مجموعه ای از نمونه نامه انتصاب کارمندان در این صفحه گردآوری شده است . امیدواریم برای مقاصد مورد نظر شما مفید و موثر باشند . سعی شده است تنوع کافی در نمونه نامه ها وجود داشته باشد .

نامه انتصاب کارمندان
نامه انتصاب کارمندان

نمونه نامه انتصاب

جناب آقا/خانم ……………….

سلام علیکم

ضمن تشکر از خدمات آقای ……… ، و با عنایت به تخصص، تجربیات ارزنده ، پشتکار ، دقت و تعامل خوب جنابعالی در محیط کار، و همچنین بنا به پیشنهاد ……. به موجب این حکم از تاریخ 1400/00/00 به سمت ……. شرکت منصوب و زیر نظر اینجانب ………… انجام وظیفه خواهید نمود.

شایان ذکر است اهم وظایف جنابعالی عبارتند از:

  1. انجام ….
  2. برنامه ریزی برای …
  3. کاهش ….
  4. افزایش ….

امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمداله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه کارکنان ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف شرکت موفق باشید.

موفقیت جنابعالی و سایر همکاران محترم را در انجام وظایف محوله جهت نیل به اهداف شرکت از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ضمنا بدینوسیله از زحمات آقای …. ….. در مدت تصدی سمت مزبور تشکر و قدردانی می گردد.

با آرزوی توفیق روز افزون

امضا / تاریخ

نمونه حکم انتصاب

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سجاد علایی

با تشکر فراوان از خدمات جناب آقای دکتر حمید رمضانی در دوران مسئولیتشان در سمت وزیر ورزش و جوانان، بر اساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد اعتقادی و سوابق علمی و مدیریتی جناب‌عالی، به موجب این حکم، شما را به سرپرستی «وزارت ورزش و جوانان» بر می‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و تلاش همه دلسوزان در آن وزارتخانه ، دوره درخشانی در زمینه خدمت به ملت شریف ایران اسلامی را شاهد باشیم .

امضا / تاریخ

نمونه حکم انتصاب
نمونه حکم انتصاب

نمونه نامه حکم انتصاب کارمندان

جناب آقای محسن نادری

سلام علیکم

بدینوسیله از تاریخ این حکم جنابعالی بعنوان سمت ….. شرکت …. منصوب و حداکثر طی یک هفته برنامه کاری خود برای نیل به اهداف مورد انتظار را ، برای مدیرت شرکت تدوین و حضورا تبیین نمائید .

امید است با استفاده از پشتوانه تخصص و سوابق موثر و مفید قبلی خود ضمن سازماندهی لازم به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و موارد مرتبط با سمت مربوطه ، فعالیتهای جاری شرکت را به نحو مطلوبی اداره نمایید .

از خداوند تبارک و تعالی موفقیت جنابعالی و سایر همکاران بخش … را در انجام امور محوله مسئلت می نمایم.

با تشکر ……

مدیریت نیروی انسانی

نامه انتصاب کارمندان به سمت جدید

با سلام و عرض تشکر از پذیرش مسئولیت و نظر به دانش ، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی و بموجب این حکم بعنوان سمت …… منصوب می شوید .

اطمینان کامل دارم که تعهد اعتقادی و تجربیات ارزنده ی جنابعالی، شما را در شناخت همه جانبه ی موضوعات حیطه ی فعالیت به منظور سازماندهی علمی و اجرائی شرکت مدد خواهد نمود.

توفیق روز افزون شما و همکاران محترمتان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

در پایان توجه شما را به این نکته جلب می نمایم که ……

لطفا ………

با تشکر ……………

نامه انتصاب مدیر شرکت

جناب آقای/خانم ………

سلام علیکم

نظر به تعهد و تجارب و عملکرد مثبت شما در مدت سرپرستی …… سمت بدینوسیله جنابعالی را بعنوان مدیر بخش … در این شرکت منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به پروردگار متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله کوشا باشید.

الزامیست با سرلوحه قرار دادن راهبرد تفکر ، توکل و تلاش در انجام امور محوله و بکارگیری نیروهای متخصص، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه ی تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.

ضمنا بدینوسیله از خدمات ارزشمند و زحمات شبانه روزی و اثرگذار آقای …… که سال ها در این مسئولیت مشغول به خدمت بوده و اینک به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت بیشتر و پیروزی می نمایم.

امضا / تاریخ

نمونه حکم انتصاب و ارتقاء کارکنان و کارمندان

خواهر گرامی سرکار خانم  ……

با سلام

به موجب این حکم جنابعالی را از این تاریخ به سمت ….. شرکت منصوب تا در چهارچوب شرح وظایف ابلاغی انجام وظیفه نمایید.

امید است که با توجه به تعهد ، تخصص و سابقه طولانی جنابعالی در امور ….. و با توکل به پروردگار منان و همکاری صمیمانه ی کلیه ی کارکنان شرکت در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

رییس شرکت / امضا

نمونه حکم انتصاب و ارتقاء کارکنان و کارمندان
نمونه حکم انتصاب و ارتقاء کارکنان و کارمندان

حکم ارتقاء کارکنان

خواهر ارجمند سرکار خانم زهره کژدمی

با عنایت به تعهد ، تخصص و توانمندی های سرکار در حوزه روابط عمومی به موجب این ابلاغ به عنوان« سرپرست معاونت روابط عمومی » منصوب می گردید.

با توجه به اهمیت مباحث روابط عمومی و تکالیف و وظایف ذاتی و قانونی سازمان …. ، برنامه ریزی برای ارتقا اطلاع رسانی و پاسخگویی به سوالات ملت شریف ایران اسلامی انتظار میرود.

در این راستا هماهنگی و همفکری با مجموعه کارشناسان حوزه مربوطه، افراد صاحبنظر و تعامل مناسب با مراکز غیر دولتی نسبت به امور ذیل اهتمام ورزید:

  1. —-
  2. _____

متن حکم انتصاب معاونت مالی

آقای دکتر قلینژاد ریاست محترم دانشگاه، طی حکمی آقای دکتر محمود احمدی را به سمت معاونت مالی دانشگاه منصوب نمودند.

متن این انتصاب به شرح ذیل می باشد :

جناب آقای دکتر محمود احمدی

استاد تمام محترم دانشگاه

با سلام

احتراماً، نظر به مراتب تجارب و تعهد جنابعالی و در راستای اجرای اهداف این دانشگاه، با حفظ وظایف آموزشی به عنوان معاون مالی دانشگاه منصوب می گردید.

از جنابعالی انتظار می رود با استفاده از توان تخصصی و کارشناسی کلیه همکاران محترم و همچنین ظرفیت منابع بالقوه سایر بخش های حوزه مأموریت خود با توجه به قدمت و اعتبار دانشگاه اقدامات زیر انجام گیرد:

  1. ////
  2. ****
  3. #####

نمونه نامه انتصاب کارمندان

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 21

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir