ویکتوریا بکام ۲۸ فروردین ۱۳۵۳ در هرتفوردشایر – انگلیس به دنیا آمده است، وی همسر دیوید بکام بازیکن مشهور فوتبال می‌باشد. ویکتوریا در بیش از دو دهه فعالیت هنری همواره در صدر خبر ها بوده و یکی از جنجالی ترین زنان جهان است، در ادامه بیوگرافی ویکتوریا بکام را مرور میکنیم.

عکس ویکتوریا بکام
عکس ویکتوریا بکام
نام نام خانوادگی:ویکتوریا کارولین آدامز (پیش از ازدواج)
ویکتوریا کارولین بکام ( پس از ازدواج با دیوید بکام)
Victoria Caroline Beckham
تاریخ تولد:۱۷ آوریل ۱۹۷۴
۲۸ فروردین ۱۳۵۳
سن ویکتوریا بکام:50 سال و 3 ماه
محل تولد:هرتفوردشایر – انگلیس
پدر:آنتونی آدامز
مادر:ژاکلین دورین
خواهر و برادر:لوئیس آدامز (خواهر کوچکتر)
کریستین آدامز (برادر کوچکتر)
وزن:48 کیلوگرم
قد:163 سانتیمتر
همسران:مارک وود (۱۹۸۸ تا ۱۹۹۴)
کوری هایم (1995 تا 1996)
دیوید بکام (از 1997)
فرزندان:بروکلین
رمئو
کروز
هارپر
صفحه در IMDB:IMDB
بیوگرافی ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکام

نام خانوادگی ویکتوریا بکام قبل از ازدواج، آدامز بود. او پس از ازدواج، نام خانوادگی خود را به بکام تغییر داد.

ویکتوریا بکام، خواننده، طراح مد، مدل و تاجر انگلیسی، در ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ در هارلو، انگلستان متولد شد. او در سال ۱۹۹۴ به گروه دخترانه اسپایس گرلز پیوست و به یکی از اعضای محبوب این گروه تبدیل شد. اسپایس گرلز در دهه ۱۹۹۰ به یکی از موفق‌ترین گروه‌های موسیقی جهان تبدیل شد و بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آلبوم هایش در سراسر جهان فروخت.

دیوید بکام و ویکتوریا بکام
دیوید بکام و ویکتوریا بکام

فرزندان ویکتوریا بکام

ویکتوریا و دیوید بکام در مجموع چهار فرزند دارند که سه پسر و یک دختر هستند. بروکلین، پسر بزرگ خانواده، در سال ۱۹۹۹ به دنیا آمد. رومئو، پسر دوم خانواده، در سال ۲۰۰۲ به دنیا آمد. کروز، پسر سوم خانواده، در سال ۲۰۰۵ به دنیا آمد. هارپر، دختر خانواده، در سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد.

فرزندان ویکتوریا بکام
فرزندان ویکتوریا بکام

اولین تک آهنگ

“بکام، اولین تک آهنگ انفرادی خود را با نام “Out of Your Mind”، در ۱۴ آگوست ۲۰۰۰، با همکاری Dane Bowers و Truesteppers منتشر کرد.”

عصبانیت از دیود بکام

در سال ۲۰۰۵، ویکتوریا بکام در حال آماده شدن برای زایمان پسر سومش، کروز بود. دیوید بکام، همسرش، در آن زمان به دلیل برنامه کاری فشرده، برای انجام یک عکسبرداری تبلیغاتی به خارج از کشور رفته بود.

روزنامه‌ای با عکسی از دیوید در کنار جنیفر لوپز و بیانسه به بیمارستانی که ویکتوریا در آن بستری بود، رسید. ویکتوریا از دیدن این عکس بسیار عصبانی شد. او در حالی که درد زایمان را تحمل می‌کرد، به دیوید گفت: «تو یک عکسبرداری لعنتی با جنیفر لوپز داری که زیباست و قصد زایمان هم ندارد؟! من در حال زایمان هستم و تو اینجا نیستی!»

ویکتوریا پس از انجام عمل سزارین، همچنان از دیوید عصبانی بود. او می‌گوید: «من در اتاق عمل دراز کشیده بودم و احساس زیبایی نمی‌کردم. شخصی صفحه اول روزنامه را به من نشان داد که تصویری زیبا از دیوید بین جنیفر لوپز و بیانسه بود. تیتر روزنامه این بود: «پوش (لقب ویکتوریا) چه می‌گوید؟»

ویکتوریا در پاسخ به این تیتر گفت: «پوش عصبانی است!»

پشیمان از عمل جراحی

ویکتوریا گفت: «دخترم گاهی از ظاهرش ناراضی است. به او می‌گویم که شکاف میان دندان‌هایش یا خال‌های صورتش زیبایی او را دوچندان می‌کند. سیدنی کرافورد، سوپر مدل مشهور، هم خالی روی صورتش دارد که به شهرتش کمک کرده است.»

ویکتوریا ادامه داد: «اگر صادقانه بگویم، پشیمانم که پروتز سینه گذاشتم. دوست دارم تجربه‌هایم را با دخترم در میان بگذارم، اما هنوز زمانش نرسیده است.»

ویکتوریا بکام و دخترش
ویکتوریا بکام و دخترش

خیانت دیوید بکام

سال 2003 زمانی که دیوید بکام به تنهایی در اسپانیا زندگی میکرد با مدیر برنامه هایش «ربکا لوس» وارد رابطه شد، در آن زمان ویکتوریا به دلیل تحصیل بچه هایشان در مدرسه، تصمیم گرفته بود در انگلیس بماند و همین موضوع زمینه خیانت را برای دیوید فراهم آورد.

ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، برای اولین بار از احساسش پس از مطلع شدن از رابطه همسرش با ربکا لوس در سال ۲۰۰۳ صحبت کرده است.

خانم بکام در مصاحبه‌ای با یک مستند تلویزیونی گفت: «ماه‌های پس از آن اتفاق، سخت‌ترین بخش زندگی من بود. احساس می‌کردم دنیا روی سرم خراب شده است.»

او افزود: «با خشم و ناامیدی زیادی دست و پنجه نرم می‌کردم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم.»

خانم بکام گفت که در نهایت تصمیم گرفت برای حفظ خانواده‌اش، به رابطه خود با دیوید ادامه دهد.

او گفت: «ما برای یکدیگر ارزش قائل هستیم و می‌خواهیم خانواده‌مان را حفظ کنیم.»

خبرساز ترین زن جهان

سال 2003 پس از برملا شدن ماجرای خیانت دیوید بکام، ویکتوریا بکام خبرساز ترین زن جهان شد زیرا تمام رسانه های سیاسی، ورزشی، فرهنگی و… در سراسر جهان این موضوع را پیگیری کردند و در پایان سال مجله «فوربس» اعلام کرد او رکورد خبر در سطح جهان را به دست آورده است.

همسر ویکتوریا بکام
همسر ویکتوریا بکام

هدیه جاستین بیبر برای ویکتوریا بکام

جاستین بیبر، خواننده مشهور کانادایی، به تازگی یک جفت دمپایی یاسی بنفش با حیوانات کارتونی تزئین شده از برند خودش، Drew House، را به عنوان هدیه برای ویکتوریا بکام، همسر ۴۷ ساله دیوید بکام، فرستاد.

ویکتوریا بکام، طراح مد مشهور، عکس این دمپایی ها را در استوری اینستاگرام خود قرار داد و در یک نظرسنجی از دنبال کنندگانش پرسید که آیا او باید این دمپایی ها را بپوشد یا نه.

نتایج نظرسنجی نشان داد که ۴۳ درصد از دنبال کنندگان ویکتوریا بکام فکر می کنند او باید این دمپایی ها را بپوشد.

ویکتوریا بکام در واکنش به این نظرسنجی نوشت:

“این لطفت رو میرسونه، اما فکر میکنم ترجیح میدم بمیرم تا اینکه اون دمپایی ها رو بپوشم. به هر حال ممنون جاستین.”

هدیه جاستین بیبر برای ویکتوریا بکام
هدیه جاستین بیبر برای ویکتوریا بکام

اینستاگرام ویکتوریا بکام

برای مشاهده صفحه ویکتوریا بکام در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/victoriabeckham/

اینستاگرام ویکتوریا بکام
اینستاگرام ویکتوریا بکام

نکات جالب در مورد ویکتوریا بکام

  • زمانی که در آمریکا ساکن شد با کیتی هولمز دوست شد.
  • سارقان در مارس 2022 به خانه ویکتوریا و دیوید بکام در لندن نفوذ کردند و هزاران دلار از اموال آنها را سرقت کردند. این زوج در آن زمان در خانه بودند و با وحشت شاهد سرقت اموال خود بودند.
  • او در اکتبر 2022 خالکوبی خود را که در مورد حروف اول همسرش دیوید بکام بود، از مچ دست پاک کرد.
قد ویکتوریا بکام
قد ویکتوریا بکام

آزار پس از کارت قرمز

کارت قرمز دیوید بکام در جام جهانی 1998 در بازی با آرژانتین 🇦🇷، نه تنها برای او، بلکه برای همسرش ویکتوریا نیز تبعات ناگواری داشت. او پس از آن مورد تهدید و آزار قرار گرفت. ویکتوریا بکام می‌گوید: «هنوز دوست دارم کسانی که همسرم را آزار می‌دادند بکشم. این اتفاقات واقعا غیرقابل باور بود.»

تظاهر به فقر

در بخشی از مستند چهار قسمتی نتفلیکس در مورد دیوید و ویکتوریا بکام، ویکتوریا قصد داشت دوران کودکی خود را همراه با فقر و سختی ترسیم کند، دیوید بکام از او میپرسد بابات تو را با چه ماشینی به مدرسه میبرد؟

ویکتوریا با طفره رفتن در نهایت میگوید: خب آره با رولزرویس…

دختر ویکتوریا بکام
دختر ویکتوریا بکام

بیوگرافی ویکتوریا بکام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 45

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir