بیوگرافی شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون متولد 14 آبان 1359در شهر تهران می باشد . وی فارغ التحصیل رشته شیمی محض از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال می با شد . ( بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیشیلا خداداد
تاریخ تولد 14 آبان 1359
محل تولدتهران
همسرفرزین سرکارات
فرزندانسامیار – ساتین
ملیت امریکا – ایران
بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش + حواشی و اینستاگرام
شیلا خداداد
شیلا خداداد

شروع فعالیت هنری

زمانی که دیپلم گرفته بود ، یک روز که برای خرید داروی مادرش به داروخانه ای می رفت آقای مسعود کیمیایی را به صورت اتفاقی دید و با یک صحبت کوتاه آقای کیمیایی به او پیشنهاد بازیگری در فیلمش را داد ، این طور شد که شیلا خداد بدون هیچ آموزشی در فیلم اعتراض بازی کرد اما پس از این فیلم در کلاس های علی ژکان ثبت نام کرد تا علم بازیگری را فرابگیرد .

دوران کودکی

در کودکی بسیار شیطنت می کرد و علاقه ای به بازیگری نداشت زیرا مادرش او را به سمت موسیقی و نوازندگی سوق داده بود ، در دوران کودکی نواختن پیانو ، گیتار و ویولن را فراگرفت .گفته است که هیچ چیزی از موسقی در خاطرش نمانده است و همه ی ساز هایش در خانه مادرش مانده است .

کتاب شیلا خداداد
کتاب شیلا خداداد


مسافری از هند

ماندگار ترین نقش شیلا خداداد در تمام دوران هنری اش نقش « سی تا » در سریال مسافری از هند می باشد که در سال 1381 فیلم برداری شد و هنوز خیلی ها شیلا خداداد را تحت عنوان سی تا میشناسند .

سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری ساخته شده است و بازیگرانی همچون : نسرین مقانلو ، مجید مشیری ، حمید گودرزی و بهنوش طباطبایی در این سریال بازی کرده اند .

آشنایی با فرزین سرکارات

نیوشا ضیغمی بینی اش را پیش فرزین سرکارات عمل کرده بود و شیلا خداداد از نتیجه عمل نیوشا خوشش آمده بود و آدرس دکترش را گرفته بود و برای عمل زیبایی به فرزین سرکارت مراجعه کرد و…

تاریخ تولد شیلا خداداد
تاریخ تولد شیلا خداداد

شایعه هشت عمل زیبایی

پس ازدواج با دکتر سرکارت شایعه شد او 8 عمل زیبایی برای شیلا خداداد انجام داده است اما شیلا خداداد این موضوع را رد کرد و گفته است فقط عمل بینی انجام داده است .

آرایش کردن دختر شیلا خداداد
آرایش کردن دختر شیلا خداداد

ازدواج بخاطر پول

پس ازدواج با دکتر سرکارات خیلی ها این ازدواج را با هدف رسیدن به ثروت دانستند اما شیلا خداداد گفته است : من و همسرم در ابتدا وضع مالی خاصی نداشتیم و در یک آپارتمان 60 متری در خیابان اندرزگو زندگی مان را شروع کردیم ، طبیعی هست که همسرم با وجود این که هم جراح هست و هم استاد دانشگاه درآمد خوبی داشته باشد .

فرزندان شیلا خداداد

  1. ساميار سركارات در 27 آبان ماه 1392 متولد شده است
  2. ساتین سركارات در 1 فروردین 96 متولد شده است
فرزین سرکارات
فرزین سرکارات

تولد سامیار

شیلا خداداد در برنامه خندوانه
شیلا خداداد در برنامه خندوانه

فرزند اول شیلا خداداد « سامیار سرکارات » می باشد . در مورد اینکه پسرش را در امریکا به دنیا آورده است گفته : دلم خواست پسرم در امریکا به دنیا بیاید و بتواند بدون ویزا به کشور های زیادی سفر کند .البته آن سال شرایط آب و هوای تهران خیلی ناسالم بود .

درپاسخ به این که بسیاری از مردم در خرید یک یخچال و گاز مانده اند و شما با هزینه بسیار به امریکا سفر میکنید برای زایمان گفت : من در این مدت آنقدر یخچال و اجاق گاز  هدیه دادم و آنقدر به جز سامیار بچه دارم  که این را برای سامیار روا می دانم من هفت بچه تحت سرپرستی دارم  .

فوتبالی و استقلالی

در این سال ها خیلی از خانم های سلبیریتی فوتبالی شده اند و شیلا خداداد هم یکی از آنها می باشد ، او طرفدار تیم ملی و تیم باشگاه استقلال می باشد همسرش فرزین سرکارت طرفدار پرسپولیس می باشد ولی گفته است سامیار استقلالی هست .

آشپزی و خانه داری

به دلیل علاقه به آشپزی خیلی کم پیش می آید از بیرون غذا تهیه کند و توجه خاصی به سلامت غذا دارد . در مورد نظافت منزل ولی اصلا علاقه ای ندارد و از خدمتکار در این مورد کمک میگیرد.

ماجرای گرین کارت

شیلا خداد برای سفر زیاد به امریکا میرود و علت آن را حضور پدرش در آنجا اعلام کرده است . خود او نیز گرین کارت دارد و برای اینکه فرزندش نیز گرین کارت امریکا را داشته باشد زمان زایمان به امریکا سفر کرد و توانست فرزندش را در امریکا به دنیا آورد.

شیلا خداداد مجله تهران
شیلا خداداد مجله تهران

شایعه پناهندگی

شیلا خداد چندین سال پیش برای ادامه تحصیل به امریکا می رود که این موضوع با یک مصاحبه تلویزیونی برای او شایعه پناهندگی را به وجود آورد . خودش در این مورد گفته است : آن طرفی ها عادت دارند هر بازیگر یا خواننده ای که میرود آنجا قضیه را سیاسی کنند من اصلا آدم سیاسی نیستم ، آن زمان چند شبکه ماهواری بیشتر نبود یکی شب خیز ،امیر قاسمی و شبکه های موزیک که من با شبکه علیرضا امیرقاسمی مصاحبه کردم و پوششم در این مصاحبه اسلامی بود .

هنگام بازگشت در فرودگاه مهرآباد به مدت یک ساعت بازداشت بودم و برای توضیحات بیشتر به یک ساختمان منتقل شدم و موضوع با گفتگو حل شد و آنها متوجه شدند من آدم سیاسی نیستم و اقدام سیاسی انجام ندادم .

شیلا خداداد بازیگر
شیلا خداداد بازیگر

انصراف از همکاری با دهنمکی

شیلا خداداد با انصراف از کار با مسعود دهنمکی با ابراهیم حاتمی کیا کار کرد ، خیلی ها این اتفاق را یک موضوع سیاسی میدانند اما خودش گفته است : هر دوی این کارگردان ها سیاسی هستند و تفادوت زیادی با هم دارند اما من برای موضوعات سیاسی از همکاری با آقای دهنمکی انصراف ندادم قرار بود کار آقای دهنمکی 25 اردیبهشت کلید بخورد و همچنین با آقای حاتمی کیا برای 10 تیر قرار گذاشته بودیم که کار آقای دهنمکی به تاخیر خورد که دیگه مجبورم طبق قول به آقای حاتمی کیا عمل کنم .

بهترین فیلم هایم

  • ازدواج به سبک ایرانی
  • سن پترزبورگ
  • بادیگارد حاتمی کیا

پنج سال دوری از سینما

یکی دو سال اول ازدواجمان دل نمی خواست کار کنم و بیشتر می خواستم به زندگیم رسیدگی کنم و بعد هم بارداری و نگهداری از سامیار ولی ارتباطم با دنیای هنر قطع نشد .

اینستاگرام شیلا خداداد

اینستاگرام شیلا خداداد
اینستاگرام شیلا خداداد

تلویزیونی و نمایش خانگی

سالمجموعهکارگردان
۱۳۹۷هیولا (نمایش خانگی)مهران مدیری
۱۳۹۶گلشیفته (نمایش خانگی)بهروز شعیبی
۱۳۹۴بیمار استانداردسعید آقاخانی
۱۳۸۷پیامک از دیار باقیسیروس مقدم
۱۳۸۱مسافری از هندقاسم جعفری

سینمایی های شیلا خداداد

سالنام فیلمکارگردان
۱۳۹۴بادیگاردابراهیم حاتمی کیا
۱۳۸۹زنان ونوسی، مردان مریخیکاظم راست‌گفتار
۱۳۸۸زمهریرعلی روئین‌تن
۱۳۸۸سن پطرزبورگبهروز افخمی
۱۳۸۷اخراجی‌ها ۲مسعود ده‌نمکی
۱۳۸۷پسر تهرانیکاظم راست‌گفتار
۱۳۸۷پاتو زمین نذارایرج قادری
۱۳۸۷پسر آدم، دختر حوارامبد جوان
۱۳۸۷خیابان بیست و چهارمسعید اسدی
۱۳۸۷سایه وحشتعماد اسدی
۱۳۸۷یک اشتباه کوچولومحسن دامادی
۱۳۸۵سوغات فرنگکامران قدکچیان
۱۳۸۴آکواریومایرج قادری
۱۳۸۳ازدواج به سبک ایرانیحسن فتحی
۱۳۸۱قلب‌های ناآراممجید مظفری
۱۳۸۰عیسی می‌آیدعلی ژکان
۱۳۷۹آبیحمید لبخنده
۱۳۷۸اعتراضمسعود کیمیایی


فرزندان شیلا خداداد
فرزندان شیلا خداداد

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 102

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir