حامد همایون

حامد همایون در 19 بهمن سال 61 در شهر شیراز به دنیا آمده است لیسانس رشته مهندسی آبیاری زهکشی از دانشگاه شیراز دارد ، پدر حامد کارمند بازنشسته بانک ملی بوده و مادرش نیز فرهنگی است . ( بیوگرافی حامد همایون + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیحامد محمودزاده
حامد همایون
تاریخ تولد19 بهمن 1361
محل تولدشیراز
مدرک تحصیلیکارشناسی مهندسی زهکشی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی حامد همایون + حواشی و اینستاگرام

حامد همایون و مادرش
حامد همایون و مادرش

زندگی خانوادگی

در خانواده می خواستند در تحصیلات جدی باشم و به کار موسیقی علاقه ای نداشتند ، ولی من با قبولی در دانشگاه در آنجا به اجرای آهنگ می پرداختم و با هم کلاسی هایم اجرا میکردیم و پول هم بابت بلیط میگرفتیم .

حامد همایون عکس
حامد همایون عکس

اسم هنری حامد همایون

اسم و فامیلی واقعی او « حامد محمودزاده » می باشد ، وی با این اسم و فامیلی چندین آهنگ هم منتشر کرده بود اما با قراردادی که با شرکت های موسیقی امضا کرد با نام هنری « حامد همایون » فعالیت میکند .

حامد محمودزاده
حامد محمودزاده

کسب درآمد

وی میگوید در شهر خودم شیراز استودیو داشتم که در آن هم برای دیگران آهنگسازی میکردم و هم کار های خودم را ضبط کرده و از آن درآمد داشتم .

حامد همایون ویکی پدیا
حامد همایون ویکی پدیا

رتبه دانشگاهی

حامد میگوید در دانشگاه همیشه شاگرد ممتاز بودم و پدر و مادرم دلشان می خواست تا دوره ی دکتری تحصیل کنم ولی من به دنبال آن نبودم .

چگونگی خواننده شدن

همایون میگوید از دوران دبیرستان کار موسیقی را شروع کردم و نزد آقای میری سلفژ را آموختم ، و به تدریج پیانو و گیتار نواختن را فراگرفتم و دوره های آهنگسازی را به شکل حرفه ای گذراندم .

کنسرت حامد همایون
کنسرت حامد همایون

نخستین آهنگی خوانده

حامد می گوید به یاد ندارم که چه زمانی و چه آهنگی را خوانده ام چون من همیشه هنرآموز داشتم و برایشان اتود میزدم ولی انتشار اولین تک آهنگ هایم مربوط به 8 سال قبل است .

حامد همایون کیست ؟
حامد همایون کیست ؟

بیمه

جالب است بدانید همایون مانند سالار عقیلی حنجره خود را در اردیبهشت سال 96 بیمه کرده است ، مبلغ بیمه حنجره سالار عقیلی تا 500 میلیون تومان است .

آشنایی با موسسه ترانه شرقی

حامد همایون با این موسسه از طریق اینستاگرام آشنا می شود میگویند زمانی که به تهران می آید احساس خوبی نسبت به اتفاقاتی که در این شهر برایش افتاده بود نداشته و به نوعی ناامید بوده ولی این بار به پیشنهاد فردی به نام سامان امامی دوباره به تهران می آید می گوید من در شیراز شغل مناسبی داشتم و سمت معاون مجری سد در آب منطقه ای فارس را به عهده داشتم و علاوه بر آن هنرجوی بسیاری در موسیقی آموزش میدادم ولی با همه این ها استعفا داده و به تهران آمدم و به واسطه آشنایی با سامان با تهیه کننده موسسه ترانه شرقی ارتباط پیدا کردم .

حامد همایون اصالت
حامد همایون

برنامه فرمول یک

پیشنهاد خواندن تیتراژ برنامه فرمول یک به من داده شد ، من و سامان به طور سفارشی این تیتراژ را بر طبق ضوابط تلویزیون کار کردیم .

آموزش موسیقی

میگوید همواره موسیقی درس داده ام و هم خودم آموخته ام حتی ترجمه سیزده DVD دانشگاه بروکلی در مورد گرمای صدا و آناتومی بدن را انجام داده ام و این dvd ها را اینترنتی دریافت کردم .

در روز هایی هم که دانشگاه میرفتم به دیگر دانشجویان درس سلفژ میدادم و آن دوران موجب ترقی من شد .

حامد همایون خواننده
حامد همایون خواننده

موسسه محک

حامد هومایون برای موسسه محک به شکل داوطلب برنامه اجرا میکند و همچنین سفیر مبارزه با سرطان در وزارت بهداشت است .

بیوگرافی حامد همایون + حواشی و اینستاگرام

سبک جدید

در شروع کارم با سامان در نظر داشتیم که کار متفاوتی در اجرا انجام دهیم و در نهایت به لحن شاهنامه ای در کار رسیدیم و مانند نقالان که شاهنامه می خوانند آهنگ ها را ساختیم .

زندگی شخصی

وی مجرد بوده ولی در برنامه رامبد گفته بود که به زودی ازدواج خوهد کرد و در مورد عاشق شدن هم گفته است در 18 سالگی عاشق شدم .

پرسپولیس

طرفدار تیم پرسپولیس هستم و تیم آن زمان پرسپولیس را که علی دایی و علی کریمی و مهدوی کیا بودند را بسیار دوست داشتم .

خوانندگان مورد علاقه

حامد میگوید کار خوانندگان ایرانی را دوست داشته ولی سبک هیچ یک مورد علاقه وی نیست، بنا به گفته ی او سلندین خواننده مورد پسندش است و همینطور کریس ویبرگ را دوست دارد زیرا خیلی راحت می خواد و سبکش را می پسندم .

فوتبال

وقتی نوجوان بودم فوتبال بازی میکردم ، ما شیرازی ها به گل کوچک می گوییم گل فنی ، فوتبال را ادامه دادم و در مسابقات استانی ناحبه یک تیم مان قهرمان شد .

وقتی کلاس دوم دبیرستان بودم با تاسیس تیم فجر شهید سپاسی برای تست رفتم و قبول شدم ولی در هنگام انتخاب میان فوتبال و موسیقی موسیقی را برگزیدم .

حامد همایون و پدر و مادرش
حامد همایون و پدر و مادرش

آلبوم

حامد همایون اولین آلبوم خود به نام « دوباره عشق » را در سال 95 منتشر میکند در این آلبوم 18 عدد آهنگ موجود است که از این تعداد دوازده آهنگ در گذشته در اینترنت منتشر شده است و تنها شش آهنگ آن تازه بوده .

اینستاگرام حامد همایون


حامد همایون دورهمی
حامد همایون دورهمی

کنسرت آنپلاگد

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان ساعت ۱۹ روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه از زادگاهش شیراز به همراه تعدادی از نوازندگان جوان این شهر در فضای مجازی کنسرت «آنپلاگد» برگزار می کند. واژه «آنپلاگد» در موسیقی‌شناسی به شکلی از اجرای موسیقی گفته می‌شود که به‌وسیلهٔ سازهای آکوستیک نواخته شود. از مشخصات این نوع اجرا می توان به اجراهای متفاوت مبتنی بر بداهه نوازی و جایگزین کردن سازهای آکوستیک به جای گونهٔ الکتریکی‌شان اشاره کرد.

این کنسرت در تاریخ و زمان اعلام شده از طریق کانال و صفحه های مرتبط با موسسه «ترانه شرقی» در فضای مجازی پیش روی طرفداران این خواننده قرار می گیرد.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته طی کنسرت آنپلاگد حامد همایون در فضای مجازی قطعات منتخب این خواننده که طی سال های گذشته در قالب آلبوم «دوباره عشق» و تک آهنگ ها منتشر شده، اجرا می شود.  منبع : خبرآنلاین


بیوگرافی حامد همایون + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی حامد زمانی

بیوگرافی حامد محضرنیا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 70

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir