داد که این بازیگر کره ای حتی در قالب آثار کوتاه نیز توانایی درخشش دارد.

بازیگر سئول این آه
بازیگر سئول این آه

شهرت سئول این آه در کره

در سال ۲۰۱۸ با ایفای نقش اصلی در درام «فردا دوباره هوا آفتابی است» به شهرت رسید. او در این درام نقش زنی را بازی می‌کرد که پس از مرگ همسرش، تلاش می‌کند زندگی خود را از نو بسازد. بازی درخشان سول این آه در این درام، او را نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن جدید در جشنواره‌های متعددی کرد و در نهایت، او این جایزه را از آن خود کرد.

سول این آه در سال ۲۰۱۹ نیز در دو پروژه تلویزیونی حضور داشت. او در نقش مکمل درام «بازرس ویژه کار آقای جو» به ایفای نقش پرداخت و در درام «دختر قوی بونگ سون» نیز در نقشی کوتاه ظاهر شد.

اما سال ۲۰۲۰ نقطه عطفی در کارنامه کاری سول این آه بود. او در این سال در نقش اصلی درام پرطرفدار «عشق زیباست، زندگی شگفت‌انگیز است» به ایفای نقش پرداخت. این درام با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد و سول این آه نیز برای بازی در این درام، جایزه تعالی بازیگری را از جشنواره‌های متعددی دریافت کرد.

سول این آه در سال ۲۰۲۲ نیز در درام «یک خواستگاری کاری» به ایفای نقش پرداخت و در سال ۲۰۲۳ نیز در درام «دوران خوش» حضور دارد.

سئول این آه
سئول این آه

شهرت جهانی

سول این آه، بازیگر جوان کره جنوبی، در سال ۲۰۲۰، با ایفای نقش کیونگ سوک در چند قسمت ابتدایی سریال «یادآور جوانی»، به مخاطبان معرفی شد. او با بازی در این نقش، توانایی خود را در ایفای نقش‌های کمدی و درام به نمایش گذاشت و توجه بسیاری از کارگردانان را به خود جلب کرد.

سئول این آه در همان سال، فرصت بازی در نقش اصلی سریال «آقای ملکه» را دریافت کرد. این سریال، یک درام تاریخی و فانتزی بود که در زمان سلسله چوسون اتفاق می‌افتاد. سول این آه در این سریال، نقش کیونگ بونگ هوان، مردی مدرن را بازی می‌کرد که روحش در بدن ملکه سوسیونگ قرار می‌گیرد.

بازی سول این آه در سریال «آقای ملکه»، با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. این سریال، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های کره جنوبی در سال ۲۰۲۰ تبدیل شد و سول این آه را به شهرت جهانی رساند.

پس از موفقیت سریال «آقای ملکه»، پیشنهادات زیادی برای بازی در سریال‌های جدید دریافت کرد. او در نهایت، با بازی در نقش شین ها ری در سریال «خواستگاری کاری»، به اوج شهرت خود رسید. این سریال، یک کمدی عاشقانه بود که در سال ۲۰۲۲ پخش شد و به موفقیت بزرگی دست یافت.

Seol In-ah
Seol In-ah

بازی در موزیک ویدیو

این آه علاوه بر فیلم و سریال های گوناگون، در موزیک ویدیوهای خوانندگان معروف نیز حضور داشته است. از جمله این موزیک ویدیوها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Still از گروه ۲۴K
  • DND از جان پارک
  • To See از لی سونگ ووک
  • Undoable از هان دونگ گون
  • Miss You از Say Yes

مجری‌ گری

سول از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ مجری برنامه Section TV از شبکه MBC بود. در سال ۲۰۱۸، او به عنوان یکی از اعضای ثابت برنامه راز بقای قانون جنگل در مکزیک انتخاب شد.

جوایز و افتخارات

در سال‌های اخیر با ایفای نقش‌های موفق در سریال‌های تلویزیونی، به یکی از محبوب‌ترین بازیگران این کشور تبدیل شده است. او تاکنون جوایز و افتخارات متعددی را از آن خود کرده است.

جوایز بازیگری

  • جایزه بهترین بازیگر زن جدید برای سریال «فردا دوباره هوا آفتابی است» (۲۰۱۸)
  • جایزه تعالی بازیگری برای سریال «عشق زیباست، زندگی فوق العاده است» (۲۰۱۹)
  • نامزدی جایزه بهترین زوج بازیگر به همراه کیم جه یونگ برای سریال «عشق زیباست، زندگی فوق العاده است» (۲۰۱۹)

جوایز دیگر

  • جایزه بازیگر تازه کار جشنواره MBC در بخش تلویزیون (۲۰۱۷)
  • نامزدی جایزه بهترین نقش مکمل برای سریال «بازرس ویژه کار آقای جو» (۲۰۲۲)
سول این آه
سول این آه

جونگ اون جی

روابط عاشقانه سئول این آه

این هنرمند، علیرغم شایعاتی که در مورد رابطه او با همبازی‌هایش وجود دارد، تاکنون روابط عاشقانه خود را علنی نکرده است. او گفته است که مردی را دوست دارد که شبیه بازیگر چو جین وونگ باشد. این اظهارنظر، این احتمال را تقویت می‌کند که این هنرمند، هنوز مجرد است و به دنبال یافتن عشق حقیقی خود است.

بازیگر سول این آه
روابط عاشقانه سئول این آه

ناگفته‌ها

علاوه بر بازیگری، این هنرمند به سایر حوزه‌ها نیز علاقه دارد. او با خواننده مشهور چونگها رابطه دوستی نزدیکی دارد و از او الگو می‌گیرد. همچنین، طرفدار ورزش فوتبال است و ورزش‌های تکواندو و جوجیتسو را فرا گرفته است. علاقه این هنرمند به سگ‌ها و دیوار نوردی نیز نشان می‌دهد که او فردی اهل ورزش و فعالیت است.

اینستاگرام سئول این آه

برای مشاهده صفحه سئول این آه در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/_seorina/

اینستاگرام سئول این آه
اینستاگرام سئول این آه

بیوگرافی سئول این آه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 47

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir