رنگ شتری Camel color یکی از رنگ های زیبا می‌باشد که در صنعت پوشاک کاربرد زیادی دارد و به عنوان یکی از رنگ های خنثی همیشه طرفداران مخصوص به خود را داشته و دارد . در این مقاله به بررسی رنگ شتری می‌پردازیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این رنگ جذاب داشته باشیم . در ادامه با ما همراه باشید .

شتری چه رنگی است
شتری چه رنگی است

رنگ شتری

همانطور که از اسمش معلوم است به رنگ حیوان « شتر » می‌باشد و طیفی از رنگ کرم تا قهوه ای و اکر را شامل می‌شود . بخش زیادی از خانواده رنگ های نود هم در دسته رنگ شتری قرار دارند .

پالتو زنانه شتری
پالتو زنانه شتری

ست رنگ شتری زنانه

لباس های رنگ شتری برای بانوانی که میخواهد در کنار زیبایی ، استایل مناسبی داشته باشند بسیار مناسب است . شاید رنگ شتری برای دوران تینیجری مناسب نباشد ولی برای افراد بالای 30 سال یک گزینه بسیار عالی است .

رنگ شتری و مشکی
رنگ شتری و مشکی

پالتو ، مانتو و کفش های شتری عمده پوشاکی هستند که برای بانوان با این رنگ تولید می‌شود . ست کردن این پوشاک با رنگ های تیره و روشن خیلی ساده است و نیاز به بررسی زیاد ندارد .

به این دلیل که رنگ شتری خنثی است زمان پوشیدن آن توجهات زیادی به شما جلب نمی‌شود . در عوض ظاهر شما بسیار شیک و لاکچری می‌شود .

ست شتری زنانه
ست شتری زنانه
لباس رنگ شتری
لباس رنگ شتری
لباس زنانه شتری
لباس زنانه شتری
Camel color
Camel color

اکسسوار شتری

بیشترین اکسسوار شتری که در ایران مصرف میشود کمربند و دستبند چرم می‌باشد . البته تولید کنندگان محصولات چرمی معمولا بجای استفاده از لفظ شتری بر روی محصولات خود از لفظ « رنگ عسلی » استفاده می‌کنند.

ست رنگ شتری مردانه

پالتو و کت های شتری برای بسیاری از مردان رنگ جذاب و مناسب می‌باشد . ست کردن این رنگ با مشکی در جذابیت آن بسیار موثر است . این رنگ توسط بسیاری از سلبریتی ها مورد استفاده قرار میگیرد .

پیراهن شتری
پیراهن شتری
کالج شتری
کالج شتری

ست کردن با رنگ شتری

رنگ های سفید و مشکی مناسب ترین رنگ ها برای ست کردن با خانواده رنگ های شتری می‌باشند .برخی از افراد در موارد از رنگ های جیغ هم برای ست کردن با شتری استفاده می‌کنند . قرمز جیغ برای خانم ها میتواند در کنار رنگ شتری بسیار زیبا و خاص باشد . همچنین پوشیدن کت شتری با شلوار زرد می تواند یک ترکیب رنگ ویژه برای فرد ایجاد کند .

ست قرمز و شتری
ست قرمز و شتری

خودرو شتری رنگ

سال های زیادی است که رنگ شتری در تزئینات داخل خودرو مورد استفاده قرار میگیرد اما چند سالی است که خودرو ساز های معروف این رنگ را برای نقاشی بدنه خودرو هم استفاده میکنند و حتی خودرو های گران قیمت با این رنگ تولید می‌شوند .

تزئینات داخلی شتری
تزئینات داخلی شتری
خودرو شتری رنگ
خودرو شتری رنگ

دکوراسیون شتری

مبلمان شتری رنگ که می تواند بافت دار هم باشد، گزینه بسیار خوبی با قابلیت انعطاف پذیری بالا می‌باشد . این رنگ کلاسیک به خوبی با رنگ های مشکی ، آبی تیره ، قرمز و خاکستری ترکیب می‌شود.

مبلمان شتری
مبلمان شتری

روانشناسی رنگ شتری

رنگ شتری جزء گروه رنگ های گرم و خنثی می‌باشد . احساس و عواطفی که می‌توان در رنگ شتری یافت ، آسایش، امنیت و راحتی است . شتری رنگی با متانت و معتبر است ، بنابراین اگر این رنگ را در استایل خود استفاده کنید، این پیام را به فرد مقابل می‌دهید که شما فردی باوقار هستید . افرادی که رنگ شتری را دوست دارند، معمولا افرادی قابل اعتماد و درستی هستند.

رنگ شتری
رنگ شتری

مطالب پیشنهادی

رنگ نود چه رنگی است ?

رنگ هلویی

رنگ مرجانی

آبی کاربنی چه رنگی است ?

رنگ نقره ای چه رنگی است ؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 143

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir