بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 59 در تهران بازیگر ایرانی می باشد . ( بیوگرافی نیوشا ضیغمی + تصاویر و آدرس اینستا )

نام نام خانوادگی : نیوشا ضیغمی
تاریخ تولد : 18 تیر 59
محل تولد :تهران
قد :164 cm
همسر : آرش پولادخان (1352)
تاریخ ازدواج : 1390
مدرک تحصیلی : کارشناس روانشناسي كودك
فرزند : لنا ( 2 خرداد 1397 )
بیوگرافی نیوشا ضیغمی + تصاویر و آدرس اینستا

صفحه اینستاگرام نیوشا ضیغمی


آغاز فعالیت هنری

عکس قدیمی نیوشا ضیغمی
عکس قدیمی نیوشا ضیغمی

در سال 1383 از كلاس هاي بازيگري كانون سينماگران جوان فارغ التحصيل شد و در همان سال انجمن او را براي بازي در سريال «در چشم باد» (مسعود جعفري جوزاني) انتخاب كرد كه نخستين تجربه وي در عرصه بازيگري بود.

بازی در سریال در چشم باد شاید برای او بسیار تجربه به همراه داشت اما نتوانست به شهرت و جایگاهی که انتظار داشت دست پیدا کند . در سال 1385 با بازی در فیلم « اخراجی ها » همه چیز همانطور شد که او می خواست و ناگهان به شهرت کامل در فضای بازیگری کشور رسید .

آرش پولادخان

وی متولد اصفهان می باشد و یکی از تجار بنام نقره و جواهرات بحساب می آید.

آرش پولادخان : من همیشه کار های او را دنبال می کرد و می خواستم که همسرم باشد ، اما دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک او شوم به همین خاطر کلی دو دو تا چهار تا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

نیوشا ضیغمی: راستش از زمانی که زندگی مشترک مان را شروع کردیم، نه تنها بیشتر با شکل کار هم آشنا شدیم بلکه به نوعی وارد کار هم شدیم و از تلاش یکدیگر حمایت کردیم. کار آرش خودش یک شکل قابل توجه از هنر آن هم نوعی از هنر بومی و ملی است که ارزش بسیاری دارد و من بارها از اینکه نگاه حمایتی به کار و امثال او وجود ندارد، گله کرده‌ام.

مهریه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر
نیوشا ضیغمی بازیگر

نیوشا ضیغمی و همسرش با توجه به معیار های خود برای ازدواج کمترین اهمیتی برای میزان مهریه قائل نبودند و مهریه را صرفا « یک سکه » قرار دادند.

سفر به بزریل برای جام جهانی

نیوشا ضیغمی : درباره آن سفر هنرمندان به برزیل با تمام حواشی به نظرم مهم این بود که یک قشر کاری خاص از یک قشر کاری دیگر حمایت کردند؛ یعنی فارغ از تمام مسائل، مهم این بود که در یک افتخار ملی شریک باشیم و از یک اقدام که می‌توانست باعث سربلندی نام کشورمان شود، حمایت کنیم.

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی
نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی : فعالیت من در کلینیک زیبایی‌ ام کاملا جدید و بخشی مهم از زندگی حرفه‌ای من است. یعنی آن را به شکل تفننی دنبال نمی‌کنم. چند سال پیش به پیشنهاد خانم دکتری این کار را شروع کردم که به عللی این همکاری قطع شد و پس از مدتی خودم شخصا کلینیک شخصی خودم را راه‌اندازی کردم. در این مرکز خدمات و مشاوره‌های زیبایی برای سلامت پوست از سوی متخصصان ارائه می‌شود و من خودم از مراجعان آن هستم.

روحیه بلندپروازی دارم که باعث شده بخواهم تجربه‌ های مختلفی را از سر بگذرانم. به خاطر همین است که در کنار سینما و بازیگری، دفتر تولید فیلم و کلینیک زیبایی‌ ام را نیز اداره می‌کنم اما این مشغله‌های وقت‌گیر باعث نشده از کارهای خانه‌ام غافل شوم. نمی‌خواهم سال‌ها بعد حسرت اینکه می‌توانستم کاری که دوست دارم را انجام بدهم اما انجام ندادم، به دلم بماند.

زایمان در ایران

نیوشا ضیغمی برای به دنیا آورن فرزند خود در خرداد 1397 در یکی از بیمارستان ها خصوصی تهران ( پارسیان ) بستری شد و فرزند خود را با صحت و سلامت کامل به دنیا آورد.

این اقدام برای بسیاری از سلبریتی ها که پول و ثروت خود را در ایران به دست می آورند ولی ایرانی بودن فرزند خود را ننگ می دانند خوشایند نبود .

خبر طلاق نیوشا ضیغمی

پس از این که نیوشا ضیغمی فرزند خود را در ایران به دنیا آورد برای او شایعات زیادی ساختن و شاید مهمترین آنها این باشد که شایعه کردند که او از همسرش جدا شده است . وی با تکذیب این خبر تلاش های برخی از افراد را برای حاشیه سازی ناکام گذاشت .

تبلیغات نیوشا ضیغمی

تبلیغات نیوشا ضیغمی
تبلیغات نیوشا ضیغمی

مانند بسیاری از سلبرینی ها نیوشا ضیغمی هم از فضای مجازی جهت کسب درآمد استفاده می کند و با تبلیغات گوناگون در این زمینه یکی از فعال ترین افراد می باشد .

روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی متولد 29 دی ماه 1369 از بازیگران سینما می باشد. او به تازگی در سریال ماتادور که از شبکه اول سیما پخش می شود در کنار پوریا پور سرخ ، شقایق فراهانی ، لیندا کیانی ، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

فیلم های سینمایی نیوشا ضیغمی

نام فیلمکارگردانسال ساخت
ما خیلی باحالیمبهمن گودرزی۱۳۹۶
دخترعمو و پسرعموروح‌انگیز شمس۱۳۹۵
شام عاشقانه سه نفرهجواد مزد آبادی۱۳۹۵
هشتگرحیم بهبودی‌فر۱۳۹۵
خوب، بد، جلفپیمان قاسم‌خانی۱۳۹۵
ثبت با سند برابر استبهمن گودرزی۱۳۹۴
هفت معکوسمهدی خسروی۱۳۹۴
آدم باشمجید جوانمرد۱۳۹۳
ایران برگرمسعود جعفری جوزانی۱۳۹۳
دریا و ماهی پرندهمهرداد غفارزاده۱۳۹۳
آینه شمعدونبهرام بهرامیان۱۳۹۱
فیتیله و ماه پیشونیآرش معیریان۱۳۹۰
گشت ارشادسعید سهیلی۱۳۹۰
ما همه گناهکاریمحسن ناظر۱۳۸۹
چارسوفرهاد نجفی۱۳۸۹
دختر شاه پریونکامران قدکچیان۱۳۸۹
یکی برای همهمحمد آهنگرانی۱۳۸۹
پرتقال خونیسیروس الوند۱۳۸۹
پرستوهای عاشقفریال بهزاد۱۳۸۹
زمهریرعلی روئین‌تن۱۳۸۹
دموکراسی تو روز روشنعلی عطشانی۱۳۸۹
اخراجی‌ها ۲مسعود ده‌نمکی۱۳۸۷
تلافیسعید اسدی۱۳۸۶
توفیق اجباریمحمدحسین لطیفی۱۳۸۶
قرنطینهمنوچهر هادی۱۳۸۶
اخراجی‌هامسعود ده‌نمکی۱۳۸۵
پارک‌ویفریدون جیرانی۱۳۸۵
حس پنهانمصطفی رزاق‌کریمی۱۳۸۵
گناه منمهرشاد کارخانی۱۳۸۵
تردستمحمدعلی سجادی۱۳۸۳
شوریدهمحمدعلی سجادی۱۳۸۳
مواجههسعید ابراهیمی‌فر۱۳۸۳

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 123

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir