یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد . وی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی امین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» می باشد .

بیوگرافی کامل یکتا ناصر

نام نام خانوادگی :یکتا ناصر
تاریخ تولد : 12 آبان 1357
November 3, 1978
45 سال و 8 ماه
محل تولد :تهران
همسر :منوچهر هادی
فرزند :سوفیا
قد :163 cm
بیوگرافی کامل یکتا ناصر
یکتا ناصر عکس
یکتا ناصر عکس

صفحه اینستاگرام یکتا ناصر

برای مشاهده صفحه یکتا ناصر در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/yekta_nasser/

خانواده یکتا ناصر

 پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. او در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در آزمون انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

عکس یکتا ناصر
عکس یکتا ناصر

یکتا ناصر پس از بازی در سریال گل های کاغذی ، کماکان فعالیت های خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه هم شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.


همسر و فرزند یکتا ناصر

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران بود. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

خانم ناصر، بازیگر سینما و تلویزیون، در آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام کرد که به مدت ۱/۵ سال است که از همسرش، منوچهر هادی، جدا شده است.

او در این باره گفت: «این موضوع را به دلیل حفظ آرامش و احترام به طرفین، تا این زمان رسانه ای نکرده بودم.»

یکتا ناصر و همسرش
یکتا ناصر و همسرش

شباهت یکتا ناصر و نفیسه روشن

شباهت نفیسه روشن و یکتا ناصر
شباهت نفیسه روشن و یکتا ناصر

بسیاری از افراد می گویند در عکس های تمام رخ این دو هنر پیشه شبیه به هم می باشند ، برخی هم این شباهت را رد می کنند اما به طور کلی ترکیب چهره این دو تا حدودی مانند هم می باشد.

از علاقه به باران کوثری تا صدای محسن چاووشی


یکتا ناصر از علاقه‌ اش به بازی باران کوثری گفته و این که محسن چاووشی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی خوانندگان مورد علاقه‌اش هستند.
او گفت: «برای این که فیلمی بسازم سوژه‌ ای در ذهن ندارم، اما ای‌ کاش روزی فیلم‌ هایی با تمی لطیف‌ تر ببینم، این که شرایطی پیش بیاید تا سینما گران فیلم‌ هایی از جنس مردم بسازند، فیلم‌ هایی که به واقعیت زندگی آن‌ها نزدیک‌تر باشد.»


دست‌پختم خوبه


یکتا ناصر : «دست‌ پختم خوب است، البته پیش از این که سوفیا به دنیا بیاید بیش‌ تر فرصت آشپزی داشتم و الان فقط زمانی آشپزی می‌کنم که فرصت کافی داشته باشم.»
او ادامه داد: «آدم ایده‌ آلیستی هستم، تصورم این است که باید همه کار ها در نهایت دقت انجام بشود و همه تلاشم را هم می‌کنم. در شرایط موجود تمرکز کافی برای آشپزی ندارم و ترجیح می‌دهم، انجامش ندهم.»

یکتا ناصر بازیگر
یکتا ناصر بازیگر

از «ابد و یک روز» تا علاقه به سینما فرهادی


یکتا ناصر : «در سال‌های گذشته به‌ غیر از فیلم‌ هایی که به خودم ربط داشت و دوست شان داشتم، «ابد و یک روز» خیلی تحت تأثیرم قرار داد.»
او ادامه داد: «برایم پیش‌ آمده که فیلمی متأثرم کرده و سال‌ها بعد که دوباره تماشایش کرده‌ام، متوجه نقاط ضعفش شده‌ام، خیلی از فیلم‌های ما محصور در زمان هستند و البته خیلی‌ها هم نه، مثل فیلم «مادر» علی حاتمی که من هر بار در تلویزیون تماشایش می‌کنم دوستش دارم .» 
از بین فیلم‌های سینمای ایران «درباره الی » و «جدایی نادر از سیمین» را خیلی دوست دارم، در فیلم‌های خارجی هم «شستن امواج» تحت تأثیرم قرار داد. این فیلم، عشقی را مطرح می‌کند که برایم خیلی جذاب است و من هم شبیه دیگر خانم‌ها موضوع عشق برایم مهم است.

نظر در مورد تلویزیون


ناصر : «سریال‌های زیادی به من پیشنهاد شده که هر کدام را به دلایلی رد کرده‌ام، با تلویزیون از این‌ جهت که با طیف‌های وسیعی از مردم سروکار دارد، رابطه خوبی دارم، اما این که همه سیاست‌هایش را قبول دارم یا مورد رضایتم هست؟ مسلما خیر!»

یکتا ناصر
یکتا ناصر

مصلحت‌ اندیشم


آدم مصلحت‌اندیشی هستم و به این فکر می‌کنم مگر می‌شود کسی نباشد؟ هر انسان عاقلی درجه‌ای از مصلحت را می‌سنجد.
او افزود: «در بیش‌تر موارد از خواهرم منطقی‌ترم، البته تأکید می‌کنم سنجشی که ما داریم نتیجه حرف‌هایی است که دیگران به ما می‌زنند.»
یکتا ناصر درباره تازه‌ترین فعالیتش در سینما هم گفت: «من سال 95 کلا کار نکردم و تابستان 96، بعد از تولد سوفیا «آینه‌ بغل» را داشتم.»

پولدار نیستم


نمی‌گویم پول برایم بی‌اهمیت است، اما به آن فکر نمی‌کنم، پولدار نیستم و پول را به‌ اندازه‌ای دوست دارم که بتوانم زندگی نسبتا خوبی داشته باشم.  
ناصر ادامه داد : «پول زیاد را دوست ندارم، این که پول زیاد داشته باشی و آدم خوبی با همان دغدغه‌ های انسانی بمانی ظرفیت می‌خواهد و باید آدم بزرگواری باشی.»

به‌ هیچ‌وجه موافق نداشتن پول هم نیستم، انسان تا جایی که نیازهای اولیه‌اش برآورده نشده باشد به فرهنگ فکر نمی‌کند، آدم گرسنه هرگز سراغ موضوعات فرهنگی نمی‌رود. البته این را هم بگویم خیلی وقت‌ها آدم‌هایی را می‌بینم که شاید از نظر مالی فقیر نباشند اما فقرشان نشات گرفته از جاهای دیگر است، به همین دلیل است که متأسفانه امروزه در جامعه‌مان حسرت و حسادت را در میان آدم‌ها زیاد می‌بینیم.

فیلم های سینمایی یکتا ناصر

۱۳۹۷رحمان ۱۴۰۰منوچهر هادی
۱۳۹۶آینه بغلمنوچهر هادی
۱۳۹۴مشکل گیتیبهرام کاظمی
۱۳۹۴آشوبکاظم راست‌گفتار
۱۳۹۴فصل نرگسنگار آذربایجانی
۱۳۹۴کارگر ساده نیازمندیممنوچهر هادی
۱۳۹۳من سالوادور نیستممنوچهر هادی
۱۳۹۲زندگی جای دیگری استمنوچهر هادی
۱۳۹۲گنجشکک اشی‌مشیوحید نیکخواه‌آزاد
۱۳۹۰یکی می‌خواد باهات حرف بزنهمنوچهر هادی
۱۳۸۷قند تلخمحمد عرب
۱۳۸۵روز برمی‌آیدبیژن میرباقری
۱۳۸۵نسکافه داغ داغعلی قوی‌تن
۱۳۸۴قتل آنلاینمسعود آب‌پرور
۱۳۸۳سرود تولدعلی قوی‌تن
۱۳۸۲باران رؤیاها را نمی‌شویداصغر یوسفی‌نژاد
۱۳۸۲خانه‌ای در شناردشیر افشین راد
۱۳۸۲عاشق مترسک
۱۳۸۱فراریرضا جعفری
۱۳۸۰ساقیمحمدرضا اعلامی

شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۷دلدر نقش آوا
۱۳۹۶آشوبادامه فیلم سینمایی آشوب
۱۳۹۵عاشقانهدر نقش بیمار پگاه
۱۳۹۳ابلهدر نقش فرانک

مجموعه تلویزیونی

1394 جاده قدیم
1391 دختران حوا
1384 اولین شب آرامش
1383 لبه تاریکی
1379 با من بمان 
1378 کاشانه
1378 شب چراغ 
1378 پدرخوانده 
1378 پدرخوانده 
1377 عید آن سال‌ها 
1376 گل‌های کاغذی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 316

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir