بیوگرافی نیوشا مامنی

نیوشا مامنی 7 مرداد سال 61 در شهرستان بابل ( استان مازندران ) به دنیا آمده است ، وی در این سال ها فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است و با بازی در سریال سرنوشت به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی نیوشا مامنی + ایستاگرام )

نام نام خانوادگینیوشا مامنی
تاریخ تولد7 مرداد 1361
محل تولدبابل – مازندران
قد170 سانتیمتر
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلی
بیوگرافی نیوشا مامنی + ایستاگرام
نیوشا مامنی عکس
نیوشا مامنی عکس

خانواده

اصالتا بهشهری هستند و پدرش سال ها راننده کامیون بوده است و اکنون بازنشستگی خود را سپری میکند ، یک برادر به اسم « نریمان » دارد .

نیوشا مامنی و برادرش و کامران تفتی
نیوشا مامنی و برادرش و کامران تفتی

شروع تئاتر

مامنی از کودکی به تئاتر علاقه داشته است و خودش تعریف کرده است که اولین بار در هشت سالگی بر روی صحنه تئاتر رفته است ، آن تئاتر « خروس زری » نام داشت که برای خانم مامنی هنوز هم خاطره انگیز می باشد .

یادگیری بازیگری

نیوشا مامنی بازیگری را در کلاس های آزاد فراگرفته است ، وی زیر نظر اساتیدی همچون : مسعود کیمیایی ، میکائیل شهرستانی ، امیر آتشانی ، سیما تیرانداز و آتیلاپسیانی دوره دیده است .

اولین تجربه جدی

نیوشا در زمانی که بیست ساله بود در سریال « روزگار قریب » به کارگردانی کیانوش عیاری بازی کرد و توانست اولین تجربه حرفه ای خود را نزد این کارگردان بزرگ کسب کند .

یکسال بعد در سال 87 در سریال « بزنگاه » به کارگردانی رضا عطاران نقش کوتاهی را بازی کرد ، سال 90 در سریال « نقطه سر خط » به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کرد .


نیوشا مامنی به مدت هفت سال از بازیگری فاصله گرفت تا این که مجددا در سال 1397 در سریال « از یاد ها رفته » بازی کرد و پس از در سریال « از سرنوشت » در نقش هستی بازی کرد و توانست با این نقش برای مخاطب تلویزیونی به چهره ای شناخته شده تبدیل شود .

همسر نیوشا مامنی

خانم نیوشا مامنی چند سال پیش ازدواج کردند که این ازدواج به متارکه ختم شده است ، ثمره این ازدواج یک فرزند دختر می باشد ، خانم مامنی اکنون مجرد می باشد و همه ی تمرکز خود را بر روی دخترش و کارش قرار داده است .

نیوشا مامنی بازیگر
نیوشا مامنی بازیگر

اوقات فراغت

از آنجایی که به نویسندگی علاقه دارد بسیار کتاب می خواند تا این که در زمانی که احساس کند به پختگی لازم رسیده است دست به قلم بشود ، در کنار مطالعه فراوان از ورزش غافل نبوده ، در هر زمانی هم که بتواند برنامه ریزی برای سفر انجام دهد حتما این کار را انجام میدهد زیرا به دیدن کشور های مختلف علاقه دارد .

نیوشا مامنی در ترکیه
نیوشا مامنی در ترکیه

شباهت به شقایق دهقان

برخی اعتقاد دارند خانم نیوشا مامنی از نظر ظاهری به شقایق دهقان شباهت دارد برخی هم این شباهت را بسیار جزئی میدانند.

شباهت به شقایق دهقان
شباهت به شقایق دهقان

دوبله

نیوشا برای افزایش مهارت خود در بازیگری و همچنین کسب یک مهارت جدید به کلاس های آموزش دوبلاژ محمدرضا علیمردانی رفته است و اکنون مشغول یادگیری دوبله می باشد .

آرزو و هدف

خانم مامنی آرزو دارد که به اندازه ای که تلاش کرده و میکند نتیجه بگیرد و هدف خود را رسیدن به بالاترین کیفیت در کارش می باشد ، به نحوی که هم خود و هم مخاطب از کار او لذت ببرند .

آثار نیوشا مامنی

فیلم سینمایی آنها سال ۱۳۹۴
فیلم دکتر سه سوت (در نقش سارا)۱۳۹۳
فیلم یک سفر بخصوص1392
سریال نقطه سر خط  ۱۳۹۰
سریال قفسی برای پرواز (در نقش زن رضا )۱۳۸۹
سریال روزگار قریب ۱۳۸۱
سریال نفوذی ۱۳۸۷
سریال از یادها رفته ۱۳۹۷
آثار نیوشا مامنی

اینستاگرام نیوشا مامنی


اینستاگرام نیوشا مامنی
اینستاگرام نیوشا مامنی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir