رنگ های نئونی یک خانواده از رنگ های زیبا می‌باشند که در صنعت پوشاک کاربرد زیادی دارند و همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته اند . خانواده نئونی شامل آبی ، نارنجی ، سبز و صورتی می‌باشد . در این مقاله قصد داریم رنگ صورتی نئون را مورد بررسی قرار بدهیم و با آن بیشتر آشنا شویم در ادامه با ما همراه باشید .

ست صورتی نئون
ست صورتی نئون

صورتی نئونی

علت نام گذاری این رنگ لامپ های گاز نئون می‌باشد که در گذشته بسیار طرفدار داشتند و در رنگ های آبی ، نارنجی ، سبز و صورتی تولید میشدند . لامپ های نئون که به رنگ صورتی بودند برای برخی از مشاغل به عنوان نماد مورد استفاده قرار میگرفتند به عنوان مثال کلوب های شبانه همیشه از لامپ های نئون با رنگ صورتی در تابلوی خود استفاده میکردند ، و هنوز این رنگ نماد کلوب های شبانه است .

رنگ صورتی نئون
رنگ صورتی نئون

صورتی فسفری

بسیاری از افراد در ایران صورتی نئون را به اشتباه صورتی فسفری می‌گویند . شاید این اشتباه از جذابیت رنگ های فسفری و شباهت شفافیت رنگ ها به وجود آمده است . در هر صورت رنگی صورتی فسفری یک اشتباه رایج و مصطلح می‌باشد .

لامپ نئون صورتی
لامپ نئون صورتی

کاربرد رنگ صورتی نئون

امروزه بیشترین کاربرد این رنگ در صنعت لوازم آرایش ، پوشاک ، خودرو و دکوراسیون است . لوازم آرایشی با این رنگ در مقیاس انبوه تولید می‌شود و تقریبا همه برند های تولید کننده لوازم آرایشی این رنگ را در لیست تولید خود قرار داده اند .

آرایش صورتی نئون
آرایش صورتی نئون

چند سالی است خودروسازان نیز به این رنگ علاقه نشان داده اند و برخی از محصولات خود را به این رنگ نقاشی میکنند . خودرو های لاکچری با رنگ صورتی نئون تقریبا از چند صد متری جلب توجه میکنند و همین موضوع برای خریداران این خودرو ها یک مزیت به حساب می‌آید .

استایل صورتی نئون

قبل از هر چیز باید بدانیم پوشیدن لباس به رنگ صورتی نئون برای هر کسی مناسب نیست و باید قبل از استفاده از این رنگ خوب بررسی کنیم که آیا برای ظاهر ما مناسب است یا نه ؟

صورتی نئون به ذات یک رنگ تینیجری است ، یعنی برای افراد میانسال و مسن خیلی مناسب نیست . این رنگ برای یک دختر یا پسر محصل و دانشجو بسیار زیبا و خاص می‌باشد اما برای یک کارمند در محیط کارش اصلا چیز جالبی نیست .

استایل صورتی نئون
استایل صورتی نئون

لباس صورتی نئون

اگر سن و استایل کلی شما برای استفاده از رنگ صورتی نئون مناسب است باید حالا به سراغ ترکیب بندی یا به اصطلاح ست کردن برویم . دقت داشته باشید صورتی نئون رنگ محوری در استایل شما خواهد بود ، به همین دلیل بهتر است یک یا دو تکه از لباس شما به این رنگ باشد و بقیه پوشش و اکسسوار شما از رنگ های خنثی باشد .

استفاده از کت و شلوار صورتی نئون با پیراهن مشکی و کفش مشکی یک استایل مناسب است . همچنین استفاده از تیشرت صورتی به همراه شلوار جین مشکی می‌تواند خیلی شیک باشد .

استایل دخترانه صورتی نئون
استایل دخترانه صورتی نئون
پوشاک صورتی نئون
پوشاک صورتی نئون

لباس گشاد

برخی از تینیجرها علاقه دارند لباس صورتی نئون را به صورت گشاد و چین دار استفاده کنند . این استایل برای دختران نوجوان خیلی خاص و جذاب است . اگر یک آرایش ملایم در کنار آن باشد همه چیز عالی می‌شود.

ست کردن لباس صورتی نئون
ست کردن لباس صورتی نئون

لاک نئونی

لاک های نئونی به شما کمک می کند تا ناخن های تان در تاریکی بدرخشد. رنگ این لاک ها مانند ماژیک های هایلایت می‌باشد و خیلی سریع خشک می شود و با توجه به مارک انتخابی، ماندگاری بالای دارند.

لاک ناخن نئون بسیار براق و درخشنده است و جذابیت آن ها در شب چندین برابر می شود.

ناخن صورتی نئون
ناخن صورتی نئون

ایموجی قلب صورتی

ایموجی قلب صورتی چند سالی است که در فهرست ایموجی های قرار گرفته است و امروزه در میان افراد مختلف کاربرد دارد . این ایموجی به معنی عشق پاک و صمیمی است . ایموجی قلب صورتی در انواع تکی ، جفتی و … موجود می‌باشد .

روانشناسی صورتی نئونی

  • جزو رنگ های گرم محسوب می شود .
  • یک رنگ رمانتیک است .
  • نماد عشق و پرشور است.
  • نماد محبت و مهربانی به دوستان و خانواده می باشد.
  • اگر صورتی نئونی رنگ مورد علاقه شما است، شما فردی دوست داشتنی ، مهربان ، سخاوتمند و بسیار حساس هستید .
  • رنگ صورتی نئونی می‌تواند ضربان قلب ، فشارخون و انرژی را افزایش دهد .

انتخاب رنگ‌ صورتی نشان دهنده این است که این افراد دارای انرژی مثبت بوده و محبت را به اطراف خود پخش می‌کنند.

استفاده از رنگ‌صورتی در طراحی لباس خانم‌ها شخصیت ملایم‌تری را نشان می‌دهد و در روزهای سرد زمستانی باعث افزایش روحیه و ایجاد حالت شادابی می‌شود

پالتو صورتی نئون
پالتو صورتی نئون

#FF6EC7

لباس صورتی نئون
لباس صورتی نئون
ماشین صورتی نئون
ماشین صورتی نئون

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 22

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir