مهسا طهماسبی آبان سال ۷۲ در شهر کرج به دنیا آمده ، برادر زاده همسر فرهاد آئیش خانم مائده طهماسبی است ، در رشته تئاتر گرایش عروسکی لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده است . ( بیوگرافی مهسا طهماسبی + حواشی و اینستاگرام )

سلفی مهسا طهماسبی
سلفی مهسا طهماسبی
مهسا طهماسبی
مهسا طهماسبی

بیوگرافی مهسا طهماسبی

نام نام خانوادگیمهسا طهماسبی
تاریخ تولد۹ آبان ۱۳۷۲
October 31, 1993
سن مهسا طهماسبی30 سال و 6 ماه
محل تولدکرج 
مدرک تحصیلیکارشناسی تئاتر عروسکی
وضعیت تاهلمتاهل
همسرامید سرچمی (۱ تیر ۱۴۰۰)
فرزندلئا سرچمی
قد۱۶۹ سانتیمتر
بیوگرافی مهسا طهماسبی + حواشی و اینستاگرام

قد مهسا طهماسبی
قد مهسا طهماسبی

همسر مهسا طهماسبی

مهسا طمهماسبی در 19 دی ماه 1399 در سن 27 سالگی با انتشار متنی عاشقانه، خبر نامزدی خود با امید سرچمی را به طور رسمی به اطلاع هوادارانش رساند.

یک سال پس از این اتفاق فرخنده، در اول تیرماه 1400، این زوج عاشق پیشه جشن پیوند خود را برگزار کردند و آغاز زندگی مشترکشان را جشن گرفتند.

عکس همسر مهسا طهماسبی
عکس همسر مهسا طهماسبی
همسر مهسا طهماسبی
همسر مهسا طهماسبی

حاصل این ازدواج موفق، دختری به نام لئا سرچمی است که در شهریور ماه 1401 چشم به جهان گشود و شور و نشاط را به زندگی این خانواده جوان هدیه داد.

فرزند مهسا طهماسبی
فرزند مهسا طهماسبی

مدرسه

زمانی که مدرسه میرفته در مقطع راهنمایی وقت ازاد خود را به تئاتر و فیلم سازی میپرداخته و از آن دوران علاقه مند به بازیگری بوده است .

عمه

می گوید برای پذیرش نقش حتما با عمه و شوهر عمه خود مائده طهماسبی و فرهاد آئیش مشورت میکند و بدون پرسیدن نظر آنان کاری را قبول نخواهد کرد .

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی
فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

جراح

مهسا دبیرستان را در مدرسه ی فرزانگان خوانده و رشته تجربی ، می خواسته جراح قلب شود اما قبل از رفتن به دانشگاه تصمیم میگیرد که فقط هنر بخواند و می گوید در غیر این صورت ترک تحصیل میکرده است .

ورزش

از نوجوانی به شکل حرفه ای بسکتبال بازی میکرده و همچنین هندبال ، ولی در والیبال موفق نبوده زمانی هم فوتبال بازی میکرده و به دلیل قد بلندش دروازبان بوده اما اینک تنها در رشته بدنسازی ورزش میکند .

مهسا طهماسبی خندوانه
مهسا طهماسبی خندوانه

والدین

او پدر و مادر جوانی دارد ، به گونه ای که به ۵۰ سالگی هم نرسیده اند ، رابطه خوبی با آنها داشته و نظرش این است که به خوبی درکش میکنند .

مادر مهسا حسابدار است ، در ۱۷ سالگی با خانواده ی خود صحبت میکند و با موافقت آنها به سمت هنر میرود .

نقش مورد علاقه

طهماسبی میگوید : کار کمدی سخت است ، مخصوصا اگر شما کمدین نباشی برایت سخت تر شده ولی با همه این وجود جذاب است .

کشش به سمت درام و اجتماع

گرچه تجربه ژانر کمدی برایم جذاب و دلنشین بود، اما علاقه اصلی من به سمت ژانر درام و فیلم‌ها و سریال‌های اجتماعی و جدی گرایش دارد.

بازی در نقش‌های کمدی، به خصوص برای کسی که کمدین ذاتی نباشد، چالش سختی است. در واقع، خنداندن مردم در جامعه ما به مراتب دشوارتر از گریاندن آنهاست.

فرهاد آئیش

مهسا می گوید با پارتی بازی وارد این حرفه نشده و فرهاد آئیش شوهر عمه ی وی فقط در حد معرفی او را به آقای سامان مقدم پیشنهاد داده و همین موجب بازی او در سریال « دیوار به دیوار » می شود ، می گوید خیلی وقت ا بوده که توسط ایشان به دیگران معرفی شده است ولی پس از تست مورد قبول واقع نمیگردید .

عکس مهسا طهماسبی
عکس مهسا طهماسبی

اولین کار ها

نخستین کار تلویزیونی او سریال « دیوار به دیوار » ساخته امان مقدم است ، پیش از آن در زمان دانشگاه دو فیلم سینمایی در ایران بازی کرده و یک فیلم هم ساخته مشترک کشور فرانسه و ایران برای شبکه آرته بازی کرده بود .

اینستاگرام مهسا طهماسبی

https://www.instagram.com/mahsatahmasebi.official

اینستاگرام مهسا طهماسبی
اینستاگرام مهسا طهماسبی

اهمیت تناسب اندام و صدا در بازیگری

درست است که در ایران، جذابیت ظاهری در انتخاب بازیگران نقش پررنگی دارد، اما این تنها فاکتور کلیدی برای موفقیت در این عرصه نیست. در دنیای حرفه‌ای بازیگری، علاوه بر چهره، فاکتورهای دیگری مانند تناسب اندام و صدا نیز از اهمیت بسزایی برخوردارند و می‌توان آن‌ها را به عنوان ارکان اصلی بازیگری در نظر گرفت.

بازیگری که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهد، نه تنها در طول اجرا چابک‌تر و انرژیک خواهد بود، بلکه می‌تواند نقش‌های مختلف را با ظرافت بیشتری به تصویر بکشد. این موضوع به خصوص در ژانرهای اکشن و یا نقش‌هایی که نیازمند تحرک فیزیکی بالا هستند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علاوه بر این، صدا نیز ابزاری قدرتمند در اختیار بازیگر است که می‌تواند به انتقال حس و احساسات به مخاطب کمک کند. یک بازیگر با صدایی رسا، گیرا و احساس‌برانگیز می‌تواند به راحتی با مخاطب ارتباط برقرار کند و او را تحت تاثیر قرار دهد.

مهسا طهماسبی دیوار به دیوار
مهسا طهماسبی دیوار به دیوار

رویای مادر شدن

از همان دوران کودکی، رویای مادری در سر داشتم. آرزوی من این بود که اولین فرزندم دختر باشد و فاصله سنی کمی با او داشته باشم. و حالا، درست یک سال بعد، این آرزوی دیرینه من به حقیقت پیوسته است و من صاحب دختری نازنین شده‌ام.

هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند حس خوشبختی و شانس و اقبال من را در این لحظه بیان کند. من خوش‌شانس‌ترین و خوشبخت‌ترین مادر دنیا هستم و از صمیم قلب به خاطر این نعمت بزرگ سپاسگزارم.

مهسا طهماسبی و برادرش
مهسا طهماسبی و برادرش

نقش سهیلا در سریال “برف بی صدا می بارد”

“برف بی صدا می بارد”، سریال درام اجتماعی به کارگردانی پوریا آذربایجانی، که حال و هوای دهه 1360 را روایت می‌کند، با 250 قسمت، لقب بلندترین سریال پس از انقلاب را از آن خود کرد.

بازیگران نامداری همچون آتیلا پسیانی، امید روحانی، الیکا عبدالرزاقی، پانته‌آ سیروس، پوریا پورسرخ، پوریا شکیبایی، مینا وحید، فرهاد آئیش و مهسا طهماسبی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

مهسا طهماسبی در این سریال، نقش “سهیلا” دختر کوچک خانواده را بازی می‌کند و با عمه و شوهر عمه‌اش (فرهاد آئیش و مائده طهماسبی) هم‌بازی است. داستان این سریال حول محور “نسرین” و خواهرش می‌چرخد که در تدارک مراسم ازدواج خود هستند، اما با افزایش حملات هوایی و دسیسه‌های برخی افراد، زندگی‌شان دستخوش چالش‌ها و فراز و نشیب‌هایی می‌شود.

مهسا طهماسبی در فیلم قانون مورفی

مهسا طهماسبی در فیلم “قانون مورفی”، به کارگردانی رامبد جوان، در نقش “مهسا” ظاهر می‌شود. این فیلم کمدی-اکشن، داستان “فرخ” (امیر جدیدی) را دنبال می‌کند که پس از اخراج از اداره پلیس، با چالش‌هایی نظیر تهیه جهیزیه خواهر و پرداخت مهریه همسرش روبرو می‌شود. در بحبوحه این مشکلات، دختر دوست ثروتمند فرخ به نام “بهمن” (امیر جعفری) ربوده می‌شود و…

مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی
مهسا طهماسبی فیلم قانون مورفی

مهسا طهماسبی در فیلم دوئت

دوئت، فیلمی عاشقانه محصول سال 1394 به نویسندگی و کارگردانی نوید دانش و تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف، داستانی از عشق و خاطرات را روایت می‌کند.

در این فیلم، شاهد هنرنمایی چهره‌های محبوب سینمای ایران همچون هدیه تهرانی، علی مصفا، نگار جواهریان، پانته‌آ پناهی‌ها، علیرضا آقاخانی، مرتضی فرشباف و مهسا طهماسبی هستیم.

داستان حول محور زنی به نام “مینو” می‌چرخد که به همراه همسرش “حامد” به دیدار زنی به نام “سپیده” می‌روند. سپیده، همکلاسی و رقیب عشقی مینو در دوران دانشگاه بوده است. این ملاقات، سرآغازی برای مرور خاطرات گذشته و باز شدن زخم‌های کهنه‌ای است که هر دو زن را درگیر خود می‌کند.

بازی در سریال کامیون

کامیون، سریال طنز نوروزی 1399 شبکه دو سیما، با هنرنمایی بازیگران مطرحی چون مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، مهسا طهماسبی، گیتی قاسمی و نادر سلیمانی، به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های آن سال تبدیل شد.

در این سریال، مهسا طهماسبی نقش‌آفرینی قابل توجهی داشت و توانست با بازی روان و طنازانه خود، نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

داستان سریال حول محور نادر، یک پیشکسوت فوتبال می‌چرخد که پس از مدتی رانندگی کامیون، با سه دانشجو که توسط صاحبخانه آواره شده‌اند، آشنا می‌شود. این آشنایی، آغاز ماجراهای طنز و سرگرم‌کننده‌ای برای نادر و دانشجویان است.

مهسا طهماسبی و جناب خان
مهسا طهماسبی و جناب خان

بیوگرافی صدف بیوتی + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 246

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir