بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی در 17 شهریور سال 64 در شهر تهران به دنیا آمده است ، از هنرستان سوره دیپلم گرافیک خود را گرفته است و از دانشگاه وارنژ روسیه در سال 89 فارغ التحصیل شده است او فرزند آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی می باشد . ( بیوگرافی ستاره پسیانی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیستاره پسیانی
تاریخ تولد17 شهریور 1364
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی گرافیک
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی ستاره پسیانی + حواشی و اینستاگرام

ستاره پسیانی کیست ؟
ستاره پسیانی

مدیر بودن

ستاره میگوید مادرم عقیده دارد که من بایستی رشته مدیریت می خواندم زیرا علاقه به اداره آدم های اطرافم دارم و دلم می خواهد آنها را مدیریت کنم ، رفتن به سمت کارگردانی هم از همین علاقه شکل گرفته است .

آغاز بازیگری

ستاره از سن بسیار کم در 5 سالگی بازی در تئاتر را شروع کرده و در سال 70 زمانی که شش ساله بوده در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا به کارگردانی داریوش کاردان بازی میکند .

دختر آتیلا پسیانی
دختر آتیلا پسیانی

زندگی شخصی

خبری مبنی بر ازدواج وی در دست نیست ، و از قرار ایشان مجرد می باشد .

تلویزیون

ستاره پسیانی در سال 1378 برای نخستین بار در تلویزیون دیده می شود ، با بازی در سریال همه بچه های من و به این ترتیب بازیگری برایش جدی تر می شود و این در حالی است که در همان زمان در تئاتر فعالیت زیادی داشته است .

ستاره پسیانی بازیگر
ستاره پسیانی بازیگر

کارگردانی تئاتر

علاقه به تئاتر عروسکی داشته و تا به امروز چندین کارگردانی تئاتر عروسکی در کارنامه خود دارد .

فعال بودن در گروه

میگوید زمانی که در گروه ما کاری آغاز می شود حتی در صورت نداشتن نقش کار دستیاری میکنم ، می شود که برای مدت یکسال هم بازی نداشته ام ولی سال بعد از آن در چند نمایش بازی کرده ام .

تاریخ تولد ستاره پسیانی
تاریخ تولد ستاره پسیانی

جشنواره فجر

ستاره در سال 96 در جشنواره تئاتر فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را در بخش مسابقه ی ایران ( به خاطر بازی در تئاتر 100% ) کسب می کند ، این نمایش به کارگردانی مرتضی اسماعیلی کاشی بوده است .

ستاره پسیانی عکس
ستاره پسیانی عکس

عصبانیت

ستاره پسیانی می گوید : دعوا هم می‌کنم، در لحظه عصبانی می‌شوم .خون جلوی چشم هایم را می‌گیرد، اما زود آرام می‌شوم. موقع عصبانیت بیشتر فریاد  میزنم و گریه می‌کنم.

معیار های ازدواج

پسیانی درباره معیار ازدواج خودش گفته : اخلاق خوبی داشته باشد، قیافه اصلا برای من مهم نیست، خوش قد و بالا باشد. شغلم را درک کند و حرف مشترک بسیاری با هم داشته باشیم.

اینستاگرام ستاره پسیانی


آتیلا پسیانی و دخترش
آتیلا پسیانی و دخترش
ستاره پسیانی و هوتن شکیبا
ستاره پسیانی و هوتن شکیبا

بیوگرافی ستاره پسیانی + حواشی و اینستاگرام


قد ستاره پسیانی
قد ستاره پسیانی
ویکی پدیا ستاره پسیانی
ویکی پدیا ستاره پسیانی

بازیگر نازنین در سریال کرگدن

ستاره پسیانی در سریال کرگدن در نقش « نازنین » بازی کرده است .بازیگران سریال کرگدن : بانیپال شومون ، مهدی کوشکی ، سارا بهرامی ،مصطفی زمانی، پانته آ پناهی ها، ستاره پسیانی، نادر فلاح، شراره دولت آبادی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی و الهام کردا می باشند .

بانیپال شومون
سریال کرگدن

 ماجرای تهدید با چاقو

پیش از شروع نمایش یکی از تماشاگران نمایش « 100% » خطاب به عوامل اجرایی گفت : برای وقت مخاطبان احترام قائل باشید‍! من برای دومین‌بار به تماشای تئاتر « 100% » می‌آیم، دفعه قبل نیز با تاخیر اجرا را آغاز کردید!

ستاره پسیانی پس از نمایش به تماشاچیان گفت : ما گروه اجرایی راس ساعت ۲۰ برای اجرای هر شب آماده هستیم و امشب هم همین‌طور! اما مخاطبان سر موقع برای تماشای تئاتر نمی‌آیند و این روند متاسفانه باعث شده است که هر شب با حاشیه‌ی مواجه شویم و برخی شب‌ها تماشاگران جامانده برای گروه اجرایی، حواشی ایجاد کنند.

ستاره پسیانی یادآور شد: برخی شب‌ها کار به جایی می‌رسد که باید پلیس 110 خبر شود و حتی یک شب من خودم با چاقو تهدید شدم. شما به عنوان تماشاگر از امشب، تلاش کنید تا این فرهنگ را جا بی‌اندازید که تماشاگران برای اجرا، سر وقت بیایند و برای وقت خودشان ارزش قائل شوند تا ما نیز دچار این حواشی و تاخیرها نشویم.

ستاره پسیانی
ستاره پسیانی

منبع : خبر فوریباشگاه خبرنگاران

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 14

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir