لیلی رز ملودی دپ Lily-Rose Melody Depp ۶ خرداد ۱۳۷۸ در پاریس فرانسه به دنیا آمده است، وی بازیگر و مدل می‌باشد. در ادامه بیوگرافی لیلی رز دپ را مرور میکنیم.

لیلی رز ملودی دپ
لیلی رز ملودی دپ
نام نام خانوادگی:لیلی رز ملودی دپ
Lily-Rose Melody Depp
릴리-로즈 뎁
Λίλι-Ρόουζ Ντεπ
تاریخ تولد:۶ خرداد ۱۳۷۸
May 27, 1999
سن لیلی رز دپ:24 سال و 11 ماه
محل تولد:پاریس فرانسه
قد:160 سانتیمتر
وزن:47 کیلوگرم
پدر:جانی دپ
مادر:ونسا پارادی
برادر:جان جک کریستوفر دپ سوم
صفحه IMDB:IMDB
بیوگرافی لیلی رز دپ

لیلی رز دپ

لیلی رز ملودی دپ فرزند جانی دپ و ونسا پارادی یک برادر کوچکتر به اسم «جان جک کریستوفر دپ سوم» دارد.

لیلی-رز دپ، بازیگر جوان و پرحاشیه، در مصاحبه اخیر خود با روزنامه ساندی سان گفت که پدر و مادرش، جانی دپ و ونسا پارادی، او را با آزادی مطلق تربیت کرده‌اند. او معتقد است که همین آزادی باعث شده است که او هیچگاه نیازی به سرکشی نداشته باشد.

دپ گفت:

«پدر و مادرم همیشه به تصمیم‌های من اعتماد می‌کردند و به من اجازه می‌دادند مستقل باشم. آنها هرگز به من نمی‌گفتند که چه کاری باید انجام دهم.»

او افزود: «پدر و مادرم هر دو در سنین پایین مدرسه را ترک کرده بودند. پس آنها نمی‌توانستند به من بگویند که باید حتماً به دانشگاه بروم. من همیشه دوست داشتم کار کنم و هیچ انگیزه‌ای برای انجام آن همه تکلیف نداشتم.»

او وقتی کوچک بود، لباس‌های مادرش را می‌پوشید و دوست داشت مانند مادرش خواننده شود.

طلاق پدر و مادر

طلاق جانی دپ و ونسا پارادی در سال 2012، پس از 14 سال زندگی مشترک، حضانت مشترک دو فرزندشان را نیز در پی داشت. لیلی رز دپ، دختر جانی، همواره رابطه نزدیکی با پدرش داشته است. با این حال، بسیاری از مردم در مورد وضعیت این رابطه در این روزها کنجکاو هستند، به ویژه پس از فراز و نشیب‌های شکایت جانی از امبر هرد و دادگاهی که در جریان است.

لیلی دپ، دختر جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوود، حرفه بازیگری خود را با نقشی کوتاه در فیلم «عاج فیل» آغاز کرد. این فیلم در سال ۲۰۱۴ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو اکران شد. لیلی دپ در این فیلم در کنار پدرش، جانی دپ، دوست خودش، هارلی کوئین اسمیت، و کارگردان فیلم، کوین اسمیت، بازی کرد.

فیلم های لیلی رز دپ
فیلم های لیلی رز دپ

لیلی رز دپ در سریال آیدل

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ، در سریال آیدل نقش یک ستاره پاپ را بازی می‌کند که در اوج شهرت خود، با انتشار یک عکس خصوصی، به حاشیه می‌رود. او که در تلاش برای بازگشت به محبوبیت است، که با رهبر یک فرقه مدرن آشنا می‌شود.

سریال آیدل با اشاره به بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی، به پدیده «شهرت سمی» در دهه ۹۰ میلادی می‌پردازد. در آن سال‌ها، برخی ستاره‌های زن پاپ برای کسب شهرت بیشتر، تصاویر و ویدئوهایی با محتوای غیر اخلاقی از خود منتشر می‌کردند. این پدیده که تب آن در آن دوران بالا گرفته بود، عواقب ناگواری برای برخی از این ستاره‌ها داشت.

لیلی رز دپ در سریال آیدل
لیلی رز دپ در سریال آیدل

زندگی در سایه جانی دپ

لیلی رز دپ، بازیگر جوان، از زندگی در سایه پدر و مادر مشهورش خسته شده است. او احساس می کند که دستاوردهای خود به دلیل شهرت پدر و مادرش، نادیده گرفته می شود. او همچنین احساس می کند که دوستان مشهورش نیز از او انتظار دارند که به عنوان یک بازیگر زن جوان و زیبا رفتار کند، نه به عنوان یک هنرمند با استعداد.

لیلی رز دپ
لیلی رز دپ

واکنش به اتهامات امبر هرد

لیلی رز دپ، دختر جانی دپ، در واکنش به اتهامات امبر هرد، از پدرش حمایت کرد. او در بیانیه‌ای گفت: «پدر من شیرین‌ ترین و دوست‌داشتنی‌ ترین کسی است که می‌شناسم. او برای من و برادر کوچکم یک پدر فوق‌العاده است و همه کسانی که او را می‌شناسند همین را می‌گویند.»

همچنین ونسا پارادی، همسر سابق جانی دپ، نیز از او حمایت کرد. او در نامه‌ای به دادگاه نوشت: «در تمام سال‌هایی که جانی را می‌شناسم، او هرگز مرا مورد آزار جسمی قرار نداده است. تصویری که امبر هرد از او به نمایش گذاشته، به هیچ وجه شبیه مردی نیست که من ۱۴ سال، با او زندگی فوق‌العاده‌ای داشتم.»

امبر هرد و لیلی رز دپ
امبر هرد و لیلی رز دپ

لیلی رز دپ و اصغر فرهادی

سال 2017 اصغر فرهادی، کارگردان برنده دو جایزه اسکار، در افتتاحیه هفتادمین جشنواره فیلم کن، همراه با لی‌لی رز دپ، حاضر شد. این حضور، که به عنوان یک نماد همدلی و اتحاد در برابر تبعیض و خشونت تلقی می‌شود، با استقبال گرم تماشاگران روبرو شد.

فرهادی که به دلیل اعتراض به سیاست‌های تبعیض‌آمیز ترامپ، حضور در اسکار هشتاد و نهم را تحریم کرده بود، در سخنرانی خود در کن، بر اهمیت سینما در ترویج همدلی و درک متقابل تاکید کرد.

لیلی رز دپ و اصغر فرهادی
لیلی رز دپ و اصغر فرهادی

روابط لیلی رز دپ

تیموتی شالامی و لیلی رز دپ، دو ستاره جوان هالیوود، در سال 2018 در فیلم «شاه» با یکدیگر آشنا شدند و پس از مدتی وارد رابطه عاشقانه شدند. این رابطه که مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته بود، با وجود عاشقانه بودنش، تنها حدود یک سال و نیم دوام آورد و در سال 2020 به پایان رسید.

اولین بار در سپتامبر 2018 بود که شایعاتی مبنی بر رابطه این دو ستاره منتشر شد. این شایعات پس از آن قوت گرفت که آنها در مراسمی در نیویورک با یکدیگر دیده شدند. در نهایت، در ماه اکتبر همان سال، این دو رابطه خود را علنی کردند.

رابطه شالامی و دپ در سال 2019 به اوج خود رسید. آنها در این سال با یکدیگر به چندین سفر خارجی رفتند و تصاویری از آنها در کنار یکدیگر در رسانه‌ها منتشر شد. یکی از این سفرها، سفر این دو به پاریس بود که در آن، آنها روی یک قایق در سواحل فرانسه دیده شدند.

تیموتی شالامی
تیموتی شالامی

لیلی رز، بازیگر و مدل آمریکایی، از سپتامبر ۲۰۲۱ با یاسین استاین، رپر فرانسوی و مراکشی الاصل، رابطه عاشقانه دارد.

یاسین استاین و لیلی رز دپ
یاسین استاین و لیلی رز دپ

اینستاگرام لیلی رز دپ

برای مشاهده صفحه لیلی رز دپ در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/lilyrose_depp

اینستاگرام لیلی رز دپ
اینستاگرام لیلی رز دپ

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 45

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir