سرنا امینی 28 دی 1372 در شهر مشهد متولد شده است، وی فارغ التحصیل کارشناسی عکاسی دیجیتال می‌باشد. با انتشار ویدئو های طنز در فضای مجازی بخصوص اینستاگرام به شهرت رسیده است.

سرنا امینی جدید
سرنا امینی جدید

سرنا امینی

نام نام خانوادگی :سرنا امینی
Serna Amini
تاریخ تولد :28 دی 1372
٥ شعبان ١٤١٤
January 18, 1994
محل تولد :مشهد
مدرک تحصیلی :کارشناسی عکاسی
وضعیت تاهل :متاهل
فرزند :یک فرزند پسر
مهارت ها :بازیگری، عکاسی
سرنا امینی
سرنا امینی
سرنا امینی

خانواده سرنا امینی

وی فرزند آخر خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد. خواهرش «سلین» نام دارد و در زمینه آرایشگری فعالیت میکند. با وجود اینکه در مشهد به دنیا آمده است اما اکنون در تهران زندگی میکند و حتی پدر و مادرش هم به تهران مهاجرت کرده اند.

خانواده سرنا امینی
خانواده سرنا امینی

شغل عکاسی

از دوره نوجوانی به عکاسی علاقه‌مند شد تا حدی که در دوران دبیرستان به عنوان عکاس در مجالس فعالیت می‌کرد. سپس در همین رشته تحصیل کرد. اکنون با وجود اینکه در این زمینه فعالیت نمی‌کند اما آموخته هایی که در رشته عکاسی کسب کرده است در کارش مفید فایده است.

شروع فعالیت در اینستاگرام

سال 98 با دیدن کلیپ های فردین جهانشیری به این فکر افتاد که می‌تواند با دابسمش و کلیپ های طنز مخاطبین زیادی جذب کند. اکنون بعد از گذشت 2 سال نزدیک به 6 میلیون فالور جذب کرده است و درآمد بسیار بالایی از طریق تبلیغات کسب می‌کند.

سرنا امینی
سرنا امینی

همسر سرنا امینی

چندین سال است که ازدواج کرده و ثمره این ازدواج یک فرزند پسر می‌باشد. همسر و فرزندش در برخی از کلیپ های وی به عنوان بازیگر فعالیت داشته اند.

همسر سرنا امینی
همسر سرنا امینی

آشنایی با همسر :

زمانی که به عنوان عکاس مجالس کار میکرد، یک همکار خانم داشت که با معرفی ایشون به خانواده همسرش، زمینه یک ازدواج کاملا سنتی شکل گرفت که پس از 3 جلسه خواستگاری و آشنایی، رسما ازدواج کردند.

فرزند سرنا امینی
فرزند سرنا امینی

مصاحبه

ایده و متن ها از کجا تهیه می‌شوند ?

تمامی ایده ها و متن ها را خودم طراحی میکنم و گاهی از همسر مشورت میگیرم. اما تا به حال از نوسنده یا شخص دیگری کمک نگرفته ام.

آیا بازی در فیلم « سلام بمبئی2 » را تائید میکنید ?

تا این لحظه هنوز مشخص نیست و پیش تولید این فیلم هم شروع نشده، اما آقای قربان محمدپور کارگردان فیلم سلام بمبئی2 به من لطف داشتند و یک صحبت هایی داشتم. فعالیت در عرصه سینما قطعا برای افرادی که در کار نمایش هستند بسیار جذاب است.

بازیگران مورد علاقه شما ?

از بین بازیگران ایرانی بازی نوید محمدزاده خیلی درخشان و خاص است، جواد عزتی، بهرام افشاری و حامد بهداد را هم دوست دارم و در میان بازیگران هندی هم کاجول ، شاهرخ خان و سلمان خان بسیار خوب هستند.
در بین خانم های ایرانی هم ترانه علیدوستی و پریناز ایزدیار را بسیار دوست دارم.

الگو بازیگری

همیشه دوست داشتم مانند آقای جواد عزتی باشم، آقای عزتی هم در نقش های طنز عالی هستند هم در نقش های جدی، تعداد بازیگر هایی که این ویژگی را داشته باشند بسیار کم است. امیدوارم در ادامه فعالیت هایم بتوانم اینگونه باشم که برای نقش های طنز و جدی دعوت به کار شوم.

مربی ورزشی

پیش از آغاز موفقیت در فضای مجازی، در کنار عکاسی مربی ایروبیک هم بود. اما با شهرت در فضای مجازی، دیگر تمام تمرکز و وقت خود را برای ساخت کلیپ های طنز صرف میکند.

با وجود اینکه ورزش را بسیار دوست دارد اما گفته است علاقه ای به فوتبال ندارد و طرفدار هیچ تیم باشگاهی نیست. تنها فوتبالیست هایی که میشناسد علی دایی و خداداد عزیزی هستند.

ترس از هواپیما

میگوید اکثر مردم از پرواز با هواپیما ترس دارند اما من با شنیدن صدای هواپیما میترسم که هواپیما در جایی که هستم سقوط کند مثلا وقتی در خانه هستم تصور میکنم بر روی خانه سقوط کند.

فعالیت در یوتیوب

سرنا امینی در سایت یوتیوب نزدیک به 100 هزار مشترک دارد، و با میزان بازدید چند ده میلیونی ویدئو هایش قطعا درآمد بسیار بالایی از این طریق کسب می‌کند.

تا کنون نزدیک به 42 میلیون بار ویدئو هایش در سایت یوتیوب مشاهده شده است.

سرنا امینی در سایت یوتیوب
سرنا امینی در سایت یوتیوب

بیوگرافی ساره رشیدی + اینستاگرام

اینستاگرام سرنا امینی

جهت مشاهده پیج سرنا امینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/serna_amini/

اینستاگرام سرنا امینی
اینستاگرام سرنا امینی

اخلاق

بر خلاف ظاهرم خیلی احساسی هستم، فیلم های هندی را دوست دارم و با تماشای این فیلم ها اشک میریزم. از سویی در کارم خیلی جدی هستم و در مورد همه کار هرگز احساسی عمل نمی‌کنم.

عکس سرنا امینی
عکس سرنا امینی

علی عبدالمالکی

زمانی که دانش آموز دبیرستان بودم خیلی پیگیر آهنگ های علی عبدالمالکی بودم و حتی یکی از بهترین خاطراتم این است که توسط ایشون فالو شدم و توانستم بهشون بگم که طرفدارشون هستم.

بیوگرافی جواد خواجوی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 907

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir