سید علی صالحی

سید علی صالحی وی در روز 12 اسفند ماه ، سال 52 در شهر تهران به دنیا آمده است ، لیسانس رشته نمایش داشته است و عضو تیم فوتبال هنرمندان می باشد .

نام نام خانوادگیسید علی صالحی
تاریخ تولد12 اسفند 1352
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی نمایش
مشخصات سید علی صالحی

او در زمان نوجوانی در تعزیه خوانی شرکت داشته و می توان گفت بازیگری را به نوعی از آن دوره شروع کرده است .

جوانی سید علی صالحی
جوانی سید علی صالحی
سید علی صالحی در نون خ
سید علی صالحی در نون خ

بازیگری از نگاه وی

صالحی میگوید از هنر بازیگری درسی که گرفتم این است که انسان بودن مهم است و این که به حقوق دیگران احترام بگذاریم و کار خیر انجام دهیم .

سید علی صالحی و مادرش

سید علی صالحی و مادرش
سید علی صالحی و مادرش

تعزیه خوانی

صالحی میگوید پدر و عمویش تعزیه خوان بودند و زمانی که کودک بوده در روستایشان تعزیه اجرا میکرده ، علی در نقش عبدالله ابن حسن بوده و به زبان ترکی متن میگفته است و در ادامه در زمان دانش آموزی در مدرسه تئاتر بازی و کارگردانی میکرده است .

زندگی شخصی

علی صالحی مجرد بوده و در حال حاضر ازواج نکرده است .

عکس سید علی صالحی
عکس سید علی صالحی

بازیگری

در سن 17 سالگی برای آموزش بازیگری در کانون تئاتر تجربی ثبت نام کرده و استادانی چون مرحوم احمد آقالو و مرحوم حمید سمندریان داشته است و در کنار بازیگرانی مثل رامسین کبریتی ، امیر جعفری و فریبرز عرب نیا بازی کرده است .

جوانی سید علی صالحی
جوانی سید علی صالحی

استقلال

وی در تیم هنرمندان حضور داشته و از سال 80 عضو این تیم است ، و در حال حاضر TRX و بدنسازی انجام داده و طرفدار دو آتیشه تیم استقلال است .

حضور در تلویزیون

وی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده و در سریال « امام علی علیه السلام » در گروه حرکات موزون بوده است و برای اولین بار جلوی دوربین رفته است و پس از آن در سریال فاصله بازی کرده است در سال 72.

سید علی صالحی عکس
سید علی صالحی عکس

دستیار کارگردان

علی صالحی از احمد آقالو به عنوان الگوی بازیگری اش نام میبرد وی همچنین میگوید در سالیان گذشته دستیاری کارگردان و برنامه ریزی و بازیگردانی زیاد انجام داده است .

سید علی صالحی
سید علی صالحی

بیوگرافی سید علی صالحی + حواشی و اینستاگرام

معروف شدن

صالحی میگوید بازی در سریال فاصله در زندگی کاریم تاثیر داشته و پس از این کار در سال 1383 در سریال کمربند ها را ببندیم و دو سال بعد در سریال قرارگاه مسکونی و همچنین سریال « میکائیل » بازی کرده است و این نقش ها در شهرتش موثر بوده است .

ویکی پدیا سید علی صالحی
سید علی صالحی

اینستاگرام سید علی صالحی


علی صالحی اینستاگرام
علی صالحی اینستاگرام

سریال نون خ

فریبرز در سریال نون خ
فریبرز در سریال نون خ

سید علی صالحی در سریال نون خ 2 در نقش « فریبرز » ( خواستگار شیرین ) بازی کرد است ، این سریال در فروردین 1399 از شبکه اول سیما پخش شده است .

سید علی صالحی کیست ؟
سید علی صالحی

نمایش سردار

نمایش “سردار”، یکی از فعالیت های گروه تئاتر معاصر به نویسندگی و کارگردانی نادر برهانی مرند از ۴ مهرماه در مجموعه تئاتر شهر به‌ روی صحنه رفته است .

این اثر نمایشی که در یازدهمین جشنواره سراسری رضوی اجرا شده و با استقبال مخاطبین نیز همراه بود، و با حضور بازیگرانی چون هدایت هاشمی،نسیم ادبی، احمدکاوری، ندا کوهی، سیدعلی صالحی، فریدون محرابی، حسین پاکدل، ناهیدمسلمی، میرطاهر مظلومی (به ترتیب ورود) در سالن اصلی تئاتر شهر بروی صحنه خواهد رفت.

منبع : عصر ایران

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 21

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir