بیوگرافی پویا جلیلی پور خواننده لس آنجلسی 

پویا جلیلی پور خواننده لس آنجلسی متولد 15 دی 1354 در بندر انزلی می باشد

نام نام خانوادگی پویا جلیلی پور
تاریخ تولد15 دی 1354
محل تولدبندر انزلی – گیلان
شغلپلیس رژیم امریکا
پویا خواننده
عکس پویا خواننده
عکس پویا خواننده

پویا جلیلی پور یک خواهر دارد.

مهاجرت به انگلستان

پویا در سال 68 زمانی که چهارده ساله بود به همراه خانواده به لندن میرود اما اندکی بعد مسیرش از مسیر خانواده اش جدا می شود و به تنهایی به امریکا میرود و اقامت آنجا را میگیرد .

خاله اش ( خانم دهیک ) در امریکا یک کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی داشت و بخوبی پویا را ساپورت می کرد .

علاقه مند شدن به موسیقی

سال های نوجوانی پویا با دوران اوج « معین » همزمان شده بود و گفته است که با آهنگ های معین به خوانندگی علاقه مند شده است . در 17 سالگی به طور جدی تصمیم میگیرد که خواننده شود.

خواننده پویا
خواننده پویا

قطره بارانم

اکثر افراد پویا را با آهنگ « قطره بارانم »(1379) به خاطر می آورند ، این آهنگ مربوط به اولین آلبوم او که به همین نام بود می شود ، پس از آن با خواندن ترانه « وطن » خود را به عنوان یک خواننده به طور کامل اثبات کرد .اکنون به دلیل ورشکستگی صنعت موسیقی فارسی در امریکا او هم صرفا برای علاقه خود هر چند وقت یکبار آهنگی را منتشر می کند ولی درامدی از این طریق ندارد.

مادر پویا خواننده
مادر پویا خواننده

خواننده مورد علاقه ی پویا

در میان خواننده های ایرانی معین ، احسان خواجه امیری ، محمد اصفهانی و محمدرضا شجریان را دوست دارد و در میان خواننده های خارجی جرج مایکل ، سلن دیون ، التون جان و مایکل بلتن را دوست دارد .

ماشین باز

پویا به خودرو و سرعت علاقه بسیار زیادی دارد ، در یکی از تجربیاتش در حالی که با خودرو لامبورگینی سرعت 280 کیلومتر بر ساعت را داشت ، توسط پلیس متوقف و جریمه شد .

بدنسازی حرفه ای

پویا در این سال ها به طور حرفه ای به ورزش و بخصوص بدنسازی مشغول می باشد و هر چند وقت یکبار تصوری از خود در حال ورزش منتشر می کند .

معیار ازدواج

در مورد معیار هایش برای ازدواج گفته است : مهمتر از همه این است که همسرم ایرانی باشد و با اصالت ، نجیم و مهربان …

آشپز حرفه ای

خودش گفته است که بیشتر غذا های ایرانی را می تواند درست کند و تخصص ویژه ای در پخت لوبیا پلو و قرمه سبزی دارد ، این موضوع توسط دوستان پویا تائید شده است که او آشپز حرفه ای هست و غذای های ایرانی را بخوبی بلد است .

شایعه بهایی بودن

از زمانی که پویا به عنوان خواننده مطرح شد شایعاتی در مورد دین و مذهب وی مطرح بود ولی با سفری که اخیرا به سرزمین های اشغالی و بخصوص شهر حیفا کرده است شایعه ی بهایی بودن او قوت گرفته است ولی تا کنون تکذیب یا تاییدی از سوی وی انجام نشده است . ( فرقه بهاییت یکی از فرقه های گمراه و تباه می باشد که توسط استعمارگران انگلیسی ابداع شده است و مرکز رهبری آنها اکنون در شهر حیفا می باشد .)

پویا در کنار بیت المقدس
پویا در کنار بیت المقدس
پویا در سرزمین های اشغالی
پویا در سرزمین های اشغالی

پلیس شدن

پویا هم مانند بسیاری از خوانندگان ایرانی که در اصطلاح « خواننده لس آنجلسی » گفته می شوند ، با مشکل عدم درآمد از موسیقی روبرو بوده است و دیگر نمی توانست با موسیقی به زندگی خود ادامه دهید به همین دلیل اخیرا به استخدام پلیس رژیم امریکا درآمده است و نوروز 1398 در ویژه برنامه نوروزی شبکه بی بی سی فارسی اعلام کرد که رسما پلیس رژیم امریکا شده است .

پویا خواننده
پویا خواننده

اینستاگرام پویا خواننده

واکنش به آهنگ ساسی مانکن

ماجرا مربوط می شود به انتشار آهنگ غیر اخلاقی ساسی مانکن به نام « دکتر ساسی » که پویا این گونه واکنش داد :

پویا در صفحه خود در اینستاگرام چنین نوشت: «اینکه موسیقی یک سلیقه هستش شکی نیست، اینکه در یک جامعه باید همه جور استایل موسیقی باشه شکی نیست. اینکه فرهنگ خیلی از مردم ما مخصوصا در زمینه موسیقی از دست رفته شکی نیست ولی وقتی میای برای معروفیت دست به هر کاری میزنی (حتی) نابود کردن ذهن و افکار سالم یک بچه که در این دنیای اسفناک پدر و مادرش دارن با بدبختی و زحمت بزرگش میکنن و توی ح*ال میای و بهشون میگی که (همیشه قبل خواب اول دو تا شات بزن بعد بخواب یا همیشه اول اینستا بعد کتاب) باید بگم که تو حرام مزاده‌ایی بیش نیستی و ح*مزاده‌تر از تو همه اونایی هستن که واست کار میکنن یا باهات برنامه اجرا میکنن. هر چند که وقتی تو مثل یک حیوان به بچه خودت هم رحم نکردی چه انتظاری میره که به بچه‌های مردم رحم کنی.» (منبع : اسپوتنیک )

در این میان تتلو که همیشه به دنبال مطرح کردن خود است با انتشار یک استوری خودش را وارد این ماجرا کرد .

تتلو و پویا
تتلو و پویا

علاقه به وطن

در مورد علاقه به ایران گفته است : از پدر و مادر ممنون هستم که یک بچه ایرانی به جامعه تحویل دادند و با اینکه بیش از دو دهه خارج از ایران زندگی میکنم علاقه ام به ایران و اصالتم کم نشده و همواره فقط خواسته ام ایرانی باشم نه چیز دیگری ….

بیوگرافی پویا خواننده
بیوگرافی پویا خواننده

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 167

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir