ستاره جیریایی، نامی آشنا برای مخاطبان رسانه ملی، که سال‌ها به عنوان مجری و گوینده خبر، در قاب تلویزیون ظاهر شده است. در این مطلب، نگاهی به بیوگرافی، سوابق شغلی و اقدامات قابل توجه ایشان می‌اندازیم.

ویکی پدیا ستاره جیریایی
ستاره جیریایی
ستاره جیریایی
ستاره جیریایی
نام نام خانوادگی:ستاره جیریایی
Setare Jiriyaei
تاریخ تولد:10 دی 1368
 December 31, 1989
سن ستاره جیریایی:34 سال و 4 ماه
محل تولد:تهران
وضعیت تاهل:متاهل
بیوگرافی ستاره جیریایی و همسرش
حجاب ستاره جیریایی
حجاب ستاره جیریایی

ستاره جیریایی

ستاره جیریایی، متولد 10 دی 1368 در تهران، مجری و گوینده خبر صدا و سیما است. او از سال 1384 تاکنون در این عرصه فعالیت می‌کند و در این مدت، تجارب ارزشمندی کسب کرده است.

تحصیلات و آغاز فعالیت

جیریایی دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی است. او فعالیت خود را از سال 1384 با گویندگی در رادیو آغاز کرد و پس از آن، به عنوان مجری در برنامه‌های مختلف خبری و فرهنگی صدا و سیما حضور پیدا کرد.

سلفی ستاره جیریایی
سلفی ستاره جیریایی

ستاره جیریایی، مجری اخبار جوانه‌ها

جیریایی با لحن صمیمی و چهره‌ای شاداب، به یکی از مجریان محبوب صدا و سیما تبدیل شده است. او در اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله “اخبار جوانه ها”، “صبح بخیر ایران” و “ایران امروز” توانایی خود را به اثبات رسانده است.

ستاره جیریایی، با مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی، در کسوت مجری اخبار جوانه‌ها، حضوری پررنگ در دنیای خبرنگاری دارد. او که از دوران مدرسه با دنیای خبر و گزارش عجین شده بود، امروزه به عنوان خبرنگاری با حجاب و حرفه‌ای، تجارب خود را به اشتراک می‌گذارد. خواهر سحر جیریایی، با تعهد و پشتکار مثال‌زدنی، پله‌های ترقی را در این عرصه طی کرده و به عنوان یک مجری خبری توانمند، نام خود را در میان مخاطبان جاودانه کرده است.

اخبارگو ستاره جیریایی
اخبارگو ستاره جیریایی

از سال 1390 به طور حرفه ای در “اخبار جوانه ها” به عنوان دبیر، گزارشگر و گوینده مشغول به کار هستم. ماهیت شغل من به گونه ای است که ساعت کاری مشخصی ندارد و هر زمان که نوبت برنامه من باشد، باید برای پوشش خبری اعزام شوم.

ازدواج و زندگی شخصی

ستاره جیریایی در سال 1394 با سید محمد حسینی، خبرنگار و مجری صدا و سیما، ازدواج کرد.

ستاره جیریایی، مجری محبوب صدا و سیما، در اول اردیبهشت 1398 زندگی مشترک خود را آغاز کرد. او با انتشار عکس‌هایی در اینستاگرام، خبر ازدواجش را به طور رسمی به اطلاع دنبال کنندگانش رساند.

بر اساس این عکس‌ها، مراسم عقد این مجری جوان در حرم امامزاده صالح (ع) برگزار شده است.

جیریایی در توضیح این عکس‌ها نوشت: “وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَكُم مِّنْ أَنفُسِكُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْكُنُوا إِلَيْهَا وَجَعَلَ بَيْنَكُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً إِنَّ فِی ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ.”

(و از نشانه های او این است که همسرانی از جنس خودتان برای شما آفرید تا در کنار آنان آرامش یابید و در میانتان مودت و رحمت قرار داد. در این نشانه هایی است برای گروهی که تفکر می کنند!)

بسیاری از چهره‌های شناخته شده و مردم عادی در فضای مجازی به جیریایی تبریک گفتند و برای او و همسرش آرزوی خوشبختی کردند.

در خط مقدم جبهه مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز!

سال‌ها در بخش شهری خبرگزاری تهران مشغول به کار بودم و گزارش‌های متعددی از تخلفات ساختمانی و فساد در این حوزه تهیه می‌کردم. طبیعتاً این گزارش‌ها به مذاق متخلفان خوش نمی‌آمد و بارها مورد تهدید و ارعاب قرار می‌گرفتم. اما من این چالش‌ها را جزئی از سختی‌ها و استرس‌های شغل خبرنگاری می‌دانستم و مصمم بودم به رسالت خود در آگاهی‌رسانی به مردم ادامه دهم.

عکس ستاره جیریایی
عکس ستاره جیریایی

چطور برای بچه‌ها خبر بنویسیم؟

نوشتن خبر برای کودکان کار آسانی نیست. برای اینکه آنها بتوانند خبر را متوجه شوند، باید با زبانشان آشنا باشیم و از کلمات و جملات سخت و پیچیده استفاده نکنیم. دنیای بچه‌ها ساده‌تر است، پس باید خبر را هم به زبانی ساده و روان بنویسیم تا بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. در غیر این صورت، از بخش خبری دلزده می‌شوند و دیگر به آن توجهی نمی‌کنند.

ستاره جیریایی مجری
ستاره جیریایی مجری

محبوبیت اخبار جوانه ها در بین دانش آموزان

چهره من در بین دانش آموزان شناخته شده است و در خارج از محیط مدرسه نیز با محبت و احترام با من برخورد می‌کنند. دانش آموزان من را به نوعی محرم خود می‌دانند و خواهان مطرح شدن مسائل مدرسه، رقابت‌های هنری و ورزشی و سایر موضوعات مرتبط با تحصیل خود در برنامه اخبار جوانه ها هستند. این استقبال گرم نشان می‌دهد که اخبار جوانه ها برای دانش آموزان اهمیت دارد و به طور گسترده دیده می‌شود.

اخبار جوانه ها ستاره جیریایی
اخبار جوانه ها ستاره جیریایی

اینستاگرام ستاره جیریایی

جهت مشاهده صفحه ستاره جیریایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/3tare.tv

اینستاگرام ستاره جیریایی
اینستاگرام ستاره جیریایی
بیوگرافی ستاره جیریایی
بیوگرافی ستاره جیریایی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 45

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir