بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست روز 23 آبان 53 در تهران به دنیا آمده است ، دیپلم رشته تجربی و فوق دیپلم رشته تصویر برداری دارد وی در یک خانواده هفت نفره متولد شده است . ( بیوگرافی نعیمه نظام دوست + اینستاگرام )

نام نام خانوادگی : نعیمه نظام‌دوست 
تاریخ تولد :23 آبان 1353
محل تولد :تهران
پدر :نادر نظام دوست
مادر :مهین قناعتی
محل سکونت :تهران
قد :168 سانتیمتر
وضعیت تاهل :مجرد
مدرک تحصیلی :فوق دیپلم رشته تصویر برداری
بیوگرافی نعیمه نظام دوست + اینستاگرام

Naimeh Nezamdoost

نعیمه نظام دوست
نعیمه نظام دوست

خانواده نعیمه نظام دوست

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده می باشد به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده پدرش چند سال پیش فوت کرده است ، در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی، لیلا اوتادی ، الناز شاکر دوست و لیدا عباسی را دارد .

کودکی نعیمه نظام دوست
کودکی نعیمه نظام دوست

صفحه اینستاگرام نعیمه نظام دوست

شروع فعالیت هنری

نظام دوست سال 70 به دنبال علاقه مندی به بازیگری در کلاس های ازاد ثبت نام می کند ، و به یادگیری تئاتر پرداخته و به وسیله آن کلاس ها به مجموعه نوروز 72 معرفی شده و در یکی از آیتم های آن بازی می کند .

سپس در سال 73 در مجموعه ای به کارگردانی مهران مدیری منشی صحنه بوده و بازی هم کرده است .

عکس قدیمی نعیمه نظام دوست
عکس قدیمی نعیمه نظام دوست

تبریک گفتن عجیب طارمی

تبریک طارمی به نعیمه نظام دوست
تبریک طارمی به نعیمه نظام دوست

مهدی طارمی برای تبریک تولد نعیمه نظام دوست از واژه « ننه » استفاده کرد که موجب واکنش کاربران فضای مجازی شد .عده ای از کاربران این واژه را صرفا برای فاصله سنی 18 سال این دو نفر دانستند و برخی هم این را نوعی بی ادبی برداشت کردند .

سینما

در سینما کارش را با دستیاری کارگردان و منشی صحنه فیلم سینمایی « بر بوم زمان » آغاز کرده ، تا این که در سال 1386 در فیلمی از محمدحسین لطیفی به نام توفیق اجباری بازی میکند .

کباب ترش

از میان انواع غذا های خوش مزه به کباب ترش علاقه زیادی داشته و پس از آن سیرواویج را خیلی دوست دارد و می گوید هر کجا برم اولویت اولم این دو غذاست .

کسب درآمد

می گوید علاوه بر بازیگری یک مزون لباس داشته و در آنجا دوستان خود را هم ملاقات کرده و همین که برایش درآمد اندکی دارد ولی در چند سال اخیر به فکر توسعه ی آن است .

قد نعیمه نظام دوست
نعیمه نظام دوست

بیوگرافی نعیمه نظام دوست + اینستاگرام

دلیل اضافه وزن ناگهانی

نظام دوست در یک برنامه تلویزیونی  که با موضوع “درمان‌های چاقی و لاغری و روش‌های شایع آن” پخش می‌شد، در پاسخ به مژده لواسانی که چرا به یک باره اضافه وزن پیدا کردید،

گفت: واقعیت این است که من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم . این اضافه وزن به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نبود و کاملا شخصی اتفاق افتاد. ضمن اینکه در مقطعی به دلیل بیماری مجبور بودم از آمپول کورتون استفاده کنم که این موضوع هم در اضافه شدن وزنم موثر بود و در نهایت امروز وزن من به 120 کیلوگرم رسیده است.

عمل بالون معده کردم

وی درباره تلاش برای کاهش وزن تأکید کرد: سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود.

بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده‌ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت: من این موضوع را فراموش کرده بودم. شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می‌کردی. اکنون احتمالا معده و روده‌ات با مشکل مواجه شده است.

این بازیگر کمدی ادامه داد: این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده‌ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد 20 کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.


نعیمه نظام دوست
نعیمه نظام دوست

مرگ یکی از اقوام با بالون

نعیمه نظام دوست خاطره تلخی از یکی از اقوامش اشاره کرد و گفت: متاسفانه همین اواخر، همسر پسرخاله‌ام که خانم جوانی هم بود، عمل بالون را انجام داد که متاسفانه بالون نزدیک قلب باز شده بود و باعث ایست قلبی او و در نهایت مرگش شد.

چاقیم ارثی نیست

من دچار اضافه‌ وزن هستم و این را از ظاهرم می‌شود، فهمید. چاقی من ارثی نیست بلکه به‌دلیل مصرف کورتون به‌وجود آمد. چند سال قبل به‌دلیل یک بیماری مجبور به مصرف کورتون شدم، همین قضیه هم باعث افزایش وزن من شد. بعد هم اتفاقات دیگری باعث شد که وزنم روز‌به‌روز بیشتر شود. 10‌سال است که با بیماری چاقی درگیر هستم، یادم می‌آید که قبل از آن 60‌کیلو بودم.

نعمیه نظام دوست پس از لاغری
نعمیه نظام دوست پس از لاغری

حجم معده ام دو برابر شد

من ‌بالون معده را برای لاغر شدن انتخاب کردم و پزشکان به من گفتند که موفقیت این عمل 50درصد است. وقتی ‌بالون داخل معده گذاشته می‌شود حجم معده را می‌گیرد و باعث می‌شود کمتر غذا بخورید. اگر غذا زیاد خورده شود معده آن را نگه نمی‌دارد و غذا را بر‌می‌گرداند. من بعد از ‌بالون، آنقدر غذا خوردم که بر ‌بالون غلبه کردم و وقتی آن را برداشتم، معده‌ام دوبرابر شد.

همین هم باعث شد که بیش از پیش چاق شوم. البته تعدادی از  کسانی که ‌بالون استفاده کرده بودند را دیدم که چندین کیلو وزن کم کرده بودند اما به‌نظرم حال خوبی نداشتند. باید همزمان با استفاده از ‌بالون ویتامین مصرف شود و کمبودی از این لحاظ وجود نداشته باشد، یعنی لاغری در عین سالم بودن مفید است وگرنه کم کردن وزن وقتی بی‌حال و ضعیف شوی که فایده‌ای ندارد.

نعیمه نظام دوست بازیگر
نعیمه نظام دوست بازیگر

‌بالون معده فقط در مراکز مجهز

پزشک من به‌طور اصولی جراحی ‌بالون معده را برایم انجام نداد، هیچ آزمایشی انجام نشد و همه چیز خیلی سریع صورت گرفت. هیچ بررسی انجام نشد که بدانیم آیا بدن من ویتامینی لازم دارد یا نه، دارویی لازم است مصرف کنم یا خیر. غیر از من یکی از اقوامم شماره پزشک من را گرفت و ‌بالون معده را انجام داد و بر اثر اشتباه پزشکی دچار ایست قلبی شد و فوت کرد. پزشک این کار را در مطب انجام داده بود و در دادگاه ثابت شد که اشتباه پزشکی باعث مرگ بیمار شده است.

توصیه مهم برای عمل جراحی

توصیه می‌کنم به‌هیچ عنوان این عمل را در مطب انجام ندهند و حتما در یک مرکز مجهز پزشکی باشد. به ظاهر عمل ساده‌ ای است اما به دستگاه‌ های پیشرفته نیاز است. در آن اتفاق پزشک به‌دلیل عدم وجود دستگاه‌های پیشرفته، ایست قلبی بیمار را تشخیص نداده بودند. متاسفانه برخی پزشکان  به‌خاطر پول، هرکاری را به‌ راحتی  بدون بررسی خاصی انجام می‌دهند. زمانی که ‌بالون را داخل معده‌ام گذاشتم 90کیلو بودم اما الان 126کیلو هستم. یعنی اضافه‌وزنم بعد از ‌بالون خیلی شدیدتر بود و اگر فقط روش‌های دیگر را ادامه می‌دادم شاید نتیجه بهتری می‌گرفتم.


همراه با آقای دکتر کوروش کریم زاده عزیز و نرجس جان احمد زاده نازنین مدیر و موسس کلینیک بهاران ،این روزها برای تغییراتی که هر روز باهاش زندگی میکنم ، نیاز دارم از پوستم مراقبت کنم و باید تحت درمان باشم ، خوشحالم با این عزیزان آشنا شدم 

انسان دلسوز

نعیمه نظام دوست اعتقاد دارد که به ظار انسان شاد و شنگولی است ، ولی می گوید در درونش چیز دیگری است و بسیار غصه میخورد و فرد دلسوزی می باشد .

سریال های نعیمه نظام دوست

نوروز ۷۲۱۳۷۱داریوش کاردان
ساعت خوش۱۳۷۳مهران مدیری
سال خوش۱۳۷۴مهران مدیری
طنز بهاره۱۳۷۵محمدرضا زهتابی
بدگمان۱۳۷۵
تنگنا۱۳۷۵داریوش منتظری
غم تنهایی۱۳۷۶علی عسگری
برگ و باد۱۳۷۶فیاض موسوی
شن‌های کف رودخانه۱۳۷۶یوسف سیدمهدوی
روزهای زندگی۱۳۷۷سیروس مقدم
در گذر لحظه‌ها۱۳۷۸علی اصغر نوری
پلیس جوان۱۳۸۰سیروس مقدم
دریایی‌ها۱۳۸۱سیروس مقدم
آخرین آواز ققنوس۱۳۸۱مسعود تکاور
ریحانه۱۳۸۴سیروس مقدم
حلقه سبز۱۳۸۶ابراهیم حاتمی کیا
لطفا دور نزنیم۱۳۸۷مهدی مظلومی
طلاق در وقت اضافه۱۳۸۷سید محسن یوسفی
روز حسرت۱۳۸۷سیروس مقدم
چاردیواری۱۳۸۸سیروس مقدم
شب هزارویکم۱۳۸۸علی بهادر
زیر هشت۱۳۸۹سیروس مقدم
ساختمان پزشکان۱۳۸۹سروش صحت
پایتخت ۱۱۳۹۰سیروس مقدم
کسی خوابه؟۱۳۹۱سیدجواد رضویان
خانه اجاره‌ای۱۳۹۱رامین ناصرنصیر – شاهد احمدلو
خانه اجاره‌ای ۲۱۳۹۱رامین ناصرنصیر – شاهد احمدلو
باغ سرهنگ۱۳۹۲فلورا سام
محله گل و بلبل۱۳۹۴احمد درویشعلی پور
بیمار استاندارد۱۳۹۴سعید آقاخانی
همسایه‌ها۱۳۹۵مهران غفوریان
شب عید۱۳۹۷سعید آقاخانی
ن.خ (مجموعه تلویزیونی)۱۳۹۷سعید آقاخانی

بیوگرافی نعیمه نظام دوست + اینستاگرام

فیلم های سینمایی نعیمه نظام دوست

بر بوم زمان (اپیزود اول)۱۳۸۲محمدتقی راوندی
بر بوم زمان (اپیزود دوم)۱۳۸۲محمدتقی راوندی
توفیق اجباری۱۳۸۶محمدحسین لطیفی
سن پترزبورگ۱۳۸۸بهروز افخمی
چراغ قرمز۱۳۸۹علی غفاری
کنسرت روی آب۱۳۸۹جهانگیر جهانگیری
ما خونه نیستیم۱۳۸۸شاهد احمدلو
ساکن خانه چوبی۱۳۹۱محمدتقی راوندی
برج آرام۱۳۹۱مسعود اطیابی
آذر، شهدخت، پرویز و دیگران۱۳۹۲بهروز افخمی
افسونگر۱۳۹۲حسین تبریزی
رفقای خوب۱۳۹۳مجید قاری‌زاده
جنجال در عروسی۱۳۹۴سید رضا خطیبی
هزارپا۱۳۹۶ابوالحسن داوودی
آپاچی۱۳۹۷آرش معیریان

بیوگرافی نعیمه نظام دوست + اینستاگرام

مصاحبه نعیمه نظام دوست

وضعیت این روزهای عرصه بازیگری چگونه است؟ باتوجه به حضور بازیگران جوان در بیشتر آثار نمایشی شرایط را چگونه ارزیابی می‌کنید؟


شرایط بازیگری این روز ها چندان روبه‌راه نیست. در گذشته شرایط به‌ گونه‌ای بود که تله‌ فیلم‌ ها و سریال‌ های مختلف ساخته می‌شد و مردم هم آثار مختلف را تماشا و از آن‌ ها استقبال می‌ کردند اما دیگر از تله فیلم های با کیفیت خبری نیست .
در وضعیت کنونی، ما تا اندزاه‌ای از آن شرایط آرمانی و رویایی فاصله گرفته‌ ایم و این اتفاق، خوب نیست و امیدوارم دوباره اتفاق‌های خوبی رقم بخورد که کارهای خوبی ساخته شود و در این آثار از بازیگران قدیمی و با تجربه استفاده کنند.


به‌طور طبیعی وقتی یک بازیگر قدیمی با سابقه بعد از 40 سال فعالیت در یک اثر حضور پیدا می‌کند، شرایط متفاوتی را نسبت به سایر بازیگران تعیین می‌کند و مواردی مانند رقم پرداختی به بازیگر یک نمونه از اینگونه تفاوت‌ ها می باشد و در شرایط کنونی شاید برای تهیه‌ کننده‌ ها مقدور نباشد که بخواهند اینگونه پیش بروند به همین دلیل از بازیگر هایی که جوان‌ تر هستند، تازه وارد این حرفه شده‌اند و تجربه کافی ندارند، استفاده می‌کنند و این موضوع از کیفیت کار ها کاسته است .


روند نقش‌هایی که به خود شما پیشنهاد می‌شود، چگونه است؟ آیا این شرایط شما را راضی می‌کند؟


من بازیگری هستم که حداقل هر سال یک کار انجام می‌دهم البته وضعیت باید به‌ گونه‌ای با شد که کارها خیلی زیاد باشد و بازیگر ها فرصت زیادی نداشته باشند اما به‌هر حال، خدا را شکر می‌کنم.
در چنین شرایطی به جرأت اعلام می‌کنم که تنها به خودم فکر نمی‌کنم بلکه نگران همکاران خودم هستم و از اینکه بسیاری از هنرمندان خوب سال‌ های زیادی بیکار هستند غصه می‌خورم. وقتی سرکار می‌روم، رویم نمی‌شود به کسی بگویم که سرکار هستم چون نمی‌خواهم فردی ناراحت شود و یا دلش بشکند.


دوست ندارم که هیچ‌ یک از همکارانم از بازیگران گرفته تا عوامل دیگری مانند منشی صحنه ،فیلمبردار و صدابردار بیکار باشند چون چنین وضعیتی بسیار غمگین و اسفبار است. یک بازیگر، فقط بازیگری بلد است و حیف است که از توانایی‌ های او در فضای مربوط به خود استفاده نشود . فضای بازیگری از دور خیلی زیبا به نظر می رسد اما از نزدیک این‌ طور نیست چرا که بازیگر ها با مشکلات مختلفی مانند نداشتن امنیت شغلی روبه‌رو هستند.

نعیمه نظام دوست و محمود دینی
نعیمه نظام دوست و محمود دینی


شاید باورش سخت باشد اما وقتی یک کار به انتهای تصویربرداری نزدیک می‌شود، اضطراب می‌گیرم چون نمی‌دانم کار بعدی چه زمانی شروع می‌شود و این موضوع تنها برای من بلکه برای بسیاری از دوستان و همکارانم وجود دارد و این اتفاق حس بدی را به‌وجود می‌آورد چرا که افراد در چنین شرایطی نمی‌دانند چگونه زندگی خود را بچرخانند.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست + اینستاگرام


آیا وطن پرست هستید ؟

خیلی خوشحالم که نسبت به کشورم و مردم سرزمینم چنین حس تعصبی را دارم. کشور ما از همه نظر کامل است، از منابع طبیعی گرفته تا چهار فصل و مردم ایران نیز همیشه زبانزد هستند و این احساس خوب نسبت به کشورم در سراسر وجودم جریان دارد.

در وجود من همیشه یک تعصب خاص به ایران و هموطنانم وجود دارد و این حس مانند جوشیدن خون در رگ‌ها است، فکر می‌کنم اگر پسر بودم به‌طور یقین به خط مقدم جبهه می‌رفتم.

اگر خدای نکرده اتفاقی بیفتد که به کشورم و مردم ایران آسیب برساند، خیلی ناراحت می‌شوم. روی مردم کشورم از مرزبانانی که در مرزها حضور دارند و از ایران حفاظت می‌کنند گرفته تا مدافعان حرم و سربازانی که خدمت سربازی را در فضاهای دیگر انجام می‌دهند و همچنین دیگر مردم تعصب و همه هموطنانم را دوست دارم. اگر به کشوری بروم که در آنجا به هموطنم توهین شود و یا در رسانه‌ها چنین موضوعی را مشاهده کنم، به من بر می‌خورد و عصبی می‌شوم.


وضعیت تولید آثار در شبکه نمایش خانگی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ به نظر شما این رسانه در روند فعالیت خود توانسته مسیر موفقی را طی کند؟


فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی مسئولیت خاصی را بر عهده گرفته است . در این روند سریالی مانند ” شهرزاد” به واقع اثری موفق است و با وجود اینکه تمامی این سریال را برای من می فرستادند اما خودم تمامی قسمت‌ های این مجموعه را خریداری کردم چون احساس کردم من به عنوان یک بازیگر وظیفه دارم به بازیگرها و عواملی که در این مجموعه کار می‌کنند، احترام بگذارم و این اثر نمایشی را خریداری کنم.


خریداری آثاری که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود به چرخش هر چه بیشتر این شبکه کمک می‌کند و باعث می‌شود تولید سریال‌های موفق ادامه پیدا کند چرا که این رویداد اتفاق بسیار خوبی را رقم می‌زند.


به عنوان نمونه وقتی قرار باشد مجموعه “کلاه قرمزی” وارد شبکه نمایش خانگی شود، به طور یقین مخاطبان از خرید و تماشای آن استقبال می‌کنند البته به دلیل اینکه ما قانون کپی رایت نداریم، بسیاری از افراد مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی را به طور غیر قانونی دانلود و آن را در فضاهای دیگر پخش می کنند .
پخش آثار شبکه نمایش خانگی در فضاهای مجازی اتفاق بدی است اما شاید اینگونه بسیاری از افرادی که توانایی خریداری چنین مجموعه‌هایی را ندارند، بتوانند به آرزویشان برسند.


طراحی لباس برای بانوان بازیگر تا چه اندازه اهمیت دارد؟


خود بنده به دلیل فیزیک خاصی که دارم شاید نتوانم برای خرید لباس به یک فروشگاه لباس مراجعه کنم چون ممکن است لباس مدنظرم را نتوانم پیدا کنم و در چنین شرایطی وقتی دوست عزیزی پیشنهاد طراحی لباس را به من می‌دهد، استقبال می‌کنم.


به‌طور یقین در زمینه طراحی لباس برای بازیگران، ممکن است یک طراح یکی دو لباس را برای من طراحی کند اما از سری بعد با هم کار کنیم و این همکاری ادامه پیدا کند. تصور می‌کنم طراحی لباس برای بانوان بازیگر در صورتی‌که با سبک و سلیقه آن فرد و همچنین سبک اجتماع او هماهنگی داشته باشد، خوب و زیبا است اما به‌طور نمونه اگر من قبول کنم که لباسی را که یک طراح، طراحی کند، بپوشم، پسندیده نیست.


اگر قرار باشد از لباس‌های طراحی شده استفاده کنم، علاقمندم از طرح‌های ایرانی بهره بگیرم چرا که چنین لباس‌هایی حس و حال ایرانی دارد و فضای آن متناسب با جامعه ما است و افراد آن را دوست دارند.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 12

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir