ساره رشیدی 23 دی 1366 در شیراز متولد شده است ، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک می‌باشد ، وی با حضور در مسابقه خنداننده شو 2 توانست به شهرت دست پیدا کند و اکنون با فعالیت در فضای مجازی در حوزه استندآپ کمدی کارش را ادامه می‌دهد . ( بیوگرافی ساره رشیدی + اینستاگرام )

ساره رشیدی
ساره رشیدی
عکس ساره رشیدی
عکس ساره رشیدی

بیوگرافی ساره رشیدی

نام نام خانوادگیساره رشیدی
sareh rashidi
تاریخ تولد23 دی 1366
January 13, 1988
سن36 سال و 2 ماه
محل تولدشیراز
محل سکونتتهران
تحصیلاتکارشناسی گرافیک
قد157 سانتیمتر
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی ساره رشیدی + اینستاگرام
یوگرافی ساره رشیدی
یوگرافی ساره رشیدی

شروع با تئاتر

ساره رشیدی زمانی که پانزده ساله بود به دلیل علاقه به بازیگری وارد تئاتر شد و در همان سال ها توانست در سریال « چلچراغ » که از شبکه استانی فارس پخش می‌شد بازی کرد .

مربی کودکان

در حد فاصله سال های 91 تا 96 به عنوان مربی پرورش استعداد کودکان زیر شش سال فعالیت میکرد و به همین دلیل تا حدود زیادی از بازیگری فاصله گرفت .

ساره رشیدی
ساره رشیدی

خنداننده شو 2

در جایی گفته است که توانایی خوبی در تعریف کردن خاطرات و وقایع دارم و میتوانم کمی هم کمدی را چاشنی کارم بکنم ، همین موضوع باعث شد در سال 97 که برای خنداننده شو 2 فراخوان زده شد ، یک ویدیو کوتاه ضبط کنم و برای این برنامه ارسال کنم .

پس از ارسال ویدیو برای راستی آزمایی دعوت شدم و پس از آن به عنوان شانزده نفر نهایی انتخاب شدم .

ساره رشیدی در خنداننده شو 2
ساره رشیدی در خنداننده شو 2

بازیگر یا کمدین

در استندآپ هایی که در برنامه خندوانه اجرا کرد نشان داد که بیشتر از آنچه کمدین باشد می‌تواند بازیگر باشد ، این موضوع بخصوص در آخرین اجرای وی در مسابقه مشهود بود ، زیرا توانست تمام فراز و فرود های داستان را به خوبی اجرا کند اما خنده آنچنانی از تماشاچی ها نگرفت .

فقط بازیگری

هدفم فقط و فقط بازیگری است و این موضوع برایم حیاتی است و هیچ چیز دیگر نمی‌تواند این حس را به من بدهد ، هدفم این است در دنیای بازیگری ایران و حتی جهان بدرخشم …

ساره رشیدی
ساره رشیدی

کپی نمی‌کنم

برای عقب نماندن از فضای کمدی حاکم در جهان پیگیر همه کمدین های معروف هستم و کارهایشان را به دقت نگاه می‎‌کنم ولی هرگز کپی نمیکنم شاید برخی از افراد این کار را انجام بدهند و اشکالی هم نداشته باشد ولی من این کار انجام نمی‌دهم.

همسر ساره رشیدی

ساره رشیدی پس از دستیابی به شهرت در برنامه خندوانه، برای ادامه فعالیتش به تهران آمد و اکنون به دور از خانواده زندگی میکند ، پدر و مادرش خیلی دوست دارند که او زودتر ازدواج کند اما هنوزمجرد می‌باشد .


داستان استندآپ ها

زمانی که به مرحله اصلی خنداننده شو 2 رسیدم ، بر خلاف سایر شرکت کننده ها هیچ متنی آماده نداشتم به همین دلیل برای اینکه فرصت کمی داشتم شروع کردم خاطراتم را برای برنامه آماده کنم و البته بخش هایی را سانسور میکردم و با تخیل آنها را بسط میدادم تا مناسب مسابقه باشد .

آرزوی بزرگ

بزرگترین آرزوی من این است که هر کس در جامعه به هر اندازه استعداد دارد و تلاش می‌کند به همان اندازه موفق شود . اگر این اتفاق می‌افتاد دیگر یک آرمانشهر داشتیم که همه از آن لذت میبردند و زندگی ایده‌آل میشد .

فعالیت پس از خندوانه

ساره رشیدی پس از حذف از مسابقه خنداننده شو توانست در سریال « میانبر » و فیلم « زیر نظر » نقش های کوتاهی بازی کند ، سپس اجرای یک برنامه اینترنتی را بر عهده داشت و اکنون در دوران کرونا بیشتر با انتشار کلیپ هایی از استندآپ هایش با مخاطب ارتباط دارد و از طریق جذب اسپانسر و تبلیغات درآمد کسب می‌کند .

ساره رشیدی و سعید روستایی
ساره رشیدی و سعید روستایی

واکنش مردم به استندآپ ها

در مورد واکنش مردم به شوخی هایش در استندآپ ها میگوید : بطور کلی مردم گاهی نسبت به یک شوخی کوچک واکنش شدیدی نشان میدهند که حتی با خشم همراه است …

گاهی هم نسبت به یک نقد آنقدر واکنش خوب نشان میدهند که تا مدت ها کلیپش دست به دست می‌شود .

اینستاگرام ساره رشیدی

برای مشاهده صفحه اینستاگرام ساره رشیدی بر روی لینک زیر کلیک کنید :

sareh_rashidi

اینستاگرام ساره رشیدی
اینستاگرام ساره رشیدی
ساره رشیدی اینستاگرام
ساره رشیدی اینستاگرام

بیوگرافی آیت بی غم + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی وحید رحیمیان + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی علی صبوری + اینستاگرام

بیوگرافی بهزاد قدیانلو و همسرش + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی مجید افشاری کمدین + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی مهسا ایرانیان + تصاویر و آدرس اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 457

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir